Ei näin.Kuule, suoraan lehmästä tulee maitoa. Meijereistä tulee maitojuomia. Ja niitä myydään marketeissa. Marketeissa ei myydä käsittelemätöntä maitoa, eli ihan turhaa pilkunviilausta.
Ei näin.Kuule, suoraan lehmästä tulee maitoa. Meijereistä tulee maitojuomia. Ja niitä myydään marketeissa. Marketeissa ei myydä käsittelemätöntä maitoa, eli ihan turhaa pilkunviilausta.
Tarkenna.Ei näin.
Valion Arki MAITOjuoma kuten purkissakin lukee ei ole maitoa, vaan maitojuomaa.
KMP tarkoittaa kierrätysmuovipulloa.lapussa vielä termi KMP(kampanja?).
En tiedä astuinko miinaan, mutta KMP tarkoittanee kierrätysmuovipulloa.lapussa vielä termi KMP(kampanja?).
Jouluostoksilla sattui silmään Minecraft-pahvipää. Eli pahvia, josta voi taitella päähän laitettavan kuution. Hintana 19,95e. Ei enää ihmetytä Minecraftista maksettu miljardihinta.
Kilpailuta vakuutukset. Varsinkin auton osalta se kannattaa tehdä parin vuoden välein, itse vaihtelin kahden lafkan välillä edestakaisin määräajoin kun kaikki bonukset menivät hinnankorotuksiin. Fennian ja Ifin myyjät soittelivat vuoronperään ja nokittelivat toistensa tarjouksia, jokaisella vaihdolla vuosikustannus tippui 200-300 euroa.Mukavaa, kun auton liikennevakuutuksen bonus nousee 5% mutta silti vuosimaksu nousee 80e. Jotenkin pännii maksaa joka vuosi lisää vaikka bonus nousee.
Kilpailuta vakuutukset. Varsinkin auton osalta se kannattaa tehdä parin vuoden välein, itse vaihtelin kahden lafkan välillä edestakaisin määräajoin kun kaikki bonukset menivät hinnankorotuksiin. Fennian ja Ifin myyjät soittelivat vuoronperään ja nokittelivat toistensa tarjouksia, jokaisella vaihdolla vuosikustannus tippui 200-300 euroa.
Kilpailuta vakuutukset. Varsinkin auton osalta se kannattaa tehdä parin vuoden välein, itse vaihtelin kahden lafkan välillä edestakaisin määräajoin kun kaikki bonukset menivät hinnankorotuksiin. Fennian ja Ifin myyjät soittelivat vuoronperään ja nokittelivat toistensa tarjouksia, jokaisella vaihdolla vuosikustannus tippui 200-300 euroa.
Vaihdoin Fenniasta Ifiin joskus aikoinaan jolloin Fenniasta herättiin ja yhtäkkiä asiakkuudellani olikin väliä eikä hintakaan ollut niin justiinsa. Sen jälkeen molemmat ovat päässeet kontaktoimaan vanhaa asiakasta joten jonkin verran oma-aloitteisuutta vakuutuksien kohdalla tarvitaan.Tuosta ei vissiin kilpailijat soittele ellei vartavasten päätä kilpailuttaa. Meillä kun on iät ja ajat ollut autovakuutus Tapiolassa (tyhmää vissiin) eikä muualta ole häiriköity. Toista on sähkön kanssa. Sitä ollaan kilpailutettu ja tarjouksiakin tulee tuon tuosta. Hassuinta oli että kesämökin sähköstä Vattenfall lähetti tarjouksen vielä senkin jälkeen kun se oli jo lähettänyt vahvistuksen tehdystä sopimuksesta (toki tarjous oli aivan sama kuin tehty soppari).
Sunnuntaille lohdutuksena että itsekin olen aiemmin luullut KMP:n tarkoittavan kampanjaa. Et ole ollut siis yksin!En tiedä astuinko miinaan, mutta KMP tarkoittanee kierrätysmuovipulloa.
Halpaahan tuo limunaati on verrattuna huoltoasemahintoihin, mutta kallista jos katsoo vaikka Lidlin litrahintoja.
...paitsi mun uus asunto!
Ei siinä, tein tilauksen ja otin 0,4l Coca colan, hintaa oli muistaakseni 2,7e eli aika hyville litrahinnoille päästiin versus vieressä olleessa Citymarketissa olisin joutunut pullosta maksamaan.
Huoltoasemilla nuo hanalimujen hinnat ovat vielä siedettävällä tasolla, mutta Liigan peleissä 0,4 litran limppari on jo helvetin kallista. 3,50e taitaa olla Nordiksella hinta. Jos kylkeen ottaa vielä HK:n mauttoman hodarin, taitaa hinta kivuta yli seitsemän euron (mutulla). Eli jääkiekko-otteluissa syöminen on kallista. Tuolla 6-7 eurolla saisi esim. Espanjasta kolmen ruokalajin illallisen.*hanalimsoista*
Voi sen noinkin ajatella, mutta toisaalta Espanjaan lähteminen ennen peliä pelkän halvan aterian vuoksi tulee melko kalliiksi ja tekee otteluillan aikataulusta yhtä helvettiä.Eli jääkiekko-otteluissa syöminen on kallista. Tuolla 6-7 eurolla saisi esim. Espanjasta kolmen ruokalajin illallisen.
En tiedä paljonko se koneeseen laitettava tiivistepussi maksaa, mutta veikkaan että on huomattavasti halvempaa kuin pullotettu tavara, jota ei tartte itse läträtä veteen. Eli katteet vielä korkeammiksi.
Pintti kolmosta Helsinki-Vantaan kentällä 9,10€. En ottanut kuin yhden, ja join muuten hyvin hartaasti...