Miksihän tämä siis olisi väärin?
Mitähän valtio tässä tarkalleen ottaen häviää.
Ensimmäisenä tulee mieleen alv:n osuus ja työntekijän sosiaalimaksut.
Tuet siis harmaata taloutta??
Kysymys ei ole mulle, mutta maksatko sinä mielellään yli kolminkertaisen hinnan täysin samasta palvelusta? Isänmaallisuuttasi? Luulin, että opettajila on paskat palkat. Kalliossa 100 m säteellä on kaksi parturia, joiden hinnat on 10 euroa ja 32 euroa. En todellakaan pode huonoa omaatuntoa käyttäessäni ensin mainittua...
Jokaisella on oma moraalinsa. Minun talouttani ei kaada se, että maksan hieman yli kympin enemmän rehelliselle parturille tai ostan juomani alkoholin Alkosta.
Ns. force majeur -tilanteesta johtuen jouduin hiljattain leikkauttamaan hiukseni (ihan perus miesten hiustenleikkuu, n. 20 minuuttia) "missä sattuu" ilman ajanvarausta, hinta 42 e.
Tällä viikolla sitten taas tutussa ja turvallisessa paikassa, ilman ajanvarausta, 10e. Ja luonnollisesti lopputulos tässä jälkimmäisessä selvästi parempi.
Jokaisella on oma moraalinsa. Minun talouttani ei kaada se, että maksan hieman yli kympin enemmän rehelliselle parturille tai ostan juomani alkoholin Alkosta.
Sä olet rahamiehiä. Kaikki ei välttämättä ole, sekin pitää tässä ymmärtää.
Sä olet rahamiehiä. Kaikki ei välttämättä ole, sekin pitää tässä ymmärtää.
Siis paljonko noiden partureiden hinnat noin normaalisti ovat?
Itse olen käynyt samassa paikassa leikkuuttamassa hiukseni n. 10 vuotta ja kyllä se hinta joka kerta on kohonnut päälle 20 euron. En siis aja mitään kaljua, vaan hiukset tosiaan leikataan. Olen luullut, että maksamani 22 euroa on halpa, mutta ilmeisesti näin ei siis ole?
Kaiken lisäksi normaalihinta on jotain 25 euroa, mutta olen jo niin monta vuotta samassa paikassa käynyt niin olen mitä ilmeisemmin saanut jonkinlaisen kantisalennuksen. Tai sitten hinnasto ei ole ajan tasalla. Olen vain päätynyt uskomaan tuota ensimmäistä vaihtoehtoa.
Turussa ravintola Sevillassa 24 cl valkoviiniä 15€. Meinasin pudota perseelleni hinnan kuullessani, mutta järkytyksestä huolimatta en enää kehdannut perua tilaustani. Vertailun vuoksi kerrottakoon, että lähikuppilassani Cup 'n' Pintissä samaan hintaan saa PULLOLLISEN viiniä. Turha täällä on vikistä, köyhälle kaikki on kallista.
Hyvä pointsi VTVH:lla. Mä en ole edes ikinä ostanut dödöjä tai hajusteita Suomesta, kun aina tulee ostettua niitä reissun päältä joko joltain risteilyltä tai sitten joltain lentokentältä. Noita mainitsemiasi Bossin dödö-stickejä (ja muitakin merkkejä / malleja) saa yleensä esim. Siljan laivoilta 19,90e / kpl ja kolme kahden hinnalla. Aika iso ero on kyllä 13e vs 32e, tosin vanhan viisauden mukaanhan köyhälle kaikki on kallista.
Kestää n. 2 viikkoa. Laadukas stick kestää monta kuukautta ja tuoksuu paremmalta.Miksi te ette käytä noita perinteisissä kaupoissa myytäviä Nivean tuotteita? Maksaakohan tuollanen roll-on peräti 3 euroa.
Kestää n. 2 viikkoa. Laadukas stick kestää monta kuukautta ja tuoksuu paremmalta.
Miksi te ette käytä noita perinteisissä kaupoissa myytäviä Nivean tuotteita? Maksaakohan tuollanen roll-on peräti 3 euroa.
Mulla nuo kalliit ja hajusteelliset dödöt ei "pidä" yhtään vaan hiki puskee läpi eikä siinä se tuoksukaan paljoa pelasta.