Kallista... elämä on!

• 670 759
  • 2 727

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Näitä ABC:n hintoja olen kyllä ihmetellyt myös. Muuten s-ryhmän kaupat ovat edullisia, mutta abc kallis kuin mikä. Normaalit laadukkaammat lounaspaikat ovat nykyhinnoiltaan 12-14€ ja yleensä ovat pyöristetty siihen 13,5€ hintaan, mihin lounasetu riittää. Mutta abc kehtaa pyytää 15,9€.
Asiakkaita näyttää tosiaan riittävän, eli ruoat ovat varmaan suomalaiseen makuun ja hinnat sopivia. Itse en kyllä maksa noista, paitsi joskus kun ollaan perheen kanssa reissussa.

Mahdollista olisi etäpäivänä käydä tuolla ABC:lla lounaalla, mutta 15,90 euroa lounaasta on ihan käsittämätön hinta mielestäni.

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen muuten S-ryhmän miehiä, mutta parhaani mukaan koitan vältellä minkä tahansa syötävän ostamisen ABC:lta. Tossa naapurissa on asema, jossa kävin joskus muutaman kerran aamupalalla. Oli heikko. Perusaamupala, vähän huono valikoima ja nekin aika bulkkia. Esim. munakokkeli korkeintaan välttävä.
Pitkään aikaan en oo tossa enää aamiaisella käyny, kun jäi niin huono maku. Lounaalle noilla hinnoilla en edes funtsi meneväni.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy