En ole koskaan maksanut farkuista tai kauluspaidasta satasta, en edes kovin lähelle, ja silti kuljen ihan kelvollisissa vaatteissa. Pitää vaan katsos osata. Hölmöiltä ne rahat viedään.scholl kirjoitti:Itse suhtaudun erittäin epäilevästi siihen, että joku olisi ostanut Suomesta kelvollisen kauluspaidan alle satasella, sama farkkujen suhteen.
Totta, kovin kalliilta kuulostaa poikain vaateostokset. Rumat ja puppelit ne vaattehilla koreeloo!Designer kirjoitti:En ole koskaan maksanut farkuista tai kauluspaidasta satasta, en edes kovin lähelle, ja silti kuljen ihan kelvollisissa vaatteissa. Pitää vaan katsos osata. Hölmöiltä ne rahat viedään.
scholl kirjoitti:Ostin hetki sitten J. Lindebergin vyön, hinta 95e eikä ollut kallis, vaan kaunis ja näyttävä vyö.
Alat menettää otettasi. Provot tulee päivä päivältä läpinäkyvämmiksi.scholl kirjoitti:Ostin hetki sitten J. Lindebergin vyön, hinta 95e eikä ollut kallis, vaan kaunis ja näyttävä vyö.
Evenuel kirjoitti:Alat menettää otettasi. Provot tulee päivä päivältä läpinäkyvämmiksi.
...Siis scholl ei provoa koskaan. Piste. Punkt. Schollilla ei kertakaikkiaan ole mitään tarvetta provota missään koskaan yhtään mitään.
scholl kirjoitti:Mitkä provot? Perustelepas.
msg kirjoitti:Kyl mää olisin sitä mieltä, että se oli Unska.
Ruutuässä kirjoitti:...Mitä farkkujen hintoihin tulee, niin useinkaan laatu ei ole ollut hinnasta kiinni. Farkut harvoin hajoavat, ainakaan minulla. Jos ne näyttävät hyviltä, niin hinnalla ei ole ainakaan minulle alarajaa. Joskus olen ostanut hyvät farkut 20 eurolla. Merkistä sitten joutuu maksamaan enemmän, mutta laatu ei mielestäni juurikaan heittele.
Tobias kirjoitti:Ei olekaan. Tästä löydät helposti tilastotietoa. Euroopan valuuttayksikön tulo nosti hintoja joitain prosentin kymmenesosia.
Black Adder kirjoitti:Räikein mittari on huoltamoilla myytävän kahvikupin hinta ja sen kehitys.
Kaiser Soze kirjoitti:Puhumattakaan siitä, että se 2,50 ,maksava kahvi ei välttämättä ole edes kahvia vaan automaattipaskaa.
kopo kirjoitti:Niinpä, samanlaista mönjää kuin mitä saa esim. Elysee Areenalla, tosin euron halvemmalla. Paholaisen keksintöä tuollainen.
Jos minä olisin niin hyvissä varoissa, kuin mitä Scholl antaa ymmärtää olevansa, en käyttäisi vuosia tuodakseni päivittäin varallisuuttani esiin jollain lätkäpalstalla. Ensinnäkin, en kehtaisi, eikä mokomaan olisi edes aikaa, koska mulla olisi varojen myötä ihan vaan hillittömästi parempaakin tekemistä.Black Adder kirjoitti:Millä tavalla Scholl provosi? Ei minusta millään tavalla. Ei siitä tarvitse hermojaan menettää, jos jollain on pörröä enemmän kuin sinulla kateellinen ystäväiseni.
AnaMasa kirjoitti:Jos minä olisin niin hyvissä varoissa, kuin mitä Scholl antaa ymmärtää olevansa, en käyttäisi vuosia tuodakseni päivittäin varallisuuttani esiin jollain lätkäpalstalla. Ensinnäkin, en kehtaisi, eikä mokomaan olisi edes aikaa, koska mulla olisi varojen myötä ihan vaan hillittömästi parempaakin tekemistä.
Black Adder kirjoitti:Esim. mulla on välillä niin leppoisan auvoista duunissa, että on aikaa vähän leveillä rahoilla köyhille täälläkin.
AnaMasa kirjoitti:Jos minä olisin niin hyvissä varoissa, kuin mitä Scholl antaa ymmärtää olevansa, en käyttäisi vuosia tuodakseni päivittäin varallisuuttani esiin jollain lätkäpalstalla. Ensinnäkin, en kehtaisi, eikä mokomaan olisi edes aikaa, koska mulla olisi varojen myötä ihan vaan hillittömästi parempaakin tekemistä.