Oi, tuota olen odotellut jo pidemmän aikaa! Toivottavasti tuo aika on lähellä, niin voin viimeinkin astua ulos talostani juuri sellaisena, kuin olen aina halunnut.krobbe kirjoitti:Ei aikaakaan kun saamme tällä menolla "ihastella" tissiliivit päällä kulkevia hermafrodiitteja käsilaukut aistikkaasti karvattomissa käsivarsissa heiluen.
Geeliä ei kannata mielestäni käyttää, sillä vahalla saa paljon paremman tuloksen ja hintaluokka taitaa olla jopa halvempi. Itse suihkin vielä lakat päälle, tosin se tekee kuulemma huonoa hiuksille.scholl kirjoitti:Hiusgeeli on muuten kallista, jos vertaa kaikkiin muihin tuotteisiin. Pieni tuubi 24 egeä. No sitä ei onneksi mene koko tuubi kerrallaan.
scholl kirjoitti:Hiusgeeli on muuten kallista, jos vertaa kaikkiin muihin tuotteisiin. Pieni tuubi 24 egeä. No sitä ei onneksi mene koko tuubi kerrallaan.
Niin, väittäisin välittäväni ainakin kohtalaisesti ulkonäöstäni, ja viimeksi kaupasta tarttui mukaan vahapurkki hintaan 4,50. En muista merkkiä, mutta ei se mitään pirkkaa tai muuta vastaavaa ollut. Ja hyvin tuolla on sai tänä aamuna hiukset ojennukseen.girlzilla kirjoitti:Kyllä melkein sanoisin että miesten hiuksiin ei tarvita hirvittävän hienoja aineita. Tuppaavat yleensä olemaan lyhyet hiukset varmaankin? Kyllä hiusgeeliä saa alle kympillä ja ihan toimivaakin.
Mutta eikös tuossa mene hiukan hukkaan koko vahan idea? Geeli kovettuu, mutta vahan voi muotoilla uudelleen (ellei käytä lakkaa...). Tästä syystä itse pidän enemmän vahasta. No, vapaus toimia haluamallaan tavalla vallitkoon edelleen.Ruutuässä kirjoitti:Geeliä ei kannata mielestäni käyttää, sillä vahalla saa paljon paremman tuloksen ja hintaluokka taitaa olla jopa halvempi. Itse suihkin vielä lakat päälle, tosin se tekee kuulemma huonoa hiuksille.
girlzilla kirjoitti:Kyllä melkein sanoisin että miesten hiuksiin ei tarvita hirvittävän hienoja aineita. Tuppaavat yleensä olemaan lyhyet hiukset varmaankin? Kyllä hiusgeeliä saa alle kympillä ja ihan toimivaakin.
Alamummo kirjoitti:Halpaketjun kaupoissa en juurikaan käy, koska niiden kuteiden halpuus näkyy vaatekappaleissa ja se ärsyttää. Sitäpaitsi mua jurppisi, jos jokatoinen eukko kaupungilla kävelisi samoissa retaleissa vastaan. Laatua sen olla pitää alusvaatteita myöden. Mutta kukin tyylillään.
scholl kirjoitti:Hiusgeeli on muuten kallista, jos vertaa kaikkiin muihin tuotteisiin. Pieni tuubi 24 egeä.
scholl kirjoitti:Hiusgeeli on muuten kallista, jos vertaa kaikkiin muihin tuotteisiin. Pieni tuubi 24 egeä. No sitä ei onneksi mene koko tuubi kerrallaan.
sampio kirjoitti:Geeli kovettuu, mutta vahan voi muotoilla uudelleen (ellei käytä lakkaa...). Tästä syystä itse pidän enemmän vahasta.
Ted Raikas kirjoitti:Oi, tuota olen odotellut jo pidemmän aikaa! Toivottavasti tuo aika on lähellä, niin voin viimeinkin astua ulos talostani juuri sellaisena, kuin olen aina halunnut.
ozo kirjoitti:Kyllä. Unohtakaa geelit - käyttäkää vahaa. Toimii paljon paremmin eikä lopputulos ole niin sliipattu. Fructis Manga maksaa n. 5 euroa. L'Orealilta ja Schwarzkopfilta löytyy myös hyviä.
Swift kirjoitti:Viikonloppuna maksoin 50 senttiä vedestä baarissa, ollessani kuskina. Tästä lähtien juonkin sitten vettä vessan hanasta.
Onko tämä ilmiö yleinen, vai miten ei vain ole tässä suhteellisen lyhyessä baariaikakaudessani osunut kohdalle aiemmin?
Tpip kirjoitti:Tai unohtakaa nuo "halpis" vahat ja koittakaa _oikeasti_ hyviä vahoja, esim. Bed Headin tuotteita. Itselläni käytössä ko. lafkan "stikki". Maksoi yli 20e, mutta laadussa ja riittävyydessä hakkaa "markettikaman" täysin. Eikä tahmaannu kädet.
Hazardipakki kirjoitti:AMK:n limppariautomaatista puolen litran pullot pullot 1,70€/kpl. Esim. Citymarketista saa 4-päkin 1,5l pulloja neljällä eurolla.
Aina löytyy "köyhiä" opiskelijoita, joilla on varaa maksaa pikkusatsista sokerijuomaa saman verran kuin lämpimästä ja monipuolisesta ateriasta. Sitten heitetään se panttipullo vielä roskikseen...
Ei voi ymmärtää.
Borgie kirjoitti:Totta. Toinen kokeilemisen arvoinen, joskin hieman tyyriimpi mutta parempi tuote, on Sebastianin Xtah Crude Clay. Vielä jäpäkämpää tavaraa kuin Bed Headin stick, eikä jätä niin rasvaista lopputulosta. Vaha purkki maksaa ~40€, mutta riittää meikäläisellä jokapäiväisessä käytössä vuoden päivät, ja vaha on todella vahvaa mutta ei jätä limaista, kiiltävää tai kovaa pintaa. Kerta investointina kirpaisee, mutta riittää senkin edestä ja todella laadukasta tavaraa.
mikse kirjoitti:Kaverini osti pari viikkoa sitten Nurmijärven Essolta ihan normi puolen litran Cokispullon. Hintaa kuulemma 2,60€. Eipä kovin suolainen, tosin jonkinlaisen tössimisen mahdollisuutta puolin ja toisin arvuuteltiin.
Lexa kirjoitti:Ainakin katteet ovat kohdallaan tuon tuotteen myyjällä.
http://www.healthandbeautydepot.com/xtah.htm
Tomppa#74 kirjoitti:Harva tuote Suomessa nyt muutenkaan on hinnallisesti vertailtavissa jenkkien hintaan. Mm. harrastusvälineitä ja vaatteita saa rapakon takaa monesta paikasta todella edullisesti vrt. Suomen hinta. Miksei siis näitäkin tuotteita.
Automaagisesti se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Suomen jälleenmyyjällä olisi jotenkin erikoisen kova kate tuotteessa. Tokihan noissa varmasti hyvä jm-kate on, mutta niin pitääkin. Jollain ne on yrittäjänkin Suomessa korkeat kulunsa maksettava.
Oikeassa olet, muistin väärin. Joku juttu hiuslakassa oli, jonka takia Fab5 ei sitä suositellut, mutta se olikin lakan aiheuttama tönkköys hiuksissa. Mainittakoon, että Sillä silmällä -kirja toimii tyyliraamattuna aina näissä asioissa. Ainakin melkein...girlzilla kirjoitti:Ja hiuslakka ei tee huonoa hiuksille, kuten joku täällä toisin väitti. Jos hiuslakan pesee hiuksista pois, ei se tee vahinkoa.
Kyllä hintavat ovat usein myös laadukkaita, itsekin ole kampaamovahoja ja shampoita käyttänyt. Viimeaikoina olen kuitenkin ostellut lähinnä markettikamaa, kun en muutamissa mierkeissä niin kovin paljon valittamista ole löytänyt ja hintakin on neljännes kampaamoiden vahoista.Tpip kirjoitti:Tai unohtakaa nuo "halpis" vahat ja koittakaa _oikeasti_ hyviä vahoja, esim. Bed Headin tuotteita. Itselläni käytössä ko. lafkan "stikki". Maksoi yli 20e, mutta laadussa ja riittävyydessä hakkaa "markettikaman" täysin. Eikä tahmaannu kädet.