girlzilla kirjoitti:
Kyllä melkein sanoisin että miesten hiuksiin ei tarvita hirvittävän hienoja aineita. Tuppaavat yleensä olemaan lyhyet hiukset varmaankin? Kyllä hiusgeeliä saa alle kympillä ja ihan toimivaakin.
Niin, väittäisin välittäväni ainakin kohtalaisesti ulkonäöstäni, ja viimeksi kaupasta tarttui mukaan vahapurkki hintaan 4,50. En muista merkkiä, mutta ei se mitään pirkkaa tai muuta vastaavaa ollut. Ja hyvin tuolla on sai tänä aamuna hiukset ojennukseen.
Ruutuässä kirjoitti:
Geeliä ei kannata mielestäni käyttää, sillä vahalla saa paljon paremman tuloksen ja hintaluokka taitaa olla jopa halvempi. Itse suihkin vielä lakat päälle, tosin se tekee kuulemma huonoa hiuksille.
Mutta eikös tuossa mene hiukan hukkaan koko vahan idea? Geeli kovettuu, mutta vahan voi muotoilla uudelleen (ellei käytä lakkaa...). Tästä syystä itse pidän enemmän vahasta. No, vapaus toimia haluamallaan tavalla vallitkoon edelleen.
Vaatteisiin minä saisin kulumaan monta sataa kuukaudessa, jos vain rahaa jatkuvasti olisi niin paljon vapaana. Tietyn niukkuuden vallitessa olenkin päätynyt siihen, että satsaan farkuissa hiukan laadukkaampiin ja hintavempiin, ja paidoissa pengon alekoreja. Yläosan kun pystyy muutenkin saamaan ihan mukiinmeneväksi yhdistelemällä vaikka paitapuseroita, t-paitoja ja neuleita, sen vuoksi en tässä elämäntilanteessa viitsi satsata takkia lukuunottamatta satasia tai edes vanhaa viittäsataa yhteen yläkropan asusteeseen. Pukuja en (onneksi) joudu usein käyttämään, mutta kyllä niistäkin saa ihan siedettäviä pikkurahalla. No, yksi tyyriimpi musta puku minulla on, mutta muuten mielummin yhdistelen irtotakin, housut ja paidan. Uutena vuonna olisi yhdet häät tiedossa. Taidan jättää kravatin pois, kun nuoria ovat juhlakalutkin. Tästä juohtuikin mieleeni, että pitää alkaa miettiä jotain kivaa paitaa irtotakin kanssa. Ja laitan mä housutkin.