Viestin lähetti Raimo
Itse pidän fyysisistä jääkiekkoilijoista, mutta en sika pelaajista! Mielestäni Nolan on sika pelaaja. Kaikki varmasti muistaa mm kisat -97 kun Nolan järjesti joukkotappelun Tsekkejä vastaan ja haastoi itse Vladimir Vujtekin.
Viestin lähetti Detroit91
Seuraavasta todella ärsyttävästä joukosta on hyvin vaikea poimia ketään ylitse muiden. Kyseessä olevat pelaajat ovat kaikki hyviä ja taitavia, joten arvioinnissani on otettu huomioon pelkästään ärsyttävyys, jonka voitte itse nähdä kun luette listan. En aio perustella sen tarkemmin, kun että ärsyttää joka kerta kun vaan naama tai nimi tulee esiin.
Peter Forsberg, Claude Lemieux, Adam Deadmarsh, Owen Nolan, Keith Tkachuk
Viestin lähetti Parker27
Osaa ne eurooppalaisetkin :mad:
Pavel Bure: tämä kaikkien ihannoima venäläinen käyttää mailaa tosi törkeästi välillä. ja vuosia sitten taklasi tosi törkeästi Dallasin Shane Churlaa kyynärpäällä päähän aiheuttaen Churlalle aivotärähdyksen!
Darius Kasparaitis: Taklaa aina sääntöjen rajamailla ja mä en etes jaksa laskea kuin monta kertaa ajanut miestä selkään laidan lähellä. Ehdottomasti yks NHL törkeimmistä taklaajista! Aiheuttanut monelle pelaajalle pahoja aivotärähdyksiä.
Ulf Samuelsson: Mitä tästä miehestä voi enään sanoa. Lopetti mm. Cam Neelyn uran! :(
Ruslan Salei: Taklasi Mike Modanon viime kaudella tosi rumasti laitaan pää edellä. Ja se oli ihan turha teko siinä tilanteessa mutta tahallinen. Se oli yks vaarallisimmista taklauksista mitä koskaan olen nähnyt.....
Joten kyl ne aina niin mahtavat Eurooppaleisetkin osaavat....
Viestin lähetti Saipafan
Kyllä ja tuohon voisi lisätä sen että kaikki tsekit ovat neitejä.
Viestin lähetti masaman
Eihän tuolla ollut minkäänlaista materiaalia, muutakuin ne pelikieltojen pituusennätykset?
Viestin lähetti Taito-Ojanen
vipertti, et voi olla tosissasi. Että Hunter McSorley tekivät niin kuin tekivät kun oli pakko? HAHA!
Haluaisin sinun kommentoivan tätä:
Mitä sanot näistä tilastoista?
Jos tsekit ovat kerta perusluonteeltaan kuvaamasi kaltaisia, miksei heitä näy tämän tilaston kärjessä? Selitykseksi ei kelpaa se, että he ovat olleet NHL.ssä niin vähän aikaa. Väittämäsi perusteella tuloksien pitäisi näkyä heti, eli heti kun ensimmäinen tsekki ilmaantui NHL:ään, hänen olisi pitänyt olla törkeimpien temppujen kärjessä. Näin ei ole. Sikailuun sopeutuminen ei vie aikaa. Viisitoista NHL:n kuudestatoista pisimmistä pelikielloista on langetettu pohjoisamerikkalaiselle pelaajalle. Miksi?
Minä en tsekkien jääkiekkoa vihaa tai rakasta sen enempää kuin pohjoisamerikkalaistenkaan. Minun mielestäni hyvä ja huonoja pelaajia tulee joka puolelta maailmaa. Vituttaa vain nähdä perusteettomia yleistyksiä. Varsinkin mieheltä, joka julistaa kotisivuillaan, että "[e]nsinnäkin, kun argumentoidaan, eikö tulisi tuoda esiin seikkoja puolesta ja vastaan?" Ja täällä sitten piilotellaan subjektiivisuuden takana. Tartupa härkää sarvista, ja toimi niin kuin puhut.