Kaikkien aikojen ärsyttävin nhl-pelaaja!

  • 11 710
  • 156

Rocco

Jäsen
Viestin lähetti Raimo
Itse pidän fyysisistä jääkiekkoilijoista, mutta en sika pelaajista! Mielestäni Nolan on sika pelaaja. Kaikki varmasti muistaa mm kisat -97 kun Nolan järjesti joukkotappelun Tsekkejä vastaan ja haastoi itse Vladimir Vujtekin.

Voisit ehkä kaivella arkistoja tarkemmin ja katsoa kuinka paljon Nolan saa keppiä Tsekeiltä. Eikä vaan Nolan vaan kaikki muutkin Kanadalaiset. Joka taklauksen jälkeen tulee Tsekkimailaa pesistyyliin takaapäin yms. (Tsekkien "puhtaasta" pelityylistä tuli jälleen Salt Lake Cityssä näyte kun Fleury keihästettiin ja melkein katkaistiin kahtia poikittaisella selkään. NHL:ssä saa sentään haastaa tuollaiset hakkaajat, Euroopassa ei. Tämä nyt vain aiheen ohi. Ei ihme että Gretzky kävi kuumana ottelun jälkeen. Ei mikään ihme että Nolanilla paloi pinna kun pitää ottaa mailaa käsille ja jaloille koko ottelun ajan ja kävi antamassa muistutuksen Vujtekille. Se on ikävää että Euroopassa annetaan näiden viikatemiesten heilua ilman mitään.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Aivan. Ei kannata olettaa tosin, Rocco, että kaikki "taitokiekosta" pitävät henkilöt tajuavat tuosta puheesta mitään...

Toinen hyvä esimerkki tästä tsekkien mailataituruudesta on vaikkapa tämä Petr Tonin poikittainen kaulaan. Olenko jo sanonut sen tässä threadissa?

Tässä näkyy tsekki työn touhussa
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Hienoa Rocco puhuit asiaa :)

Tuo on täysin totta! Tshekit on kovia hakkaan mailalla ja sit kun antaa kunnolla takaisin niin voi voi että sitä syytetään kanadan poikia väkivaltaisiksi. Nolan teki miehen työn siinä pelissä.
 

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
Mats Sundin ehdottomasti! Se ivallinen hymy, mikä on miehen kasvoilla jatkuvasti, se pistää kiehumaan! Myös Kasparaitis on perin ärsyttävä pelityylinsä takia
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Tuosta Tsekki-Kanada matsista olen minäkin aivan samaa mieltä. Sen mailaviidakon jälkeen tsekit eivät muuta ansainneet.

Silti en ymmärrä, mikä yleistämisen vimma ihmisillä on. Antaakaapa kun minä todistan, miten kaikki pohjoisamerikkalaiset ovat sikoja.

Gary Suter-Paul Kariya. Pauli oli juuri tehnyt maalin ja juhli sitä, kun Suter tarjosi poikittaista Kariyan päähän. Paulille aivotärähdys. Johtopäätos: pohjoisamerikkalaiset ovat sikoja.

Dale Hunter-Pierre Turgeon- Pierre oli tehnyt juuri maalin, ja juhli sitä, kun Hunter tarjosi poikittaista Turgeonin selkään. Pierren olkapää paskaksi. Johtopäätös: pohjoisamerikkalaiset ovat sikoja.

McSorley-Brashear. McSorley löi Brashearia mailalla päähän, josta tämä tippui jäähän sätkimään. Johtopäätos: pohjoisamerikkalaiset ovat sikoja.

Näin toimii kanukki

Niedermayer-Domi. Domi luistelee pahaa-aavistamatonta Scottia päin, ja nostaa kyynärpäätänsä, kun Niedermayer on menossa ohi. Johtopäätos: pohjoisamerikkalaiset ovat sikoja.

Kanada-Ruotsi. En muista mitkä MM-kisat, mutta Ruotsi nöyryytti Kanadaa 6-1, ja vittuuntuneet kanadalaiset alkoivat tarjota kyynärpäätä ja mailaa ruotsalaisille. Eivät lapset kestä tappiota. Johtopäätos: pohjoisamerikkalaiset ovat sikoja.

Ja nämä kaikki tempauksethan ovat todellakin sitä reilua, pohjoisamerikkalaista tappelemista.

Nyt olen siis AUKOTTOMASTI todistanut, että KAIKKI pohjoisamerikkalaiset ovat sikoja, ihan kuin aikaisemmin on sama todistettu tsekeistä. Keskustelu siis loppuu tähän.
 

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Seuraavasta todella ärsyttävästä joukosta on hyvin vaikea poimia ketään ylitse muiden. Kyseessä olevat pelaajat ovat kaikki hyviä ja taitavia, joten arvioinnissani on otettu huomioon pelkästään ärsyttävyys, jonka voitte itse nähdä kun luette listan. En aio perustella sen tarkemmin, kun että ärsyttää joka kerta kun vaan naama tai nimi tulee esiin.

Peter Forsberg, Claude Lemieux, Adam Deadmarsh, Owen Nolan, Keith Tkachuk
 

tiikeri

Jäsen
Tässä muutamia ärsyttäviä pelaajia: Tie Domi, Mats Sundin, Peter Forsberg, Tommy Salo ja Darius Kasparaitis. Domi ja Kasparaitis eivät osaa pelata jääkiekkoa puhtaasti, vaan yrittävät aina tilaisuuden tullen vahingoittaa vastustajaa. Toki listalle olisi mahtunut muitakin, mutta nämä tuli ensimmäisenä mieleen.
 

Parker27

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
juu syytetään vaan pohjoisamerikkalaisia

Osaa ne eurooppalaisetkin :mad:


Pavel Bure: tämä kaikkien ihannoima venäläinen käyttää mailaa tosi törkeästi välillä. ja vuosia sitten taklasi tosi törkeästi Dallasin Shane Churlaa kyynärpäällä päähän aiheuttaen Churlalle aivotärähdyksen!

Darius Kasparaitis: Taklaa aina sääntöjen rajamailla ja mä en etes jaksa laskea kuin monta kertaa ajanut miestä selkään laidan lähellä. Ehdottomasti yks NHL törkeimmistä taklaajista! Aiheuttanut monelle pelaajalle pahoja aivotärähdyksiä.

Ulf Samuelsson: Mitä tästä miehestä voi enään sanoa. Lopetti mm. Cam Neelyn uran! :(

Ruslan Salei: Taklasi Mike Modanon viime kaudella tosi rumasti laitaan pää edellä. Ja se oli ihan turha teko siinä tilanteessa mutta tahallinen. Se oli yks vaarallisimmista taklauksista mitä koskaan olen nähnyt.....

Joten kyl ne aina niin mahtavat Eurooppaleisetkin osaavat....
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Parker27, ilmeisesti sulta meni täysin ohi mun viestin tarkoitus. Katsotaanpa, tajuaako joku muu, mitä yritin sanoa.
 

Detroit91

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Viestin lähetti Detroit91
Seuraavasta todella ärsyttävästä joukosta on hyvin vaikea poimia ketään ylitse muiden. Kyseessä olevat pelaajat ovat kaikki hyviä ja taitavia, joten arvioinnissani on otettu huomioon pelkästään ärsyttävyys, jonka voitte itse nähdä kun luette listan. En aio perustella sen tarkemmin, kun että ärsyttää joka kerta kun vaan naama tai nimi tulee esiin.

Peter Forsberg, Claude Lemieux, Adam Deadmarsh, Owen Nolan, Keith Tkachuk

Nyt pääsi todella ärsyttävä pelaaja aivan unohtumaan, eli Patrick "I Love To Beat My Wife" Roy

... myönnettäköön, että on hieman punavalkoiset lasit päässä...;)
 

Vaicci#63

Jäsen
Re: juu syytetään vaan pohjoisamerikkalaisia

Viestin lähetti Parker27
Osaa ne eurooppalaisetkin :mad:


Pavel Bure: tämä kaikkien ihannoima venäläinen käyttää mailaa tosi törkeästi välillä. ja vuosia sitten taklasi tosi törkeästi Dallasin Shane Churlaa kyynärpäällä päähän aiheuttaen Churlalle aivotärähdyksen!

Darius Kasparaitis: Taklaa aina sääntöjen rajamailla ja mä en etes jaksa laskea kuin monta kertaa ajanut miestä selkään laidan lähellä. Ehdottomasti yks NHL törkeimmistä taklaajista! Aiheuttanut monelle pelaajalle pahoja aivotärähdyksiä.

Ulf Samuelsson: Mitä tästä miehestä voi enään sanoa. Lopetti mm. Cam Neelyn uran! :(

Ruslan Salei: Taklasi Mike Modanon viime kaudella tosi rumasti laitaan pää edellä. Ja se oli ihan turha teko siinä tilanteessa mutta tahallinen. Se oli yks vaarallisimmista taklauksista mitä koskaan olen nähnyt.....

Joten kyl ne aina niin mahtavat Eurooppaleisetkin osaavat....

Kyllä ja tuohon voisi lisätä sen että kaikki tsekit ovat neitejä.Jagr olympialaisissa vihainen=linjatuomari maassa Jagrin käsittelyn jälkeen.Tulos:eihan neideille jäähyjä anneta,ei jäähyä aikamme neidemmälle pelaajalle.Jagr muistuttaa ihan Zidanea joka on myös yliarvostettu paska.Zidanehan pisti em-kisoissa toista pelaajaa tai tuomaria omalla päällään kumoon.Zidane+Jagr=Neiteyden NOBEL
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Re: Re: juu syytetään vaan pohjoisamerikkalaisia

Viestin lähetti Saipafan


Kyllä ja tuohon voisi lisätä sen että kaikki tsekit ovat neitejä.

Aivan, kuten Bobby Holik!
 

Jukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Washington Capitals
Taito-Ojanen. Älä huolestu vaikka Parker27 ei viestisi "piilotettua" sisältöä ymmärtänytkään. Ei sitä kauhalla voi vaatia, kun toiselle on lusikalla annettu.
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Jep, hyvin sanottu. Silti minua tosissaan ihmetyttää ihmisten joskus yksipuolinen näkemys asioista. Odottelen edelleen kannanottoja.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tsekit on vaan yleisluontoisesti supermailallahakkaajapaskoja. Tämä on täyttä faktaa, kuten varmasti huomaatte kirjoitusasusta. Tsekeille (ja muille ryssille) se on rakennettu pään sisään, muut turvautuvat mailoihin vasta kun se on pakollista. Se on se slaavilainen roskaluonne.
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Koska Sundin on ilmeisen suosittu henkilö, laitan tänne iloksenne(?) o-kisojen aikana "taiteilemani" postimerkin.

Heja Sverige!
 

Liitteet

  • postimerkki.jpg
    postimerkki.jpg
    19,5 KB · kertaa luettu: 383

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
vipertti, et voi olla tosissasi. Että Hunter McSorley tekivät niin kuin tekivät kun oli pakko? HAHA!

Haluaisin sinun kommentoivan tätä:

Mitä sanot näistä tilastoista?

Jos tsekit ovat kerta perusluonteeltaan kuvaamasi kaltaisia, miksei heitä näy tämän tilaston kärjessä? Selitykseksi ei kelpaa se, että he ovat olleet NHL.ssä niin vähän aikaa. Väittämäsi perusteella tuloksien pitäisi näkyä heti, eli heti kun ensimmäinen tsekki ilmaantui NHL:ään, hänen olisi pitänyt olla törkeimpien temppujen kärjessä. Näin ei ole. Sikailuun sopeutuminen ei vie aikaa. Viisitoista NHL:n kuudestatoista pisimmistä pelikielloista on langetettu pohjoisamerikkalaiselle pelaajalle. Miksi?

Minä en tsekkien jääkiekkoa vihaa tai rakasta sen enempää kuin pohjoisamerikkalaistenkaan. Minun mielestäni hyvä ja huonoja pelaajia tulee joka puolelta maailmaa. Vituttaa vain nähdä perusteettomia yleistyksiä. Varsinkin mieheltä, joka julistaa kotisivuillaan, että "[e]nsinnäkin, kun argumentoidaan, eikö tulisi tuoda esiin seikkoja puolesta ja vastaan?" Ja täällä sitten piilotellaan subjektiivisuuden takana. Tartupa härkää sarvista, ja toimi niin kuin puhut.
 

masaman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Fc nimetön
mitä noista tilastoista?

Eihän tuolla ollut minkäänlaista materiaalia, muutakuin ne pelikieltojen pituusennätykset?

Perkeles! Sillon hutastaan ku toinen sitä kerjää:D
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
TO, menit kyllä melko halpaan fleimiin, jonka mielestäni annoin ilmi kommentissani. En ole aivan tyhmä, mutta minullakin on omia henkilökohtaisia inhokkejani joista yksi on tsekit.

Olen silti sitä mieltä, että tsekit pelaavat yhtä maailman rumimmista kiekoista. En pidä siitä mailallahakkaamisesta ollenkaan.
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Re: mitä noista tilastoista?

Viestin lähetti masaman
Eihän tuolla ollut minkäänlaista materiaalia, muutakuin ne pelikieltojen pituusennätykset?

Niin, ja montako eurooppalaista on kieltojen saajien joukossa?

vilpertti: fleimiä tai ei, niin viestin perusvireen tulkitsin taas oikein. Sanoithan sen taas. Vaan mikäpä se siinä. Saahan niitä perusteettomiakin mielipiteitä jakaa. Se on vaan eri juttu, mikä niiden arvo on. En kuitenkaan aio lähteä millekään henkilökohtaiselle ristiretkelle sinua vastaan, ei tämä niin tärkeä asia ole.

Näyttää pitävän paikkansa, mitä Carcass-nimenen orkesteri sanoi "Buried Dreams" -kappaleessaan: "We all need someone, someone to hate." Viha on tärkeää, ja kohde sille pitää löytää.

Mielenkiintoista on sekin, että rasismi perustuu mielestäni juuri tälläiseen näkemykseen: otetaan pari huonoa esimerkkiä ryhmästä, yleistetään, ei ikinä nosteta esiin vastakkaisia esimerkkejä, ollaan subjektiivisia silloin kun halutaan ja objektiivisa kun se palvelee omaa tarkoitusta ja pysytään vain omassa kannassa sen kummemmin perustelematta. Ja jottei kellekään jää väärää kuvaa, niin en syytä sinua rasismista.
 

Vaicci#63

Jäsen
Viestin lähetti Taito-Ojanen
vipertti, et voi olla tosissasi. Että Hunter McSorley tekivät niin kuin tekivät kun oli pakko? HAHA!

Haluaisin sinun kommentoivan tätä:

Mitä sanot näistä tilastoista?

Jos tsekit ovat kerta perusluonteeltaan kuvaamasi kaltaisia, miksei heitä näy tämän tilaston kärjessä? Selitykseksi ei kelpaa se, että he ovat olleet NHL.ssä niin vähän aikaa. Väittämäsi perusteella tuloksien pitäisi näkyä heti, eli heti kun ensimmäinen tsekki ilmaantui NHL:ään, hänen olisi pitänyt olla törkeimpien temppujen kärjessä. Näin ei ole. Sikailuun sopeutuminen ei vie aikaa. Viisitoista NHL:n kuudestatoista pisimmistä pelikielloista on langetettu pohjoisamerikkalaiselle pelaajalle. Miksi?

Minä en tsekkien jääkiekkoa vihaa tai rakasta sen enempää kuin pohjoisamerikkalaistenkaan. Minun mielestäni hyvä ja huonoja pelaajia tulee joka puolelta maailmaa. Vituttaa vain nähdä perusteettomia yleistyksiä. Varsinkin mieheltä, joka julistaa kotisivuillaan, että "[e]nsinnäkin, kun argumentoidaan, eikö tulisi tuoda esiin seikkoja puolesta ja vastaan?" Ja täällä sitten piilotellaan subjektiivisuuden takana. Tartupa härkää sarvista, ja toimi niin kuin puhut.

koska tsekit kostavat aina kun tuomarit eivät huomaa!Et voi väittää vastaan ettei ollut jagrilta törkeää käytöstä hutaista tuomaria.ja sitten tuohon pelikieltoihin,Tsekit hankitaan pisteiden tekijöiksi mutta jos eivät saa pisteitä niin turhautuvat ja hakkaaavat jonkun salaa tai tuomarin edessä.Tsekkien pelissä ei ole nopeutta.Jos vaikka Reichel-vastaan Hagman,niin Rouva-Robert yrittää tietysti kikata mutta Hakki ajaa päälle ,riistää kiekon koska reichel jää temppuja tekemään.Tsekit pelaavat itselleen ,ei joukkueelleen
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Ahem...Tilastoja ei tässä tapauksessa kannata ottaa täysin vakavasti parista syystä johtuen.

1) Jos lasketaan 'modernin' NHL:n (1960->) aikana tapahtuneet pelikiellot niin listalla on pakostakin 90% Pohjois-Amerikkalaisia koska tänä aikana 90% pelaajistakin on ollut pohjois-amerikkalaisia. Vielä nykyäänkin Eurooppalaisia on vain n. 40% kaikista pelaajista.

2) Kanadalaiset hoitavat lähes 100% niistä rooleista joissa pelikieltoja tulee herkiten.

3) Eurooppalaisista valikoituu NHL:ään ne pelaajat jotka pelaavat puhtaiten (keskimäärin).

En tykkää Owen Nolanista mutta en myöskään tykkää tsekkien halonhakkuusta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös