Et oo, Aki, eka kuka sanoo mun olevan bipolaarimaailman toinen napa, toisen navan ollessa Jags. Itse olen ainakin huomannut tämän :)
Tekohan oli provosoitu sillä tavalla, että Marshall pisti Nolanin ainakin lähes yhtä vaarallisesti pää edellä laitaan 1½ metrin päästä, iskien poikittaisella selkään. En kai sanonut, että se antaa luvan siihen, mutta se tekee teon ymmärrettävämmäksi Nolanin kantilta. Ei hänkään ole mikään superihminen joka pystyy hallitsemaan hermonsa ja tottakai tulee välillä ylilyöntejä. Olenko sanonut muuten? Jos olen, olen ollut kai hieman kognitiivisesti rajoittuneessa tilassa.
Mainitsin pelikieltoseikan vain sen takia, koska yleensä niitä pelikieltoja tulee noin yksi per kausi jos puhutaan sellaisesta siasta minkä minä käsitän siaksi. Marchment on yksi tällainen, vaikka välillä häntä puolustankin. Mutta mies on niin rakastettava sika kun pelaa oikeassa joukkueessa ja pistää usein järisyttäviä taklauksia jotka saa vastustajan pois pelinsä päältä. Kysykää vaikka Donny Brashearilta. Kyllä, olen täysi idiootti, mutta suokaa se minulle.
Tämä eräs Marchment jonka otin puheeksi on varmasti yksi niistä pelaajista joita vastaan edesmennyt prinsessa Diana todennäköisesti kampanjoisi julkisesti vastaan jos vain eläisi. Fakta on kuitenkin, että vaikka monet pitää miestä aivan täysin paskana pökkelönä miehen +/- näyttää tällä hetkellä erästä Sharksien suurimmista luvuista.
Sharkseilla on varmasti maine sikajoukkueena, kun joukkue pelaa managerinsa ja valmentajansa tyylistä IYF kiekkoa. Minä ainakin tykkään sellaisesta, ja mielestäni Nolan on yksi parhaista kiekkoilijoista tällä hetkellä. Äijän taito yhdistettynä siihen kovuuteen on yhdistelmä jota ei kovin monessa kiekkoilijassa näe.
PS. Älkää antako kovin suurta painoarvoa sanalleni. En ole nähnyt yhtään Sharksien ottelua tällä kaudella, näen lähinnä nhl.comin highlightsit otteluista ja näistä vancouver -otteluista heidän loistavien kotisivujen videokoosteet. Joissa on ilahduttavan usein mollivoittosia selostajia :)
PPS. Taidan lähteä hakemaan apua, jos subjektiivisuuttani ei voida sietää