Kaikkien aikojen ärsyttävin nhl-pelaaja!

  • 11 710
  • 156

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Nolanista vielä sen verran, että mieshän on leiponut itse Paul Kariyaa. Kaikkihan tietää, että Pauli on oikea jyrä, ja näin ollen Nolan todisti suurutensa muksimalla kokoistansa pelaajaa. Eli jos jollekin ei tullut asia selväksi, niin tuo kuuluu Nolanin raukkamaisimpiin temppuihin. Nyrkkeilyssäkin on eri painoluokat, jotta matsit olisivat tasaisia. Pelkuri käy pienempiensä kimppuun.

Ja eikös Nolan lyönyt takaapäin jotain Dallasinkin pelajaa, muistaakseni viime kaudella? Tästähän seurasi pelikieltojakin, kun urhea sankarimme uskaltaa käydä selästä kimppuun.

Monesti olen nähnyt, kuinka Owen hakkaa jo jäissä olevaa pelaajaa. Ja näillä tempuillako sitten osoitetaan kovuutta? Täytyy tosin myöntää, että tällä kaudella en ole nähnyt tällaista. Nolan on näyttänyt jotenkin rauhallisemmalta.
 

Alex

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Viestin lähetti Raimo
Itse pidän fyysisistä jääkiekkoilijoista, mutta en sika pelaajista! Mielestäni Nolan on sika pelaaja. Kaikki varmasti muistaa mm kisat -97 kun Nolan järjesti joukkotappelun Tsekkejä vastaan ja haastoi itse Vladimir Vujtekin. Kyllä oli aika raukkamainen teko Nolanilta joka muistaakseni oli saamassa vielä turpiin, mutta Kanadan vaihtoaitiosta hyppäsi pelaajia puolustamaan joukkuetoveriaan joka oli hädässä! Nolan ei ole myöskään mielestäni niin hyvä pelaaja kuin minä häntä pidetään. Toki en väitä ettäkö hän huonokaan pelaaja on!

En muista että Nolan olisi ollut saamassa turpiin siinä pelissä, mutta hän veti kyllä todellisen sucker punchin jotain tsekkiläistä naamaan. Mieleen muistuu myös todella raukkamainen taklaus Grant Marshalliin josta Nolan sai 11 pelin pelikiellon. Nolan pelaa kyllä todella törkeää peliä välillä.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Itseasiassa Nolan vain kosti Grant Marshallin takaapäintaklauksen, eikä tehnyt sitä takaapäin vaan pommilla edestä. Marshallin idiootti ei osaa pitää kypäränremmiä kiinni ja Dallasin PR-osasto hoiti homman hyvin kotiin -> Nolan 11 peliä pelikieltoa ja sillä selkeä.

Nolan pelaa välillä sääntöjen toisella puolen, mutta en kyllä nyt kuolemaksenikaan muista mitään pelikiellon arvoista mailapeliä. Enkä kyllä muista mitään supertähtiegojuttujakaan.

Ja siitä Helsingin kisojen jutusta ollaan kyllä keskusteltu ja mun mielipide on yhä ja edelleen se, että oli ihan v17un hyvä, että Nolan löi sitä tsekkiä. Sellasta mailapeliä se oli, että jonkun oli pakko hoitaa homma kotiin ja pistää niille paskoille vähän muistutusta. Ja jos joku ei vielä ole huomannut, ajattelen tsekeistä aina näin - olen vain vähän latvasta laho idiootti joka pitää reilumpana kovaa taklauspeliä ja tappelemista kuin esimerkiksi tämä Tonin idiootin poikittainen kurkkuun kun keinot loppuu.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Mikä hemmetti siinä on että jos pelaaja on Euroopasta ja pelaa kovaa on sika (U. Samuelsson, Kasparaitis, Sundin), kun taas samalla tavalla pelaava pelaaja Pohjois-Amerikasta (Nolan, Bertuzzi, Tkachuk) on taistelija?

Itsekkin inhoan Ruotsalaisia pelaajia yli kaiken, mutta Sundinin ja Lindströmin haukkuminen neideiksi on arvostelukyvyttömyyttä. Varsinkin suomalaisilta, kun paras pelaajamme on Selänne.

Yksi pelaaja joka tässä keskustelussa on unohtunut on Claude Lemieux. Kaudella jolla hän teki New Jerseyssä 40+27, joukkueen valmenta kutsui tätä parasta maalintekijään syöväksi.
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Viestin lähetti vilpertti
Toki, en minä sille mahda mitään jos jotkut tykkäävät taitoluistelevista primadonnista ketkä pukee päälleen floridapanthersien peliasun ja luulevat olevansa koviakin jääkiekkoilijoita.

Käypä vilkaisemassa niitä tilastoja, ennen kuin teet itsestäsi tieten tahtoen idiootin. Florida on koko NHL:n taklaustilaston kakkonen. Edessä on vain Colorado. Robert Svehla, Floridan pelaaja muuten, on kakkosena NHL:n taklaustilastossa. Ilmeisesti taklauspeli ei herra vilpertin mielestä ole kovinkaan fyysistä, vai?

Peter Worrel ja Brad Ference johtavat jäähytilastoja. Osaisikohan vilpertti kertoa, mistä joukkueesta jätkät mahtavat olla. Ilmeisesti tappelukaan ei ole herra vilpertin mielestä fyysistä? Mielenkiintoisia taitoluistelevia primadonnia, muuten.

Tämän kysymyksen esitän vain kerran: oletko tosiaan niin lapsellinen, että väität, että jos Nolanista ei pidä, on neitikiekon ystävä? Vertaa Nolania vaikka Scott Stevensiin tai Vitaly Vishnevskiin. Siinä on pelaajia, jotka jyräävät niin, että luut rutisevat, mutta puhtaasti. Eivätkä uhittele pienemmilleen.

Jos Nolanin temppuja katsotaan muiden kuin Sharksien tealinväristen lasien läpi, mies on osittain sian maineensa ansainnut.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Viittasin erääseen floridalaiseen pelaajaan ketä kohtaan minulla on lähinnä antipatioita. Tai ei ainakaan sympatioita. Vinkki: Pavel ja Bure...

Olen erittäin lapsellinen, etkö ole aikaisemmin havainnut?

Väittäisin, että myös Scott Stevens ja Vitali Visnevsky ovat sillointällöin taklanneet pienempiänsä, ja kenties myös jutelleet näille mukavia. Eikö ne Scott Stevensinkään taklaukset aina mitään ihan puhtoisia pulmusia ole - rapatessa roiskuu. Eikä pakosti kannata verrata pakkeja ja hyökkääjiä tälläkään saralla.

Nolan pelaa välillä sääntöjen toisella puolen, mutta en kyllä nyt kuolemaksenikaan muista mitään pelikiellon arvoista mailapeliä. Enkä kyllä muista mitään supertähtiegojuttujakaan.
En ole käsittääkseni kieltänyt ketään vihaamasta Nolania. Loppujen lopuksi jotkut vaan ovat sellaisia, että eivät pidä samoista pelaajista kuin toiset.

Nolan on powerforward. Montako "voimahyökkääjää" on, keillä ei ole pikkusian tai hieman isommankin sian mainetta?

Ilmeisesti herra Taito-Ojanen on sen verran uusi henkilö palstoilla, että ei ole vielä tutustunut tapaani "keskustella", eikä tiedä, että välillä tulee suhteellisen karkeita kärjistyksiä joita ei kannata todellakaan ottaa ihan satasella tosissaan.
 

Tibor

Jäsen
Viestin lähetti Arnold
Jos vain yksi pitää mainita vastaan Jere Lehtinen. Yliarvostettu ja kaikin puolin erittäin tylsä pelaaja, kukin saa itse määritellä tuon tylsyyden.
.
Voisitko itse määritellä, miten muka Jere Lehtinen on yliarvostettu? Ei ainakaan Suomessa ole mielestäni yhtään korostettu liikaa äijää jolle on myönnetty Selkekin kahdesti...Ollut jo monet vuodet Dallasin neljän tärkeimmän pelaajan joukossa, minkä jokainen huomaa, jos on texasilaisten pelejä katsellut...
Itse pitäisin Jereä jopa aliarvostettuna, tylsyyteen en ota kantaa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Minä mainitsin Jeren ärsyttävimpänä ihan sen takia, kun pelaa Dallasissa ja liian hyvin siellä.
 

Tkachuk7

Jäsen
Suosikkijoukkue
CBJ, WPG, BUF, EDM, STL
Viestin lähetti dana77
Mikä hemmetti siinä on että jos pelaaja on Euroopasta ja pelaa kovaa on sika (U. Samuelsson, Kasparaitis, Sundin), kun taas samalla tavalla pelaava pelaaja Pohjois-Amerikasta (Nolan, Bertuzzi, Tkachuk) on taistelija? ...

No kun se Tkachuk on taistelija, se hemmetti siinä on:D
 

Taito-Ojanen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anaheim Ducks, Kärpät
Viestin lähetti vilpertti
Väittäisin, että myös Scott Stevens ja Vitali Visnevsky ovat sillointällöin taklanneet pienempiänsä, ja kenties myös jutelleet näille mukavia. Eikö ne Scott Stevensinkään taklaukset aina mitään ihan puhtoisia pulmusia ole - rapatessa roiskuu. Eikä pakosti kannata verrata pakkeja ja hyökkääjiä tälläkään saralla.

....

Ilmeisesti herra Taito-Ojanen on sen verran uusi henkilö palstoilla, että ei ole vielä tutustunut tapaani "keskustella", eikä tiedä, että välillä tulee suhteellisen karkeita kärjistyksiä joita ei kannata todellakaan ottaa ihan satasella tosissaan.

Joo, uusi olen ja huomasin sarkasmin ja kärjistelyn kyllä, mutta myös sen takana piilevän asenteen, jonka mielestäni olen aistivinani. Kärjistelylllä lienee kuitenkin yleensä myös tarkoitus, ainakin jos sitä itse käytän. Mielestäni paljastit kärjistelylläsi asenteesi ns. taitokiekkoa kohtaan.

Taklaamisessa ei ole mitään pahaa, enkä käsittääkseni ole maininnut Nolanin taklauksista mitään. Puhtaissa taklauksissa en näe mitään vikaa, en vaikka Chara jyräisi Samsonovin. Hanskaaminen on taas aivan toinen juttu. En muista, onko Stevens tai Vishnevski leiponeet pienempiään turpaan, mutta epäilen. Jos joku tietää, antakoon julki. Se on eri juttu, jos pikkujannu itse aiheuttaa tilanteen, niin maksakoon siitä hinnankin.

Mielestäni Shanahanillä ei ole kovinkaan kovan sian mainetta. Tai Steve Rucchinilla, mutta kovin moni ei häntä siihen kastiin laske. Entä Mike LeClerc? Onko Billy Guerin sika? Kyllä niitä esimerkkejä löytyy.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Viestin lähetti Tibor

Voisitko itse määritellä, miten muka Jere Lehtinen on yliarvostettu? Ei ainakaan Suomessa ole mielestäni yhtään korostettu liikaa äijää jolle on myönnetty Selkekin kahdesti...Ollut jo monet vuodet Dallasin neljän tärkeimmän pelaajan joukossa, minkä jokainen huomaa, jos on texasilaisten pelejä katsellut...
Itse pitäisin Jereä jopa aliarvostettuna, tylsyyteen en ota kantaa.



Vilpertti asian jo melkein sanoikin. Eli myös joukkueella on suuri vaikutus asiaan. Inhoan Dallasia ja muita vastaavia itseänsä isoiksi kutsuvia joukkueita. Ylimielisyyttä, ylenmääräistä rahamäärää ja tähtipelaajien runsautta (sama juttu SM-liigassa). Tämä kolme asiaa aiheuttavat vihaa tiettyä joukkueita ja täten tiettyjä pelaajia kohtaan.

Lehtinen on NHL:ssä tai ainakin Dallasissa todella arvostettu pelaaja. Mutta kun ajattelee Dallasin pelityyliä, niin se on tylsää puolustuksen kautta lähtevää junnavaa peliä. Miksipä siis Lehtistä ei arvostettaisi siellä? Toki valmentajavaihdoksen jälkeen Dallasiin kai on tullut hieman uusia tuulia.

Olen kaikinpuolin myös sitä vastaan, että jääkiekosta tehdään puolustusvoittoista. Se ei ole hienoa katsoa kun neljä äijää puolustaa maalivahdin kanssa samalla viivalla ja yksi yrittää karvata kiekkoa pois. Tiukkaa 0-0 peliä. Liiallinen puolustuspeli vie jääkiekosta hohdon. Jääkiekko on alunperin ollut maalirikasta ja ennen kaikkea hyökkäävää urheilua. Mitä se nykyään on? NHL:ssäkin eron huomaa. Hyvä kuin juuri ja juuri pelaajat saavat 100 tehopistettä kaudessa - ja silloinkin korkeintaan yksi ja sama mies vuodesta toiseen. 92-93 on viimeinen kausi, kun tehopisteetkin olivat kunnioitettavat, nykyään pelataan liian puolustusvoittoista kahvakiekkoa. Lehtinen on yksi otos "modernista" kiekkoilijasta, joka pelaa puolustusvoittoista kiekkoa. Minun moderni kiekkoilija on pelaaja a'la Owen Nolan.
 

Malone#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Wolverhampton Wolves
Muistelisin, pari-kolme vuotta takaperin Rob Rayn sanoneen jossain haastattelussa ärsyttävimmiksi pelaajiksi kolme seuraavaa: Tie Domi (luonnollisesti!!!:) ) , Phil Housley ja Christian Ruuttu.

Ihmetyttää vähän toi Ruutun mainitseminen, kun nehän pelas samassa joukkueessa monta vuotta...

Omasta mielestä U. Samuelsson, jo sen Neely -tapauksen takia!:(
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Tottakai minulla on asenne taitokiekkoa kohtaan, enkä ole koskaan sitä yrittänyt edes peitellä. Pidän enemmän rempseästä meiningistä jossa laidat ja nyrkit paukkuu.

Tuosta pikkujannun turpiin kerjäämisestä sen verran, että ainakin siinä tsekki-ottelussa Helsingissä ne tsekit kyllä kerjäsivät sen tappelun ihan itse. Kariyan ja Nolanin kamppailua en kyllä nyt tähän hätään muista. Vuodelta papu & nakki kenties?

Minun silmissäni ainakin Shanny ja Guerin ovat saman tyylisiä pelaajia kuin Nolan. Pyrkivät vastustajan ihon alle ja pystyvät ratkomaan pelejä taidoillaan. Muistaakseni Shanahan sai viime kaudellakin pelikieltoa, jos tätä voidaan pitää jonkinasteisena sikuuden (?) mittarina.

Nolanilla on viimeisen viiden vuoden aikana muistaakseni yksi pelikielto (ellei sitten tämä eräs kahdesta 5min korkeasta mailasta tullut parin ottelun pelikielto jossa jälkimmäinen tapaus ei edes ollut muistaakseni mikään korkea maila satu tähän aikaväliin), se viime kauden tapaus mikä oli toki ylilyönti ja niitä sattuu. Loukkaantumisen vakavuutta kuitenkin suuresti liioiteltiin Dallasin puolelta ja teko oli provosoitu jo muutenkin kahden toisiaan "vihaavan" joukkueen kohtaamisessa. Nolanin suurin ongelma on se, että mies ei ole kaunopuheinen Paul Kariya jolla on hyvät suhteet joka suuntaan liigassa.

Mutta vihatkaa vapaasti, ei siinä mitään. Minä itse saatoin olla ketjun alkuvaiheilla hieman varpaillani sillä alan olemaan kurkkua myöten täynnä sitä kun joka tuutissa Suomen mediassa vaaditaan Teemu Selänteelle suurempaa roolia Sharkseissa ja sitten kun asetun toiselle kannalle kohtaan usein niin typeriä vastauksia että meinaa mennä hermo. Yleensä juuri esitetään, että se Nolan on Selänteen suurin vihollinen ja kuinka idioottivalmentaja Sutter epäreilusti nostaa Nolanin jalustalle vaikka Teemunhan se pitäisi olla. No, viime yönä tämä paskasikanolan teki vain 1+4 pistettä mikä varmaan johtuu siitä kun mies sikaili niin kovaa.

Btw Marchment ajeli toissailtana Andrew Casselsin kylmäksi eikä mies pelannut tänään. Eiköhän tähän väliin voisi joku heittää kommenttia taas, kuinka se Marchment pelaa aina sikaa eikä olisi muuten edes NHL:ssä ellei Sharksien tasoinen sikaorganisaatio haluaisi vahingoittaa pelaajia?
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Viestin lähetti vilpertti
Itseasiassa Nolan vain kosti Grant Marshallin takaapäintaklauksen, eikä tehnyt sitä takaapäin vaan pommilla edestä. Marshallin idiootti ei osaa pitää kypäränremmiä kiinni ja Dallasin PR-osasto hoiti homman hyvin kotiin -> Nolan 11 peliä pelikieltoa ja sillä selkeä.


Jopas tuli puppua urakalla...Marshall oli menossa VAIHTOON eikä todellakaan katsellut ympärilleen jolloin Nolan pääsi yllättämään takaviistosta hirveellä kyynärpäällä suoraan Marshallia ohimoon.

Marshall oli pihalla kuin lumiukko ennenkuin pää osu jäähän, tosin tuo kypäränremmi oli todellakin hieman löysällä mutta kyynärpää osui suoraan Marshallia otsaan/ohimoon.

Parastahan tässä oli se että Nolan kosti jotain juniorisarjoissa tapahtunutta välikohtausta...

Täysin ansaittu pelikielto, itse asiassa pääsi suhteellisen vähällä.

Btw, olen nähnyt kyseisen tilanteen about 100 kertaa.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Takaviistosta en kyllä voi tajuta, sillä Nolan kyllä minun muistini mukaan tulee punaviivalta kun Marshall luistelee siniviivalla edestä päin. Muistini on kyllä aikaisemminkin pettänyt, en mene sanomaan varmaksi.

Juniorisarjoistakaan en tiedä, sillä "kostoon johtanut teko" tapahtui 10min aikaisemmin samassa ottelussa.

Eihän Marshall kaiketi edes saanut siinä mitään aivotärähdystä, kunhan näytteli lääkäreille ja oli kahden päivän päästä jälleen täysin kunnossa...
 

Aki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokipojat, mutta NHL se vasta on jääkiekkoa
Vilperttihän alkaa muistuttaa päivä päivältä enemmän Jagsia. :D Vain pelaajat ja joukkueet joiden puolesta taistellaan on hieman erityylisiä. Nooh, pakko heittää pari kommenttia kuitenkin.

Nolanilla on viimeisen viiden vuoden aikana muistaakseni yksi pelikielto (ellei sitten tämä eräs kahdesta 5min korkeasta mailasta tullut parin ottelun pelikielto jossa jälkimmäinen tapaus ei edes ollut muistaakseni mikään korkea maila satu tähän aikaväliin), se viime kauden tapaus mikä oli toki ylilyönti ja niitä sattuu. Loukkaantumisen vakavuutta kuitenkin suuresti liioiteltiin Dallasin puolelta ja teko oli provosoitu jo muutenkin kahden toisiaan "vihaavan" joukkueen kohtaamisessa. Nolanin suurin ongelma on se, että mies ei ole kaunopuheinen Paul Kariya jolla on hyvät suhteet joka suuntaan liigassa.

Kuulostaa suorastaan siltä, että mies ei ole ikinä tehnyt mitään pahaa, mutta kun nuo pirulliset illuminaatin jäsenet langettelee noita kieltoja ihan miten haluavat. Muistan kyllä kyseisen "pimenemisen", mutta haluaisinkin tietää miten teko oli provosoitu, ja erityisesti antaako tälläinen pieni provosointi luvan niinkin typerään ja vaaralliseen temppuun, josta tässäkin on nyt kyse?

Btw Marchment ajeli toissailtana Andrew Casselsin kylmäksi eikä mies pelannut tänään. Eiköhän tähän väliin voisi joku heittää kommenttia taas, kuinka se Marchment pelaa aina sikaa eikä olisi muuten edes NHL:ssä ellei Sharksien tasoinen sikaorganisaatio haluaisi vahingoittaa pelaajia?

Monestikkos täällä on syytelty näitä San Josen sikapelaajia aivan syyttä suotta? Kyseistä tilannetta en ole vielä mistään nähnyt, joten sitä en kommentoi, mutta hieman se osoittaa omaa asennettasi, että ennenkuin kukaan on mitään syyttänytkään, niin jo olet itse puolustamassa. Oletko Vilpertti tuota tilannetta nähnyt? Jos olet niin pistätkö vaikka yksityisviestillä mistä tuonkin pätkän löytäisi.

Marchmentin polvitaklauksista ollaan keskusteltu jo aikaisemminkin, joten niitä en edes nyt otaa mukaan keskusteluun. Nolanista vielä sen verran kuitenkin kommenttia, että vaikka mies onkin hyvä pelaaja ja joukkueensa kapteeni niin mies tuntuu kuitenkin olevan eräs NHL:n herkimmistä "pimentyjistä". Vaikka mies on aiemmista vuosistaan selvästi pahimpien ylilyöntien osalta rauhoittunut, niin tuskimpa miehen luonne on minnekkään kuitenkaan muuttunut. En ole nähnyt kuin yhden San Josen pelin tällä kaudella, mutta kaiken kuulemani mukaan Nolan ottaa edelleen typeriä jäähyjä ja veikkaisinkin, että Nolanin hermokontrolli tulee pettämään vielä useammankin kerran hänen NHL uransa aikana. Toivottavasti olen kuitenkin väärässä.

Ettei nyt aivan otsikon ulkopuolelle mene tämä(kin) kirjoitus, niin sanoisin, että henk.koht. minua eniten ärsyttää NHL:ssä täytepakkeina pyörivät aivan turhat puukädet. Tyyliin Cory Cross et friends. En ymmärrä mitä hyötyä tuollaisista pelaajista on kenellekkään. Kaverit ei osaa pelata kiekollisena ollenkaan, eikä liike riitä enää nykyisiä hyökkääjiäkään vastaan. En tiedä mikä jäänne menneiltä vuosikymmeniltä on pitää näitä täytepelaajia joukkueessa. No pysyypähän kanadalaisten määrä liigassa ainakin korkeampana kun otetaan kaikki nämä ylijäämä miehet jääkiekon kotimaasta...
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Marchment oli muuten ajellut yllätys yllätys Matt Cookea suoraan polville samassa ottelussa.

Vilpertti, minä olen nähnyt tuon klipin niin monta kertaa että voin täysin varmuudella sanoa että Nolan ei osunut Marshalliin suoraan edestä ja kyynärpää oli TODELLA TÖRKEÄSTI suoraan ohimoon tähdätty.

Lojaali saa olla mutta jos lojaalisuus menee noin pitkälle että et pysty enää objektiiviseen analyysiin niin silloin on syytä olla hiljaa tai hakea apua. Tuo sinun Sharks-lojaliteetti lähentelee jo Talebanien tasoa ja sokaisee sinut täysin.
 

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
Et oo, Aki, eka kuka sanoo mun olevan bipolaarimaailman toinen napa, toisen navan ollessa Jags. Itse olen ainakin huomannut tämän :)

Tekohan oli provosoitu sillä tavalla, että Marshall pisti Nolanin ainakin lähes yhtä vaarallisesti pää edellä laitaan 1½ metrin päästä, iskien poikittaisella selkään. En kai sanonut, että se antaa luvan siihen, mutta se tekee teon ymmärrettävämmäksi Nolanin kantilta. Ei hänkään ole mikään superihminen joka pystyy hallitsemaan hermonsa ja tottakai tulee välillä ylilyöntejä. Olenko sanonut muuten? Jos olen, olen ollut kai hieman kognitiivisesti rajoittuneessa tilassa.

Mainitsin pelikieltoseikan vain sen takia, koska yleensä niitä pelikieltoja tulee noin yksi per kausi jos puhutaan sellaisesta siasta minkä minä käsitän siaksi. Marchment on yksi tällainen, vaikka välillä häntä puolustankin. Mutta mies on niin rakastettava sika kun pelaa oikeassa joukkueessa ja pistää usein järisyttäviä taklauksia jotka saa vastustajan pois pelinsä päältä. Kysykää vaikka Donny Brashearilta. Kyllä, olen täysi idiootti, mutta suokaa se minulle.

Tämä eräs Marchment jonka otin puheeksi on varmasti yksi niistä pelaajista joita vastaan edesmennyt prinsessa Diana todennäköisesti kampanjoisi julkisesti vastaan jos vain eläisi. Fakta on kuitenkin, että vaikka monet pitää miestä aivan täysin paskana pökkelönä miehen +/- näyttää tällä hetkellä erästä Sharksien suurimmista luvuista.

Sharkseilla on varmasti maine sikajoukkueena, kun joukkue pelaa managerinsa ja valmentajansa tyylistä IYF kiekkoa. Minä ainakin tykkään sellaisesta, ja mielestäni Nolan on yksi parhaista kiekkoilijoista tällä hetkellä. Äijän taito yhdistettynä siihen kovuuteen on yhdistelmä jota ei kovin monessa kiekkoilijassa näe.

PS. Älkää antako kovin suurta painoarvoa sanalleni. En ole nähnyt yhtään Sharksien ottelua tällä kaudella, näen lähinnä nhl.comin highlightsit otteluista ja näistä vancouver -otteluista heidän loistavien kotisivujen videokoosteet. Joissa on ilahduttavan usein mollivoittosia selostajia :)

PPS. Taidan lähteä hakemaan apua, jos subjektiivisuuttani ei voida sietää
 
Viimeksi muokattu:

vilpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
San Jose Chokes
vihdoin :)

En halua olla martyyri, haluan että idiotismini tiedostetaan ja sitä kunnioitetaan.
 

Eisenhower

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, sympatiat myös Ilvekselle
Sundin.
 

lake79

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Suomi, Pahalampi.
Ei pelaa enää, mutta Dale Hunter, vihaisin sitä possua aina, jos toinen pitää mainita (joka pelaa) niin ehdottomasti Bryan Marchment, siinä vasta sika hyi!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös