Kadonneet jatkoaikalaiset

  • 599 704
  • 1 934

stairox

Jäsen
Suosikkijoukkue
Wanha kunnon divariajan Vaasan Sport, Liverpool FC
Kaveri asuu lähellä vihulaisen rajaa ja hänelle soittaessa kannattaa pistää mukaan se maanumero kans jos menee puhelu vihulaisen verkon kautta.
Öööh? Eihän maanumeroa tarvitse laittaa jos soitat suomalaiseen numeroon, vaikka puhelin johon soitat sattuu olemaan ulkomaisessa verkossa. Maanumero pitää laittaa jos oma puhelin on ulkomaisessa verkossa ja soittaa suomalaiseen numeroon.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Öööh? Eihän maanumeroa tarvitse laittaa jos soitat suomalaiseen numeroon, vaikka puhelin johon soitat sattuu olemaan ulkomaisessa verkossa. Maanumero pitää laittaa jos oma puhelin on ulkomaisessa verkossa ja soittaa suomalaiseen numeroon.

Ai jaa. Noin mua ohjeistettiin. Hyvä tietää.
 

Jykke1978

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC/FC TPS, Turku Dockers, Adelaide Crows
Ai jaa. Noin mua ohjeistettiin. Hyvä tietää.
Ja ethän sinä joutuisi mitään extraa maksamaan vaikka olisikin kaverin puhelin vihulaisen verkossa olisikin vaan kaverisi joutuisi maksamaan siitä, kun on vieraassa verkossa.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nimimerkki Telaketju näyttää jossain vaiheessa poistaneen niin profiilinsa kuin kaiken kirjoittelunsa palstalle. Ymmärrän tämän mutta todella sääli, noin älykkäitä ja oppineita luonnontieteilijöitä ei palstalla koskaan ole liiaksi.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Nimimerkki Telaketju näyttää jossain vaiheessa poistaneen niin profiilinsa kuin kaiken kirjoittelunsa palstalle. Ymmärrän tämän mutta todella sääli, noin älykkäitä ja oppineita luonnontieteilijöitä ei palstalla koskaan ole liiaksi.
Joo, tämä Telaketjun poistuminen palstalta viesteineen muistaakseni tuossa joskus viime vuoden puolella oli todellinen menetys. Kyseisellä käyttäjällä oli taipumus kirjoittaa hyvin argumentoituja viestejä sekä vapaan keskustelun puolelle että Kärppäosioon. Toivottavasti hän tekee vielä jonain päivänä paluun!
 
Suosikkijoukkue
Ässät
@Naurava Kulkuri yrittää huomenna katoamistemppua. Olisikohan tämä nyt neljäs kerta. Parhaimmillaan olen joku kuukauden pari pysynyt poissa, joten projektin onnistumisella voi olla ihan kova kerroin.

Tällä kertaa syynä ei kuitenkaan ole itkupotkuraivarit, eikä uskon ihmiskuntaan loppuminen. Olen vuoden tehnyt elämäntapamuutosta ja pyrkinyt karsimaan kaikki addiktiot ja muutkin aikarosvot minimiin. Josko sitä alkaisi saamaan jotain oikeasti tuottavaa aikaiseksi. Olen niin keskittymisvammainen, että tätä jatkoaikaakin tulee luettua ja kirjoiteltua ihan liikaa. Siispä nyt yritän siirtyä nextille levelille potkaisemalla Kulkurin nurkkaan nauramaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
@Naurava Kulkuri yrittää huomenna katoamistemppua. Olisikohan tämä nyt neljäs kerta. Parhaimmillaan olen joku kuukauden pari pysynyt poissa, joten projektin onnistumisella voi olla ihan kova kerroin
Koronaketjussa näyttää jo olevan...
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Jokunen päivä sitten tajusin että @arvee on näköjään haihtunut palstalta jo yli vuosi sitten. Oli kuitenkin tuota ennen tosi aktiivinen etenkin vapaalla puolella ja viestejäkin ehti kertyä lähes kymppitonnin verran.
 

Spire

Jäsen
En tiedä onko joskus kysytty, mutta missä on Hyman Roth? Muistan kirjoittajan kyyniset ja nihilistiset viestit muutaman vuoden takaa, ennen kuin olin edes rekisteröitynyt palstalle.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
En ole hetkeen itsekään aktiivinen täällä ollut, mutta nyt taas tänään tuli palstaa selailtua ja huomasin JYPin jostain ketjusta, että siellä aikaisemmin kirjoitellut @Kulttimörkö on ollut viimeksi palstalla 2017. Palstalla jo vuodesta 2002 lähtien ja yli 12k viestiä.

Hänet muistan monesta hyvin perustellusta keskustelusta ja muutenkin oli aktiivinen palstalainen tuolla meidän puolella.

Ehkä nimimerkin vaihto tai jotain muuta taustalla, mutta toivottavasti kaikki on okei hänellä.
 

holynordic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Україна
Tulipa vaan mieleen, että missä luuraa mun kadonnut bro Ishmael? :'(
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole hetkeen itsekään aktiivinen täällä ollut, mutta nyt taas tänään tuli palstaa selailtua ja huomasin JYPin jostain ketjusta, että siellä aikaisemmin kirjoitellut @Kulttimörkö on ollut viimeksi palstalla 2017. Palstalla jo vuodesta 2002 lähtien ja yli 12k viestiä.

Hänet muistan monesta hyvin perustellusta keskustelusta ja muutenkin oli aktiivinen palstalainen tuolla meidän puolella.

Ehkä nimimerkin vaihto tai jotain muuta taustalla, mutta toivottavasti kaikki on okei hänellä.
Olen tätä ihmetellyt jo muutamia vuosia, mutta en ole oikein uskaltanut kysellä asiasta keneltäkään, koska pelkään vastausta. En tunne häntä henkilökohtaisesti, mutta tiedän jotain häneen liittyvää. Muistan, että noihin aikoihin vuonna 2017 korviini kantautui ikäviä uutisia JYP-kannattajien suunnalta, joiden pelkään liittyvän häneen.

En siis todellakaan tiedä faktapohjalta mitään, mutta pelkään, että tässä tapauksessa sattui se pahin mahdollinen. Toivottavasti joku osoittaa pelkoni vääräksi.

Joka tapauksessa kyseessä oli yksi JYP-osion parhaista kirjoittajista, ehkä jopa paras.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS

Jules W.

Jäsen
Suosikkijoukkue
MLSE
Kyllähän tähän aikaan vuodesta aina miettii missä vaikuttaa palstaveli @TML. Hän joka organisaation synkkinä aikoina piti Toronton ketjuja pystyssä ja hoiti yövalvomiset.
 

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Olen tätä ihmetellyt jo muutamia vuosia, mutta en ole oikein uskaltanut kysellä asiasta keneltäkään, koska pelkään vastausta. En tunne häntä henkilökohtaisesti, mutta tiedän jotain häneen liittyvää. Muistan, että noihin aikoihin vuonna 2017 korviini kantautui ikäviä uutisia JYP-kannattajien suunnalta, joiden pelkään liittyvän häneen.

En siis todellakaan tiedä faktapohjalta mitään, mutta pelkään, että tässä tapauksessa sattui se pahin mahdollinen. Toivottavasti joku osoittaa pelkoni vääräksi.

Joka tapauksessa kyseessä oli yksi JYP-osion parhaista kirjoittajista, ehkä jopa paras.
On hyvissä voimissa ja vaikuttaa nykyään enemmän Twitterin puolella, jotkut saattavat tietää, mutta tällä palstalla ei ole sallittua nimiä tms paljastaa joten ei siitä enempää.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Normaalisti aktiivinen kirjoittelija @holynordic on ollut sivussa kohta kuukauden päivät. Toukokuun alkupuolella hän kirjoitti toistaiseksi viimeisimmän viestinsä palstalle, ketjuna perustamansa Ahon & Virkkusen potkujen seurantaketju:

Päivä 30, klo 23.59
Harri Aho ja Tommi Virkkunen ovat edelleen Oulun Kärppien palkkalistoilla.

Kuukausi täynnä seurantaa, uutta kohti mennään sinnikkäästi!

No joku saattaisi tuosta jo päätellä, että Kärppäorganisaatiolla on jollain tavoin näppinsä pelissä. Toivottavasti henkilö nimimerkin takana on kuitenkin kunnossa ja vaan pitämässä vapaaehtoista lomaa palstalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös