Sen enempää nimimerkkeihin viittaamatta tämä meidän leikkilaatikko alkaa olla jo sen verran iäkäs palsta, että ns. luonnollinen poistuminenkin on hyvinkin mahdollista. Jotenkin haikea lukea joitakin vanhoja kirjoituksia ja miettiä kadonneiden nimimerkkien ihmiskohtaloita. Varmasti valtaosa poistuneista on yksinkertaisesti vaan kyllästynyt palstaan tai huomannut tämän vievän liikaa aikaa muulta - oikealta - elämältä. Ja kyllähän tämä aikaa viekin, mutta toimii samalla oivallisena stressinlievittäjänä. Mukava myös, että tätä kautta pysyy edes jonkinlainen tatsi Suomeen ja siihen, mistä Suomessa puhutaan. En ole ihan heti täältä poistumassa, en ainakaan vapaaehtoisesti. Joskus on tullut toki pidempiä pätkiä kirjoittamisessa ja näillä palstametreillä myös kesäbreikki on toisinaan paikallaan. Tosin NHL:n puolella kesä on niin kiinnostavaa aikaa, että sitä tulee tätänykyä väkisinkin seurattua.
Mun "jatkoaika-uran" aikana olen vaihtanut duunia viitisen kertaa, mutta täällä olen pysynyt kuin kuppa Töölössä! Saavutus sekin...
Mitkä suomalaiset palstat muuten olisivat edes varteenotettavia vaihtoehtoja Jatkoajalle?