L. Paraske
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät, Suomi, Arttu Hyry, Hagaby Golf 2
Simon on vaihtanut nimimerkkiä ja vaikuttaa kyllä palstalla edelleen...tosin näköjään aika harvakseltaan kirjoittelee.
Ilmoitti joulukuun alussa pyytävänsä kirjoitusoikeuksiensa poistoa. Tässä linkki viestiin.Pat_LaFontaine?
Näyttäisi siltä, että Scholl on pyörinyt tänään Helsingissä, hoitaen kaikenlaisia juoksevia asioita..Schollia ei oo näkynyt pitkään aikaan. Tietääkö kukaan, missä mies on?
TPS-palstan asiakirjoittajat, missä he ovat? Scissors, Ludek, Anamasa, Jaws, Daenboundian, Jaakko, Iceberg, Infernal.....
Menenkö nyt johonkin helppoon, mutta mulla näkyy hänen olleen paikalla torstaina, 23.40.Lieneekö palstalla nuorena aloittanut ja kelpo palstavahvistukseksi osoittautunut @Kaiuni Alen eli entinen Kai Nu Laine seurannut taannoista esimerkkiäni pitkästä kesäbreikistä vai mikä on? Häntä ei ole näkynyt sitten viime heinäkuun.
Menenkö nyt johonkin helppoon, mutta mulla näkyy hänen olleen paikalla torstaina, 23.40.
Vilkaisitko vahingossa liittymispäivää?
@Musta Nuoli
Remmissä ollaan vielä. Viimeisin viestini on KalPa-osioon tämän viikon maanantailta. Sitä ennen ollut näköjään muutaman kuukauden tauko (lokakuussa alkanut). Syksyllä/loppukesällä viestiä on pukannut n. 2/kuukausi. KalPa-osiota olen kuitenkin lukenut ja muitakin osioita välillä. Aikaa ja kiinnostusta ei tosin enää ole yhtä paljon tätä palstaa kohtaan, joten osallistuminen on jäänyt vähän vähemmälle. Mukava kuitenkin huomata, että edes yksi kanssakirjoittaja muistaa vielä :)
Nimimerkki tulevaton on vissiin poistanut kaikki viestinsä ja myös nimimerkkinä on tuhottu.
RIP in peace, nimimerkki tulevaton. (henkilö nimimerkin takana varmaan elää)
Ikibanaanit saaneena.Missä luuraa Samuel Gunvald Kanerva?
Haun perusteella ei.Saiko Klosekin?
Tähän en osaa sanoa mitään.Saiko Klosekin?
Eikö Klose varmistanut saamisensa itämailta saakka?Saiko Klosekin?
Eikö Klose varmistanut saamisensa itämailta saakka?