Missäs @Mack ? Viime huhtikuussa kirjoitellut viimeksi.
Mihinkä on kadonnut dissonanssi? Pariin vuoteen en muista nähneeni hänen viestejään. Kaverilla oli vahvat mielipiteet, mutta ainakin buffalon asioista hän tuntui olevan perillä.
Täällähän minä, kiitos kysymästä! Olen vähän puolivahingossa pitänyt parin kuukauden mittaista Jatkis-taukoa, mutta näin Auroran päivänä on kerrassaan hyvä hetki pukea virtuaalinen komentovyö ja tehdä paluu palstavahvuuteen: kiva kun päivä pitenee, ja Kertsin uusi kausi on taas päivän lähempänä. Jospa se ykkössentterikin raapaistaan jostain kick off -tilaisuuteen mennessä.Mietin, että joku ei nyt täsmää. Sitten keksin: missä on @Ikävänkantaja ?
Muistini mukaan sai kenkää palstalta?
Harmittavan paljon on vanhoja kirjoittajia kadonnut palstalta, monet varmasti luonnollisen poistuman kautta.
Huolestuisin vasta, jos @Pisin Kääpiö 186cm jättää Juhannuksen Supertriplan väliin.Pisin kääpiö?
Huolestuisin vasta, jos @Pisin Kääpiö 186cm jättää Juhannuksen Supertriplan väliin.
Ei saanut kenkää, vaan käsittääkseni tympääntyi moderaattoreihin. Sääli, koska erittäin taidokas kirjoittaja kyseessä vaikka mielipiteitä varmasti jakaakin.
Ei saanut kenkää, vaan käsittääkseni tympääntyi moderaattoreihin. Sääli, koska erittäin taidokas kirjoittaja kyseessä vaikka mielipiteitä varmasti jakaakin.
Kiitoksia kovasti. On mukava kuulla että aikaansaannoksiani luetaan, ja muutamat jopa pitävät lukemastaan. Taidanpa siis väsätä muutaman rivin taas toistekin.@Pisin Kääpiö 186cm : Heti viestisi luettuani tajusin jälleen kerran kuinka paljon köyhempi tämä palsta olisi ilman kontribuutiotasi. Hienoa ettet kokonaan ole meitä jättänyt ja saamme nauttia kirjallisista tuotoksistasi vaikka sitten harvinaisen ylellisyyshyödykkeen tavoin.
En jouda nyt, katsotaan syksymmällä. Entinen työkaveri vastaili noin puhelinmyyjille, ihme venkoilija sekin.@Pisin Kääpiö 186cm on sellainen kääpiö, että mielikseen (ei homosti!) juttujansa lukee. Varmaan kohta tulee jo yyveetä että pannaanko.
En jouda nyt, katsotaan syksymmällä. Entinen työkaveri vastaili noin puhelinmyyjille, ihme venkoilija sekin.
Mutta jos joku silti lukee juttuja homosti ja edelleen tykkää, niin mikäpä minä olen sitä iloa keneltäkään viemään. Jokainen tyylillään. Eikä se minulta ole pois, jos lukijalla on niin sanotusti aisa tanassa. Sehän olisi meriitti, ainakin siinä tapauksessa, jos kirjoittaisi tarinoita jonnekin g-pokesivustolle ja saisi liksaa klikeistä.
"Mahtiankka nähty viimeksi: torstai klo 00.15"Mihin on kadonnut käyttäjä @Mahtiankka ? Olin hieman surullinen, ettei tämä oululaistunut porilainen ollut kirjoittamassa niitä kattavia ja hienoja ennakkoja Kärpät-Ässät -playoffsarjan aikaan.
Kyllä kyllä, mutta mielestäni hän on kadonnut, kun en ainuttakaan kommenttia häneltä nähnyt tuon sarjan aikana. Hymiö."Mahtiankka nähty viimeksi: torstai klo 00.15"