Palstalegenda
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Ukraina, Eveliina Määttänen
Älyllisesti kestävää se on silloin, kun käytetään samaa mittaustapaa maalivahtien tilanteesta riippumatta. Sinä et viime kaudella huomioinut viime kauden tilastoja ollenkaan, niillä ei ollut väliä, (kun Karhunen voitti niissä kaikissa) ja nyt valitset tämän kauden tilastosta juuri sen, jossa Backlund on niukasti edellä ja sen perusteella olet näyttävinäsi, että Backlund on parempi. Tämän lisäksi syytät minua siitä (mikä sai minut epäilemään, että lähdit trollailun hassuun maailmaan), että tarkoitushakuisesti valitsisin tilastoista sen kohdan, jossa Karhunen näyttäisi paremmalta kuin Backlund, vaikka minä olen juuri ollut se, joka on halunnut, että arvio tehtäisiin aina samoin perustein eikä tilastoshoppailemalla omaan agendaan milloin minkäkin kohdan valitsemalla, kuten sinä tämän ja viime kauden jutuillasi näytät nyt tekevän.Älyllisesti kestävää vieläpä? Kohtuullisen vaikeaa, kun kerran sinä tahdot sen mittari olla.
Sen lisäksi nostit olkiukkoja, kun väitit, että minä olisin sitä mieltä, että Karhusen tulisi olla ykkösmaalivahti. Karhunen on suhteessa vastustajaan, se vastustaja on tietenkin Backlund. Karhunen on erittäin hyvä kakkosmaalivahti ja Backlund on ykkösmaalivahdiksi liiian huono ja hinta-laatu-suhteeltaan heikohko, kun ei ole SM-liigan top3-maalivahti, kuten minä toivoisin Kärppien ykkösmaalivahdin olevan, varsinkin kun kyseessä ei ole joku nouseva kyky vaan liigan kallein maalivahti. Jos hän pelaa, kuten hyvinä päivinään pelaa, niin kyllä Backlundin kanssa silti mestaruuden voi voittaa. Mutta ne huonommat päivät... Kun ykkösmaalivahti ei ole liigan aivan kärkipäätä ja kakkosmaalivahti on kakkosmaalivahdiksi loistava, niin siitä seuraa se, että niiden taso on lähellä toisiaan. Paitsi että palkassa Backlund voittaa varmasti Karhusen ihan ns. pystyyn.