Mitenkäs Bakke tänään? Olisiko Jokerit jääneet nollille, jos Karhunen olisi ollut maalissa?
Karhusen on lienee syytä katsella ensi kaudelle enemmän peliaikaa jostain toisaalta
Backlund oli kyllä tänään ihan maaginen. Varmaan paras peli Kärpissä ikinä!
Olin hallilla katsomassa peliä ja sen jälkeen illanvietossa. Minun kännykälläni ei voi kirjoittaa yhtään viestiä Jatkoaikaan, lukea voi.En ihmettele miksei eräs nikki ole vaihteeksi kehumassa Backlundia.
Boldaus oma. Ootko ihan oikeasti tosissasi jos tuo oli vain kelpo peli? Haluaisin nähä sen hyvän tai jopa mahtavan pelin. Backlund nappasi 5-10 (Varmaa lukua en osaa sanoa) torjuntaa, mitkä luulin itsekin olevan jo varmasti maalissa, vaan ei. Kyllä omasta mielestä Backlund oli eilen todella hyvä ja jos jatkaa samoja otteita niin mestaruus on taattu.Olin hallilla katsomassa peliä ja sen jälkeen illanvietossa. Minun kännykälläni ei voi kirjoittaa yhtään viestiä Jatkoaikaan, lukea voi.
Kelpo peli Backlundilta. Jos Karhunen pelaisi jatkuvasti, niin silläkin olisi kelpo pelejä. Vaikea olla kelpo pelejä jos ei pelaa. Eilinen voitto oli kenttäpelaajien voitto, jonka lukkona oli Backlund. Siis edelleen, maalivahtipeli toimi mutta ei se nyt mikään maaginen suoritus ollut, kun paikan päällä (selvinpäin) pelin näki. Hienoa silti, ettei maalivahtipeliin kaaduttu. Kyse ei ole koskaan ollut siitä, etteikö Backlund pelaisi kelpo pelejä. Kyse on ollut siitä, että peliaika pitää ansaita todellisilla näytöillä eikä statuksella ja palkkasummalla. Tällä kaudella Karhunen on saanut tasapuolisempaa kohtelua ja se on reilua. Eikä sillä ole mitään väliä onko se ollut Karhunen vaan pääasia on reiluus.
Kelpo peli Backlundilta.
Olette te kyllä... Kun Karhunen jonkun mielestä joskus mahdollisesti päästi ottelussa värilasein katsottuna yhden kenties helpon maalin, niin se on tässä keskustelussa keskustelijan mielestä paska maalivahti eikä karismakaan riitä ja Mestikseen joutaa. Kun minä sanon "kelpo", niin se ei riitä. Tässä synonyymit.fi-sivustolta synonyymejä sanalle "kelpo": KLIK.Ootko ihan oikeasti tosissasi jos tuo oli vain kelpo peli? Haluaisin nähä sen hyvän tai jopa mahtavan pelin. Backlund nappasi 5-10 (Varmaa lukua en osaa sanoa) torjuntaa, mitkä luulin itsekin olevan jo varmasti maalissa, vaan ei. Kyllä omasta mielestä Backlund oli eilen todella hyvä ja jos jatkaa samoja otteita niin mestaruus on taattu.
Turha yleistää, sillä minulta ei ole tullut tänne palstalle postiakaan missä sanoisin Karhusen joutavan mestikseen tai sanonut häntä paskaksi. Olen sanonut että luottoa on Backlundiin juuri sen takia että hän voittaa enemmän. Värilaseja? Mulla ne on keltamustat, oli maalissa Backlund, Karhunen tai vaikkapa Komulainen. En vaan pysty käsittämään tuota vihaasi Backlundia kohtaan. Joo, se suli täysin playoffeissa, mutta niinkuin itse aina hoet, että yhden virheen takia kaikki on suolaamassa Karhusta, niin sinähän teet juurikin sitä Backlundille. Aina kun väittely alkaa käydä kannaltasi hankalaksi vedät esiin playoff-kortin kuinka Backlund suli jnejne, kuinka Karhunen on oikeasti parempi maalivahti vaikka tilastot osoittaa niin ja näin. Olen myös huomannut osaltasi sen että silloin kun tilastot ovat Karhusta kohtaa paremmat niillä on väliä, silloin kun ne ei ole turvaudut joko "Ennen xx.xx.xxxx:ää Karhunen oli parempi siinä siinä ja siinä. Nyt ei ole vain koska puolustus on pelannut huonosti" tai sitten "Tilastoilla ei ole mitään merkitystä koska Backlund on tehnyt sitä, tätä ja tuota ollessaan maalissa."Olette te kyllä... Kun Karhunen jonkun mielestä joskus mahdollisesti päästi ottelussa värilasein katsottuna yhden kenties helpon maalin, niin se on tässä keskustelussa keskustelijan mielestä paska maalivahti eikä karismakaan riitä ja Mestikseen joutaa. Kun minä sanon "kelpo", niin se ei riitä. Tässä synonyymit.fi-sivustolta synonyymejä sanalle "kelpo": KLIK.
Ainakaan hallilla ei todellakaan näyttänyt siltä, että siellä olisi jopa 10 gamesaveria ollut. Ihan kuriositeettina, Backlundin kelpo peliä vähättelemättä, oli yksi tilanne, jossa jokeripelaaja laukoi suoraan syötöstä kohti yläkulmaa ja Backlund torjui, niin veto oli epäonnistunut, lähes lerppumainen. Ajattelin siinä kohtaa, että tuo varmaan tv-kuvassa hidastettuna näyttää mielettömältä gamesaverilta. Sitähän se ei ollut.
Jos Backlund pelaisi yhtä kelvosti kuin eilen, niin saisi minun puolestani pelata 85-90 % Kärppien peleistä. Se vaan, että tuskin pelaa yhtä hyvin. Ainakaan historia ei anna moiselle visiolle tukea.
. Eniten itseäni miellyttää kyllä Backlundin pelissä mailapeli. Ihan varmasti sm-liigan parhammistoa. .
Tuo "Kärpät voittaa enemmän Backlundin kanssa" ei ainakaan viime kaudella pitänyt paikkaansa. Tälläkin kaudella ero on pieni. Katsotaan mitä se on runkosarjan päättyessä. Toivottavasti Backlund pysyy edellä, oletettavasti pelaa lähes kaikki pelit, koska silloin hän olisi pelannut hyvin ja Kärpillä menisi paremmin.Kärpät voittaa enemmän pelejä Backlundin kanssa. Oli se kuinka paska tahansa niin mielelläni näen maalissa sen kumman kanssa joukkue voittaa useammin.
Toivottavasti tulevana keväänä Backlund pelaa paremmin ja on kuin muuri, joka johdattaa Kärpät pitkälle.
Katselin kaikki viime kevään Pelicans-pelien maalit.
Jee, kerrankin joku lainasi olennaisen kohdan minulta, mistä kuitenkin on kyse. Vilpitön kiitos!Elämässä pitää mennä eteenpäin, vai mitä Käyttis :)
Kyllähän maalivahti (Backlund tai Karhunen) voi pelata hyvinkin ilman että joukkue on voittanut peliä. Kärpät voi siis vaikka hävitä pudotuspelisarjan 4-0 mutta maalivahti on voinut pelata joka pelissä hyvin. Tokihan minä tiedän, että Karhunen suolataan aina jos Kärpät ei ole voittanut. Siis tietyt nimimerkit niin tekevät, eivät toki kaikki. Parempi win-win-tilanne on kyllä sellainen, että maalivahti pelaa hyvin - olipa se kuka tahansa - ja Kärpät voittaa.Näin "ulkopuolisena tarkkailijana" tämä on kyllä siinä mielessä win-win tilanne, että kävi miten tahansa, niin se on joko Karhunen tai Backlund joka saa paskat niskaansa kauden lopuksi, ihan siitä riippumatta miten joukkue pelaa siinä edessä.
Kyllähän maalivahti (Backlund tai Karhunen) voi pelata hyvinkin ilman että joukkue on voittanut peliä.
Keskustelupalstallahan käydään usein menneessä ja spekuloidaan tulevaa menneen perusteella. Näinpä siis Backlundin Pelicansia vastaan pelatut pelit eivät tässä kohtaa käsittele varsinaisesti menneisyyttä vaan niiden avulla spekuloin tulevaisuutta.
En muuten halua minäkään kummallekaan jatkosopimusta. Backlundille en siksi, että on liian epävarma ja liian usein hajalla ja pään kestävyydestä ei ole varmuutta. Eikä tosiaan ole mikään top5-maalivahti eli hinta-laatu-suhde ei kohtaa. Karhusen tietenkin toivon lähtevän ensi kaudeksi NHL:ään.Kyllähän Backlund hyvän pelin pelasi, mutta en halua silti miehelle jatkosopimusta, sama pätee Karhuseen.