Netistähän nuo kaikki löytyy jos aihe kiinnostaa. Päivi on väitteissään mm. kertonut, kuinka asiakirjat on salattuja. Asiat on kuitenkin avattu valtuustolle ja JOPA Päiville on tarjottu kaikki nähtäville, mutta rouva itse kieltäytyi mahdollisuudesta, jotta omat narsistiset harhakuvitelmat eivät murskaantuisi.
Kieltäytyminen kertoo Päivin agendasta kaiken. Asiat taustalla eivät oikeasti kiinnosta vaan viivytysten kautta yrittää saada tuhottua hankkeen ja sitäkautta entisen työnantajansa Jamkin unelmat sirpaleiksi siinä sivussa. Jos tätä ei näe, niin silloin vika on jossain muualla kun ymmärryksessä.
PS: Hankkeella ei ole mitään tekemistä hirviareenan kanssa, joka oli jo suunnitteluvaiheessa kuolleena syntynyt idea.
Niin siis olen kyllä lukenut keskarin jutut asiasta ja seurannut tätä ketjua, ja lukenut ne julkisuuteen annetut tiedot, mutta en ole missään nähnyt missä kaikki päivin väitteet on debunkattu, siksi kysyin, oletin että olet löytänyt jonkun paikan missä ne on debunkattu. Minä kun en ole. Olisi siis ystävällistä jos ohjaisit paikkaan missä ne kaikki on debunkattu.
Asia on joo avattu valtuustolle, ja olisi avattu päivillekkin, onko kuitenkaan yksikään valtuutettu asiantuntija joka pystyy arvioimaan onko siellä ujutettu sekaan seikkoja jotka tekevät diilistä huonon, onko päivikään?
Minä en myöskään usko että halliprojektissa mukana olevat ovat jäävejä antamaan tästä lausuntoja jotka kertoisivat koko totuuden, koska hehän ovat edunsaajia jos siellä jotain koplausta on.
Ja tiedän että tällä hankkeella ei ole mitään tekemistä hirviareenan kanssa, ja kun sanot että se on jo suunnitteluvaiheessa kuollut idea, mihin perustat sen? Toiko kukaan laukaan kunnan valtuutetuista sitä esille, vai hyväksyttiinkö se sielläkin ilman asiantuntemusta?