Jyväskylään uusi halli, mutta miten?

  • 625 566
  • 3 864

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kaikenlaisia vänkyröitä ja juntteja tuollakin pyörii....

Säästetään 100 miljoonaa, kun ei tehdä mitään... Yllättävää.

Edit... Tämä Parkkonen... Että osaa olla ärsyttävä Tyyppi.

Vaikuttaa samalta kuin joku todistelisi syyttömyyttään teloituskomppanian edessä... Epätoivoa on äänessä.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings
Kaikenlaisia vänkyröitä ja juntteja tuollakin pyörii....

Säästetään 100 miljoonaa, kun ei tehdä mitään... Yllättävää.
Jos poliitikko sanoo, että hänen laskelmiin voi luottaa niin hyvin todennäköisesti ne eivät ole luotettavia. Tuskin päästäisiin hänen mallissaan lähellekään tuollaisia säästöjä.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos poliitikko sanoo, että hänen laskelmiin voi luottaa niin hyvin todennäköisesti ne eivät ole luotettavia. Tuskin päästäisiin hänen mallissaan lähellekään tuollaisia säästöjä.
Laski vielä niin yömyöhään ja niin hyvin kuin osasi. Pakko olla hyvät laskelmat siis.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jos poliitikko sanoo, että hänen laskelmiin voi luottaa niin hyvin todennäköisesti ne eivät ole luotettavia. Tuskin päästäisiin hänen mallissaan lähellekään tuollaisia säästöjä.
Oli kyllä pirun vakuuttavaa, kun esitettiin järkevä puheenvuoro siitä, että kyseiset laskelmat tuskin pitäisivät kovin hyvin paikkansa, niin kaverin vastaus on käytännössä vain "kyllä minun laskelmiin voi luottaa".

Jep, nyt luotan niihin vielä vähemmän kuin aiemmin (en tiennyt, että tämä on mahdollista).
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
Tää Parkkonenhan oli ihan asiallinen kaveri asiapohjalla. Suomesta taas paistoi läpi äärimmäinen vitutus ja elämäntapaänkyryys.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings
Oli kyllä pirun vakuuttavaa, kun esitettiin järkevä puheenvuoro siitä, että kyseiset laskelmat tuskin pitäisivät kovin hyvin paikkansa, niin kaverin vastaus on käytännössä vain "kyllä minun laskelmiin voi luottaa".

Jep, nyt luotan niihin vielä vähemmän kuin aiemmin (en tiennyt, että tämä on mahdollista).
"Minä olen oikeassa, sinä olet väärässä" -mentaliteetti jne.
 

Wraith

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä tuosta se tunne jäi, että läpi meni, eikä ollut pelkkä välipäätös.
Joo kyllä se meni läpi ja kiitettiin pitkää prosessia. Eriävä mielipide Parkkoselta joka nyt on vaan muodollisuus.

Edit. Lisätään vielä, et juuri paskaakaan en ymmärrä politiikasta, mut tässä nyt ymmärsin asian niin, et peli selvä ja kuokka maahan.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
"61 puolesta jaa, mennään 10 min tauolle ja odotellaan valituksia ja jatketaan."

Olisin toivonut osallistujilta jotain spontaania "Vittu jeees vihdoin saatana!" -tyyppistä ilonkiljaisua.

Mutta ehkä se huomenna lukee lehdessä, miten meni :)
 

KOLT

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jumalauta, hienoa! Askel eteenpäin jälleen.

Toki, tuo Parkkonen tovereineen vaikuttaa niin kovaa haraavan vastaan, että pahoin pelkään uutta valituskierrettä..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös