Toki samaan aikaan Seppäsen olisi pitänyt myös JO silloin ymmärtää olla puuttumatta asioihin, jotka eivät hänen tehtäviinsä kuulu.
Tähän kaipaisin avaamista.
jos otetaan hypoteettisesti, niin 1600+ omasi vision ja näki tarpeen, teki virheen tai oli tekemättömässä paikassa päätösten vallan suhteen ja tulema osoitti, että isosti myös hänen lompuukistaan valuu paalua tyhjään parin tirehtöörin takia, mutta isoimpana sen lempilapsen tulevaisuuteen vaikutus on pelkästään negatiivinen.
Olisitko ihan aikuisten oikeasti itse tuossa tilanteessa puuttumatta asioihin, kun eivät postiin kuulu, mutta sinun on pulitettava silti?
Tähän minusta kiteytyy koko JYPin amok juoksu. JYP hukkasi swantchinsa ja päätyi kuin apina koijatuksi ilman, kun hätä oli suuri. 1600+ näki oikein, mutta ei osannut ajoissa toimia jämäkästi ja sitten tuli turskaa, oikein monikossa.'
On hassua ajatella, ettei pitäisi puuttua asiaan , jonka näkee menevän päin persettä. Jos jostakin Seppästä arvostelen, niin liiasta sinisilmäisyydestä ja sopuisuudesta, kun tilanne olisi vaatinut ihan toisen sortin rotia, jotta asiat haltuun olisi saatu.
Tietenkin tunnustan myös heti, että ylle kirjoitettu kappale sisältää isosti arvotonta jälkiviisautta minun puolelta ja olisin itse mennyt aivan mahdollisesti samaan halpaan. Muistan kuitenkin, ehkä väärin, maininneeni että se yksi kausi tätä valmennusta olisi pitänyt riittää kausien välissä viisastellen, mutta täysillä sitten itsekin olin täynnä uskoa kun uusi kausi alkoi ja ihan panostinkin huikkalaatuihin, joita napostella voittojen keralla. Lopulta syksyn kääntyessä talveen ja mun viestihistoriaa voi tarkastella jos hermo pitää, epäusko ja pettymys ja lopulta toivottomuus, että tuolla paskalla mihinkään yltää käsityksenä vahvistui. Lopulta, vaikka oli huono paikka potkuille ja koska muka hyvä olisi, niin oikein meni, vaikka kuukausia myöhässä. Käsitän hyvin ihmisten vitutuksen pieleen menneestä kaudesta, mutta kun henk. koht. JYP on vuosikymmeniä kulkenut mukana kuin tukka päässä, niin yhden kauden kuviot ei merkkaa mitään kokonaisuuden ja tulevaisuuden suhteen. On sitä vissiin ihtekkin nähnyt tuhansia pelejä ja jäällä kompuroinnista aina löytänyt pukkariin ja siihen empiriaan omaa näkemystäni perustan.
Tähän kauteen en ole vielä katsonut kurviakaan, ihan tietoisesti, koska se empiria sanoo, että vasta kun sarja ja tosipelit alkaa, voi ryhtyä kaivamaan asioita siitä mihin eväät on/ kausi/ tulevaisuus, koska vasta silloin ne realisoituu arvioitavaksi.