KarheeLaatulohi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP, Colorado Avalanche #8 #29 #39 #96
Pukukoppiremppa saatu ilmeisesti valmiiksi
Keskiviikkona vaan sit tupaa täyteen!
Keskiviikkona vaan sit tupaa täyteen!
And here we go again: ”Meidän ei pidä puhua siitä, mille sijalle päädymme taulukossa. Sen sijaan puhumme siitä, miten edistymme prosessissa.”Iltalehdessä pieni juttu Pennerbornista: SM-liigan uusi ruotsalaisvalmentaja vaatii: ”Meidän pitää ymmärtää”
Olipas hyvä haastattelu!Iltalehdessä pieni juttu Pennerbornista: SM-liigan uusi ruotsalaisvalmentaja vaatii: ”Meidän pitää ymmärtää”
Urheiluankan ennakko kommentteineen oli yksi parhaista vs. Veikkauksen pintaraapaisu. McTorso siellä jakoi viisauttaan. Täytyypä ottaa sivusto seurantaan.Veikkauksen kausiennakko: Veikkausuutiset
Urheiluankan ennakko, JYP: Liigaennakot: 10. JYP – keskivertoa Keski-Suomesta - Urheiluankka
Urheiluankan ennakko kommentteineen oli yksi parhaista vs. Veikkauksen pintaraapaisu. McTorso siellä jakoi viisauttaan. Täytyypä ottaa sivusto seurantaan.
Pakisto on kyllä ohut ennakoijienkin mielestä, etenkin jos Eronen ja Vainio jatkavat viime kauden tasolla.
Hyökkäyksessä harva tunnistaa junnupotentiaalin, tosin Huovilan nimi mainitaan välillä. Ojantakasen maalintekolaatuun ei tunnuta statseista huolimatta uskottavan.
Eronen teki kapteeniksi nousemisen jälkeen viimeiset 25 otteluun tehot 3+9 ja oli joukkueen selkeä ykköspakki. Itse ainakin toivon että Eronen juurikin jatkaisi siitä mihin jäi.Pakisto on kyllä ohut ennakoijienkin mielestä, etenkin jos Eronen ja Vainio jatkavat viime kauden tasolla.
Eronen teki kapteeniksi nousemisen jälkeen viimeiset 25 otteluun tehot 3+9 ja oli joukkueen selkeä ykköspakki. Itse ainakin toivon että Eronen juurikin jatkaisi siitä mihin jäi.
Valitettavasti ilmeisesti harjoituspeleissä kuitenkin ollut vähän takkuista.
Hmmm... sanoisin, että kommentit oli pääasiassa ihan ok, mutta onhan tuo Ankan touhu muuten vielä aika puuhastelua. Pelaajien nimiä väärin (JYP-osiossa mm. Aaron Vidgren, Atte Mäkinen), muutenkin täynnä kirjoitusvirheitä koko juttu. Enemmän tuommoista "blogitekstiä", kuin oikeaa journalismia... mutta jospa se siitä kehittyy.Urheiluankan ennakko kommentteineen oli yksi parhaista vs. Veikkauksen pintaraapaisu. McTorso siellä jakoi viisauttaan. Täytyypä ottaa sivusto seurantaan.
Valideja huomioita. Amerikkalaispelaajat ovat asiantuntijoiden mielestä aina astetta kovempia vaikka näytöt olisi luokkaa Mike Wirll. Vitolsin laatua ei kukaan vielä näytä ymmärtävän.Hmmm... sanoisin, että kommentit oli pääasiassa ihan ok, mutta onhan tuo Ankan touhu muuten vielä aika puuhastelua. Pelaajien nimiä väärin (JYP-osiossa mm. Aaron Vidgren, Atte Mäkinen), muutenkin täynnä kirjoitusvirheitä koko juttu. Enemmän tuommoista "blogitekstiä", kuin oikeaa journalismia... mutta jospa se siitä kehittyy.
Näiden ennakoijien näkemyksen mukaan Vitolsista ei ole oikein mihinkään, ja Dostie on loistohankinta. Näin toki voi lopulta käydä, mutta harjoituspelien otteiden perusteella voisi kuvitella käyvän juuri toisin päin.
Eli rosterista löytyy sittenkin leveyttä.Samalla tuli huomattua että JYP:illä myös keskipituudeltaan ja painoltaan sarjan "kookkain" joukkue.
Helvetti kun oli hauskaa tähän aikaan illastaEli rosterista löytyy sittenkin leveyttä.
Ensin pitäisi sinne playoffeihin päästä, no alkavalla kaudella jos se ei onnistu, sitten ei koskaan sen verran helpoksi pudotuspeleihin pääsy tehty.Mutta kivaa, että meillä on edelleen hyvän kokoista lihapoikaa rivit täynnä. Sillä ne voittaa mestaruuksia rapakonkin takana. Ei siellä 162cm keskimittaiset kuopiolaiset pärjää. Kamppailukovuus, playoff-vankilasäännöt... Aina ennemmin tässä päässä kokomittaria.
Tuleva kausi on Hongan tulokassopimuksen viimeinen ja Carolinalla on jälleen farmijoukkue joten tuskin on tulossa lainalle. Treenaa varmaan vain mukana, samanlailla kuin esimerkiksi Olli Määttä ja Harri Pesonen edellisvuosina.Huomasiko kukaan muu jypin Instagram stoorissa hongan? Reenaako vaan mukana vai oisko mahdollisesti tulossa meille takasin?
Sekä JYPin, että Liigan somemarkkinoinnin taustalle on saatu uusia tekijöitä, joka näkyy nyt positiivisesti.On JYPilläkin parantunut selkeästi meininki somessa mutta mun mielestä myös ihan Liigallakin. Joko se on totta tai sitten vaan näkyy omiin silmiin enemmän
Olisipa ollut jotain oikeaa sisältöä eikä copy-paste somekeskusteluista. :-DJYPin somessa on tehty asioita oikein, kun Keskisuomalainenkin tekee asiasta oman jutun.
Toivottavasti oli enemmän sarkasmia kun totta. Olen itse oikein iloinen että somessa on käytetty paljon jyväskyläläistä musiikkia. Tietysti ihan hyvä jos ärräpäitä ei sieltä soitella, mut biisissä on kirosana mutta ei osu klippiin, niin ei hetkauta minua ollenkaan.[valitus alkaa]
Woke-poliisista päivää. JYPin instagrans-storyyn on laitettu biisi jossa käytetään v-sanaa. Olen syvästi järkyttynyt, pettynyt ja en enää ole ollenkaan varma, että voiko minun ja JYPin yhteinen taival jatkua. Ehdotan että kaikki sponsorit katkaisisivat kaikki yhteistyösopimukset JYPin kanssa ja julkaisisivat kannattajien mieliä rauhoittavaa materiaalia omissa sosiaalisen median kanavissaan.
[/valitus päättyy tähän]