JYPin mediaketju

  • 1 914 319
  • 8 535

Powerage

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Anaheim Ducks
Mutta kivaa, että meillä on edelleen hyvän kokoista lihapoikaa rivit täynnä. Sillä ne voittaa mestaruuksia rapakonkin takana. Ei siellä 162cm keskimittaiset kuopiolaiset pärjää. Kamppailukovuus, playoff-vankilasäännöt... Aina ennemmin tässä päässä kokomittaria.
 

Kiuru

Jäsen
Mutta kivaa, että meillä on edelleen hyvän kokoista lihapoikaa rivit täynnä. Sillä ne voittaa mestaruuksia rapakonkin takana. Ei siellä 162cm keskimittaiset kuopiolaiset pärjää. Kamppailukovuus, playoff-vankilasäännöt... Aina ennemmin tässä päässä kokomittaria.
Ensin pitäisi sinne playoffeihin päästä, no alkavalla kaudella jos se ei onnistu, sitten ei koskaan sen verran helpoksi pudotuspeleihin pääsy tehty.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings
Huomasiko kukaan muu jypin Instagram stoorissa hongan? Reenaako vaan mukana vai oisko mahdollisesti tulossa meille takasin?
Tuleva kausi on Hongan tulokassopimuksen viimeinen ja Carolinalla on jälleen farmijoukkue joten tuskin on tulossa lainalle. Treenaa varmaan vain mukana, samanlailla kuin esimerkiksi Olli Määttä ja Harri Pesonen edellisvuosina.


e: typo
 

Valajas

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Bolts, Yanni Gourde
[valitus alkaa]

Woke-poliisista päivää. JYPin instagrans-storyyn on laitettu biisi jossa käytetään v-sanaa. Olen syvästi järkyttynyt, pettynyt ja en enää ole ollenkaan varma, että voiko minun ja JYPin yhteinen taival jatkua. Ehdotan että kaikki sponsorit katkaisisivat kaikki yhteistyösopimukset JYPin kanssa ja julkaisisivat kannattajien mieliä rauhoittavaa materiaalia omissa sosiaalisen median kanavissaan.

[/valitus päättyy tähän]
 

zet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Anssi Ritari
Vaihteeksi ihan positiivista viritystä mediapuolella näin kauden alkaessa ja vähän uusia juttujakin tuotu. Mutta perinteisemmän puolen jutuista huomio kiinnittyy otteluennakkoihin ja raportteihin. Ne ovat kyllä tehty, mutta ehdottomasti niistä olisi kiva myös lukea pelaajien tai valmentajien kommentteja kyseisestä pelistä. Nyt niitä ei ole ollut.
 

takatolpalla

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On JYPilläkin parantunut selkeästi meininki somessa mutta mun mielestä myös ihan Liigallakin. Joko se on totta tai sitten vaan näkyy omiin silmiin enemmän
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

rosswell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Hokki, Liverpool, Real Madrid, Vfb Stuttgart
[valitus alkaa]

Woke-poliisista päivää. JYPin instagrans-storyyn on laitettu biisi jossa käytetään v-sanaa. Olen syvästi järkyttynyt, pettynyt ja en enää ole ollenkaan varma, että voiko minun ja JYPin yhteinen taival jatkua. Ehdotan että kaikki sponsorit katkaisisivat kaikki yhteistyösopimukset JYPin kanssa ja julkaisisivat kannattajien mieliä rauhoittavaa materiaalia omissa sosiaalisen median kanavissaan.

[/valitus päättyy tähän]
Toivottavasti oli enemmän sarkasmia kun totta. Olen itse oikein iloinen että somessa on käytetty paljon jyväskyläläistä musiikkia. Tietysti ihan hyvä jos ärräpäitä ei sieltä soitella, mut biisissä on kirosana mutta ei osu klippiin, niin ei hetkauta minua ollenkaan.
 

Nepi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Detroit Red Wings

Kiuru

Jäsen
KSML ilmeisesti haastatellut Seppästä. Samalla voidaan vissiin todeta, että aika jäätävät tappiot tehtiin vaikka niistä täällä aikaisemmin huhuiltiinkin.

Itse aiheutettu, tähän sopisi se kuuluisa ihan oma syy mainos.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Itse aiheutettu, tähän sopisi se kuuluisa ihan oma syy mainos.
Vaikka vaikeudet johtuisivatkin omista virheistä, niin se ei poista sitä faktaa, että niitä vaikeuksia on. Vaikka olen Seppästä kovaan ääneen syyllistänytkin, niin koen silti myös sympatiaa häntä kohtaan, enkä koe hänen tekevän JYPille tarkoituksellisesti mitään pahaa. Näin ollen en myöskään toivo Seppäselle mitään pahaa.

Virheiden tekeminen on inhimillistä ja Jukkakin on vain ihminen.
 

Kiuru

Jäsen
Tämä lause mielestäni kertoo sen, että hallitus on aiemmin kiilannut sinne vaikka Seppänen muuta antanutkin ymmärtää.
Patologinen valehtelija. Seppänen on tehnyt paljon hyvää jopa ollut se isoin syy miksi JYP edes olemassa enää saati menestynyt. Sama mies silti myöhemmin ja lähivuosina isoin syy, miksi JYP kontannut.

Ei hyvät asiat poista sitä, että myös huonoja voi tehdä. Samahan ollaan nähty myös normaalissa yritysmaailmassa monesti esim Ollila ja Nokia.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo tämä on ollut itsellänikin tiedossa jo pitkään, mutta sen YouTube haastattelun jälkeen monet oletti, että kaikki mitä sanottiin niin on totta, mutta eihän se ihan näin ollut.
Näinhän se piti olla, kun kerran videolla niin kerrottiin. Hymiö.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Joo tämä on ollut itsellänikin tiedossa jo pitkään, mutta sen YouTube haastattelun jälkeen monet oletti, että kaikki mitä sanottiin niin on totta, mutta eihän se ihan näin ollut.
Ihmettelen jos jollekin on ollut epäselvää, että onko Seppänen puuttunut urheilullisiin asioihin, joihin hänen ei pitäisi puuttua. Eiköhän tuo ole ollut päivänselvää jo pidemmän aikaa.

Seppäsen suurimpiin heikkouksiin kuuluu myös julkiset esiintymiset ja omien virheiden myöntäminen. Kyllä siitä haastattelusta sai paljon irti ja siinä puhuttiin pitkälti ihan totta, mutta kun mentiin niille alueille, että Jukan piti myöntää omia virheitään, niin se oli edelleen hyvin vaikeaa.

Yhteistyökumppaneille Jukka on kyennyt paremmin myöntämään virheensä, kun on ollut selkä seinää vasten. Moni olisi lopettanut yhteistyön kokonaan, jos Jukka ei olisi ottanut oikeasti vastuuta virheistään.
 

JTM

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ihmettelen jos jollekin on ollut epäselvää, että onko Seppänen puuttunut urheilullisiin asioihin, joihin hänen ei pitäisi puuttua. Eiköhän tuo ole ollut päivänselvää jo pidemmän aikaa.

Seppäsen suurimpiin heikkouksiin kuuluu myös julkiset esiintymiset ja omien virheiden myöntäminen. Kyllä siitä haastattelusta sai paljon irti ja siinä puhuttiin pitkälti ihan totta, mutta kun mentiin niille alueille, että Jukan piti myöntää omia virheitään, niin se oli edelleen hyvin vaikeaa.

Yhteistyökumppaneille Jukka on kyennyt paremmin myöntämään virheensä, kun on ollut selkä seinää vasten. Moni olisi lopettanut yhteistyön kokonaan, jos Jukka ei olisi ottanut oikeasti vastuuta virheistään.
Kyllähän se monille on ollut epäselvää ja ymmärrän sen täysin, kun monet ei kuule sisäpiirin kautta juttuja,niin ovat täysin huhu puheiden varassa. Mutta joo nyt täytyy vaan toivoa, että Seppänen oikeasti malttaa pysyä poissa sieltä mistä kuuluukin ja antaa työrauhan Joukkueelle. Sen se vaatii jos halutaan nousta täältä pohjalta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös