Tappara faneilla on helppo olla koska Tapparaa on niin helppo fanittaa. Harvassa tosiaan ovat ne Tappara fanit jotka myöntävät että Gardinerin tilanne meni väärin. Ehkä kun huomaavat olevansa väärässä, niin tilanne kuitataan typerillä "no joojoo, Tappara teki kuitenkin neljä maalia, Jyp ei yhtään" ja muuta diipadaapaa. Ikään kuin tuo olisi jotenkin liittynyt asiaan.
Tässä olen useasti miettinyt että eihän Tapparan forumillakaan ole paljoa mitään keskustelua. On puitu jotain Heljangon ja Iida Vainion välisiä juttuja ja muuta jännää. Mutta kai se johtuu vain siitä kun heidän ei tarvitse. Sen kun kattoo sivusta kun Tappara voittaa kaikki pelit ja sen kun porskuttaa menemään. Aamulla vaihdetaan talvirenkaat ja muuta jännää. Tai mistä minä tiedän vaikka tuomarit vaihtaa ne renkaatkin heidän puolestaan.
Loppuun todettakoon vielä että tämä minun kitänähän johtuu vain kateudesta ja katkeruudesta Tapparaa kohtaan. Olisihan se mukavaa jos Jyppikin menestyisi joka vuosi, olisi fanittaminenkin vähän helpompaa.