JYPin mediaketju

  • 1 797 830
  • 7 860

Tj

Jäsen
Suosikkijoukkue
Melchester Rovers
Piti ihan tuo pressi uudestaan kuunnella. Litteroituna Rautakorven kommentit:

... se oli outo että neljästä tuomarista kukaan ei näe, et siitä [Lahtisen tilanteesta] ei tullut niinkun mitään. Näihin isoihin tuomioihin en ota ... jos ne videolta kattoo, fiksu ihminen pystyy videolta kattoon jäähyt oikein, luulisin ainakin näin, aika puusilmä täytyy olla jos ei sitä videolta pysty näkemään.

Aika härskiä kyllä jos antaa ymmärtää että Jukka kommentoi puusilmäisyydellä tuota Lahtisen tilannetta, kun koko pointtihan oli se Petmanin tilanteen videotarkistelu.
 

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Todella huvittava seurata noita valmentajahaastatteluja ruudun välityksellä. 5 minuutin haastattelu tänäänkin Mikkelissa, mutta kumpikaan (OJ tai Rautakorpi) ei katso kertaakaan toiseen, tuijottavat vain kulmat kurtussa tyhjyyteen kaverin puhuessa. Kai se on joku alfauroksen merkki, ettei nöyrry katsomaan vieruskaveria tämän puhuessa.

OJ vilkaisi kerran sivusilmällä.
 

Hurraa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, FCV, Flames, Happee, JyP, Lohi
Klo 8 radio KSML kannattajaääntä luvassa.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP




Tuosta vielä viimeinen analyysi Gardinerin läpiajosta. Tein ite täysin saman huomion ja analyysin tilanteesta heti pelin jälkeen kun kelailin uusintana tuota tilannetta.

Aamen perkele. Komee isku vielä Kaartisen mailaankin tuossa.

Edit: Ihan jännää, että otteluketjussa eräiden Tapparan kannattajien mielestä tuo "kopautus mailan varteen" ei ole vastoin sääntöjä. Keskustele tällaisten kanssa sitten jääkiekosta :).
 
Viimeksi muokattu:

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)

TyöUkko

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tappara faneilla on helppo olla koska Tapparaa on niin helppo fanittaa. Harvassa tosiaan ovat ne Tappara fanit jotka myöntävät että Gardinerin tilanne meni väärin. Ehkä kun huomaavat olevansa väärässä, niin tilanne kuitataan typerillä "no joojoo, Tappara teki kuitenkin neljä maalia, Jyp ei yhtään" ja muuta diipadaapaa. Ikään kuin tuo olisi jotenkin liittynyt asiaan.

Tässä olen useasti miettinyt että eihän Tapparan forumillakaan ole paljoa mitään keskustelua. On puitu jotain Heljangon ja Iida Vainion välisiä juttuja ja muuta jännää. Mutta kai se johtuu vain siitä kun heidän ei tarvitse. Sen kun kattoo sivusta kun Tappara voittaa kaikki pelit ja sen kun porskuttaa menemään. Aamulla vaihdetaan talvirenkaat ja muuta jännää. Tai mistä minä tiedän vaikka tuomarit vaihtaa ne renkaatkin heidän puolestaan.

Loppuun todettakoon vielä että tämä minun kitänähän johtuu vain kateudesta ja katkeruudesta Tapparaa kohtaan. Olisihan se mukavaa jos Jyppikin menestyisi joka vuosi, olisi fanittaminenkin vähän helpompaa.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tässä olen useasti miettinyt että eihän Tapparan forumillakaan ole paljoa mitään keskustelua. On puitu jotain Heljangon ja Iida Vainion välisiä juttuja ja muuta jännää.
Ai hitto, musta tuntuu, että tämä @TyöUkko on melko hyvä lisä palstalle keskustelua värittämään. Tervetuloa vielä ja jatka samaan malliin.
 

Veterano

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuvia eilisestä pelistä JYP - KooKoo löytyy TÄÄLTÄ.
 

Liitteet

  • 00IMG_4073s.jpg
    00IMG_4073s.jpg
    788,4 KB · kertaa luettu: 117

Coutinho

Jäsen
Tässä kun nyt tullut materiaalia vastaan Jokereiden somesta, niin ei voi kun ihastella!

Miten se voi olla niin vaikeaa täällä laittaa ammattilainen/ammattilaiset asialle. Kesällä pystyyn laitettu seura ja materiaali on noin 100x parempaa kuin täällä (ja puolissa liigapaikoista toki myös)

Ei vaan ymmärretä somen arvoa. Kyllä paita ja tiketti liikkuisi hiukan eri tahtia jos olet somessa seksikäs.
 
Suosikkijoukkue
Hupeli HC, Vaajakosken Pelikaanit, JYP
Tässä kun nyt tullut materiaalia vastaan Jokereiden somesta, niin ei voi kun ihastella!

Miten se voi olla niin vaikeaa täällä laittaa ammattilainen/ammattilaiset asialle. Kesällä pystyyn laitettu seura ja materiaali on noin 100x parempaa kuin täällä (ja puolissa liigapaikoista toki myös)

Ei vaan ymmärretä somen arvoa. Kyllä paita ja tiketti liikkuisi hiukan eri tahtia jos olet somessa seksikäs.
Kuten olen jo aikaisemmin todennut: Amatöörimäistä puuhastelua. Uskomattoman huonoa markkinointia. Juhlakausi!!!
 
Viimeksi muokattu:

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Tappara faneilla on helppo olla koska Tapparaa on niin helppo fanittaa. Harvassa tosiaan ovat ne Tappara fanit jotka myöntävät että Gardinerin tilanne meni väärin. Ehkä kun huomaavat olevansa väärässä, niin tilanne kuitataan typerillä "no joojoo, Tappara teki kuitenkin neljä maalia, Jyp ei yhtään" ja muuta diipadaapaa. Ikään kuin tuo olisi jotenkin liittynyt asiaan.

Tässä olen useasti miettinyt että eihän Tapparan forumillakaan ole paljoa mitään keskustelua. On puitu jotain Heljangon ja Iida Vainion välisiä juttuja ja muuta jännää. Mutta kai se johtuu vain siitä kun heidän ei tarvitse. Sen kun kattoo sivusta kun Tappara voittaa kaikki pelit ja sen kun porskuttaa menemään. Aamulla vaihdetaan talvirenkaat ja muuta jännää. Tai mistä minä tiedän vaikka tuomarit vaihtaa ne renkaatkin heidän puolestaan.

Loppuun todettakoon vielä että tämä minun kitänähän johtuu vain kateudesta ja katkeruudesta Tapparaa kohtaan. Olisihan se mukavaa jos Jyppikin menestyisi joka vuosi, olisi fanittaminenkin vähän helpompaa.
Muuten kyllä samaa mieltä, mutta oon ymmärtänyt, että Tappara-keskustelut ovat Jatkoajassa vähissä, koska suurempi osa kannattajista käy lätkäkeskustelua eri palstalla - oliko se nyt joku tappara.co tai vastaava.
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Jere Lassilasta on lyhyt kansijuttu Jyväskylän seurakunnan printtilehdessä. Meille tuo tuli tilaamatta postin mukana, en tiedä millä kriteereillä sitä jaetaan.

Liigan puolella taas hyvä juttu Seve Lahtisesta. Tuota lukiessa on hienoa hymyillä, että yksi Liigan värikkäimpiä persoonia löytyy meiltä. Taiteilija Severi Lahtinen ihastuttaa: ”En osaa pelata muulla tavalla”
 

JYP#44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyyni Kari & Klassikkopaidat
Ja jatketaan samasta aiheesta. Tuoreimman Koneviesti-lehden takakannen mainos kiinnostanee myös tällä palstalla. On kyllä mahtavaa seurattavaa tämä JYPin ja Valtran välinen yhteistyökuvio, jossa molemminpuolinen hyöty on aidosti läsnä.

 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP

spaceman

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, #26, #15, #11, #45
Ankeuttajilla lähtökohtaisesti viitataan veronmaksajille miljoonien laskun tuoneilla hallihankeen torppaajilla, mutta sallittakoon Sihvoselle taiteellinen vapaus tässä kohtaa.

Hyvä kirjoitus noin muuten, mielenkiintoisia havaintoja ilmapiiristä.
 

Baldrick

Jäsen
Itse en muista törmänneeni edes JR:stä puhuttaessa Ankeuttaja-lisänimeen. Ainakaan ei ole jäänyt elämään, jos olen. Onko tää joku Sihvosen pakotus?
 

Coutinho

Jäsen
Itse en muista törmänneeni edes JR:stä puhuttaessa Ankeuttaja-lisänimeen. Ainakaan ei ole jäänyt elämään, jos olen. Onko tää joku Sihvosen pakotus?
En oikeasti ymmärrä miten noin ammattitaidoton ihminen voi kirjoittaa tekstiä käytännössä maan isoimpaan uutistoimistoon.. taas teksti täynnä useita pieniä asiavirheitä ja aivan turhaa höpinää. Hienoa tietenkin, että JYP ja Jukka saa krediittiä.
 

pynski

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
CMoren asiantuntijoiden laatima syyskuun kentällinen:
H: Gardiner-Kodytek-Turkulainen
P: Niku-Leskinen
M: Heljanko

V: Jokinen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös