@SergeiK No heitä mulle inboxiin. Sillon et riko tietääkseni sääntöjä?
Laitetaan nyt editillä vielä että ei ollut tarkoitus yllyttää tuossa mihinkään sääntöjen rikkomiseen. Kymppi-pykälä unohtui allekirjoittaneelta.
Eipä ole ainakaan vielä.Vaikka tämä ei mitenkään mihinkään liity niin sen verran uteliaisuutta silti löytyy, että pistikö inboxiin?
Kuten olemme nähneet Jatkoajankin palstalla niin JYPin toimisto tuntuu osallistuvan keskusteluun täällä.
. Eli kommenttia vaan rohkeasti kehiin!!
T:Jiri
Aika diippiä shittiä.Eipä ole ainakaan vielä.
@Moderaattorit , saisiko teiltä näkemyksen että onko tälläisessä tilanteessa jossa epäillään seurajohdon, eli monikko eikä niinkään yksityishenkilö kyseessä. Meneekö tämä case ns rajan ylitse?
@laalki Kertoo jotain omasta itsetunnosta kun luulee että kaikki maailman tapahtumat liittyy omaan itseensä.
Mielestäni @JYP#44 on keskustellut tässä ihan asiallisesti, eikä tuolla alkuperäisellä kysymyksellään riko mitään sääntöjä, sillä oman näkemykseni mukaan hän ei myöskään pyytänyt sinua rikkomaan yhtäkään sääntöä. Pykälä, jonka nostit esille ei nähdäkseni päde tässä tilanteessa, koska kukaan ei puhunut kenestäkään yksittäisestä henkilöstä, saati pyytänyt paljastamaan kenenkään nimeä.Aika diippiä shittiä.
Kaveri kyselee minulta samassa postauksessa sisäpiirin vinkkejä ja ilmiantaa minut moderaattoreille.
Ja samalla henkäisyllä ihmettelee ettei Inboxiin tipu pitkävetovihjeitä.
6.3.2015 klo 21:26 JYP44: "Kertoisitko meille muillekin sen nimimerkin tältä palstalta, joka olisi seurajohdon käyttämä?"Mielestäni @JYP#44 on keskustellut tässä ihan asiallisesti, eikä tuolla alkuperäisellä kysymyksellään riko mitään sääntöjä, sillä oman näkemykseni mukaan hän ei myöskään pyytänyt sinua rikkomaan yhtäkään sääntöä. Pykälä, jonka nostit esille ei nähdäkseni päde tässä tilanteessa, koska kukaan ei puhunut kenestäkään yksittäisestä henkilöstä, saati pyytänyt paljastamaan kenenkään nimeä.
.
6.3.2015 klo 21:26 JYP44: "Kertoisitko meille muillekin sen nimimerkin tältä palstalta, joka olisi seurajohdon käyttämä?"
Vai ovatko muut?
Et vieläkään sitten lukenut edes tuota lainaamaasi lausetta? Missä kohtaa siinä pyydetään paljastamaan ketään yksityishenkilöä? Siinä pyydettiin nimimerkkiä, joka olisi yhdistettävissä seurajohtoon. Nimimerkkiä ei voida yhdistää keneenkään yksityiseen henkilöön ja seurajohto voi tarkoittaa useita eri henkilöitä.6.3.2015 klo 21:26 JYP44: "Kertoisitko meille muillekin sen nimimerkin tältä palstalta, joka olisi seurajohdon käyttämä?"
Joo, eihän tuossa mitenkään pyydetty paljastamaan ketään. Jees poks.
Et myös itse lukenut tuota minun kirjoitustani. SergeiK tekee ihan oikein koska ei paljasta nimimerkkiä, koska se myös olisi rangaistava teko.Et vieläkään sitten lukenut edes tuota lainaamaasi lausetta? Missä kohtaa siinä pyydetään paljastamaan ketään yksityishenkilöä? Siinä pyydettiin nimimerkkiä, joka olisi yhdistettävissä seurajohtoon. Nimimerkkiä ei voida yhdistää keneenkään yksityiseen henkilöön ja seurajohto voi tarkoittaa useita eri henkilöitä.
Ei ehkä kannattaisi nostaa tällaista asiaa esille lainkaan, jos noin herkkänahkaisesti suhtaudut jatkotiedusteluun.
Se oli oma tulkintasi ko. säännöstä. Kyseinen sääntö itsessään ei näin yksiselitteisesti määrää.Et myös itse lukenut tuota minun kirjoitustani. SergeiK tekee ihan oikein koska ei paljasta nimimerkkiä, koska se myös olisi rangaistava teko.
Nimimerkin yhdistäminen noin rajattuun määrään (JYPin toimistolla työskentelee yhdeksän ihmistä) on minun tulkintani mukaan kymppisäännön tarkoitamaa "aiheeseen liittyvää arvuuttelua" joka yhtä rangaistavaa kuin sen sanominen että nimimerkki X on Matti Virtanen (kuvitteellinen esimerkki ja käsittääkseni Jatkoajassa ei ole nimimerkki X:ää).Se oli oma tulkintasi ko. säännöstä. Kyseinen sääntö itsessään ei näin yksiselitteisesti määrää.
Niin, tämä on tulkintakysymys, jonka vuoksi olisi hyvä että moderaattorit selventäisivät asian. Edelleenkään minä en ole kehottanut ketään tekemään mitään tai väittänyt minkään säännön tarkoittavan mitään. Olen esittänyt omat tulkintani asiasta ja säännöstä, sekä ihmetellyt sinun vihamielisyyttäsi tässä keskustelussa.Nimimerkin yhdistäminen noin rajattuun määrään (JYPin toimistolla työskentelee yhdeksän ihmistä) on minun tulkintani mukaan kymppisäännön tarkoitamaa "aiheeseen liittyvää arvuuttelua" joka yhtä rangaistavaa kuin sen sanominen että nimimerkki X on Matti Virtanen (kuvitteellinen esimerkki ja käsittääkseni Jatkoajassa ei ole nimimerkki X:ää).
Kaksikin, toiseltahan tulee nämä aamujää haastattelut ja muut hurrikaanitv yms...En muistanut että Jypillä oli oma youtube-kanava.
Ila Kulmalakin on huomannut, että valmennus ja pelaajat eivät (taaskaan? vieläkään?) ole ihan samoilla linjoilla pelitaktisten asioiden suhteen.
Sydämen asialla vai järjen äänellä? - Kolumnit - Keskisuomalainen
Kolumnin vähäiseen sisältöön kantaa ottamatta, olipa ärsyttävän amatöörimäistä kirjoittamista.
Mutta.
Joka toisella lauseella pitää olla oma. Rivi.
Joille suoltaa latteuksia.
Ihan kuin kirjoittamassa olisi "edgyltä" vaikuttamaan pyrkivä ysiluokkalainen.