Marcus Juslin
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Jotenkin klassista olisi, että Ruusu pelaisi tänään pitkästä aikaa nollapelin. Jos niin kävisi, niin voi sanoa, että olisit pelannut aiemmin. No joo, ei pelaa nollapeliä, se on varma.
Kaikkia pelipaikkoja voi parantaa aina.Jos Shostak nyt JYPiin saapuu, niin se on sikäli jännnä, kun JYP ei ole kuulemma hävinnyt maalivahteihin, eikä se osasto ole ongelma.
Kaikkia pelipaikkoja voi parantaa aina.
Ihan mielenkiinnolla haluaisin tietää mitkä pelit esim. Viitanen alleviivaisi siten että maalivahti oli syypää tappioon, Helppohan toisaalta on yksi mies syyllistää. Mutta jos näin on, ja tämä ihmemies poistaa puolustajien koomailut ja hyökkääjät pistää paikoista maaliin niin sittenhän ratkaisu on täydellinen. Sen jälkeen minä nostan käteni pystyy etten ymmärrä jääkiekosta tuon taivaallista kun maalivahti ratkaisee kaiken.
Koskaanhan joukkue ei ole täysin valmis, aina voi parantaa, ja suomessa ei koskaan olla tyytyväisiä. Muistan hyvin kun suomi voitti ensimmäisen maailmanmestaruuden ja ottelun jälkeen lähdin ajelemaan opiskelupaikkunnalle ja innoissani aloin kuuntelemaan ylen radiolähetystä, jossa noin tunti ottelun jälkeen keskusteltiin mikä meni pieleen, oliko joukkue oikea ym ym. EI helvetti kerrankin kun voitettiin miksi ei voitu juhlia täysillä vaan tärkeintä oli mikä olisi voitu tehdä paremmin tai kuka ei kuulunut joukkueeseen. Kyseinen asia ei voi onnistua kuin suomessa jossa ensimmäisenä ollaan kusemassa omiin muroihin.Totta kai voi ja hyvä, jos niin pystytään ja onnistutaan tekemään.
Koska lainasit minua, niin minä en kirjoittanut, että maalivahti ratkaisee yksin kaiken, mutta kiistatta maalivahdin paikka on tärkeimpiä pelipaikkoja joukkueessa.
JYPillä on 3 maalivahtia ja siitä muodostuu maalivahtien osasto. Hyvä vaan, jos tätäkin osastoa onnistutaan vahvistamaan.
En usko, että tyytyvät Parkkiseen Westerholmin jälkeen...Hienoa, jos tämä siirto toteutuu. Varsin riskittömältä kuulostaa yhden kauden laina JYPiin ja pian nähdään, mihin uuden kaverin taidot riittävät.
Mitä tulee Parkkiseen, SaiPalla näyttäisi uutisen mukaan olevan parin kuukauden aukko MV-rintamalla, sinne varmaan voisi mennä paikkaamaan?
Kuten Viitanen sanoi, että ne osa-alueet tiedostetaan johon tarvitaan vahvistusta.
Jos Shostak nyt JYPiin saapuu, niin se on sikäli jännnä, kun JYP ei ole kuulemma hävinnyt maalivahteihin, eikä se osasto ole ongelma.
Minä sanon notta tervetuloa, jos niikseen!
Itse toivoisin mielummin Mestistä kunnon peliajalla ja sitä Parkkinen tarvitsee, ei 1-2 ottelua liigassa, JOS SaiPassa on tarjolla käytännössä kaikki pelit tuurauksen aikana, niin SaiPan agendana on varmasti joku muu kuin Parkkinen, jos pakko JYPstä ottaa niin Ruusuhan sinne olisi lainattava jos tämä KHL veska on rantautumassa päijänteen pohjoisrannalleMitä tulee Parkkiseen, SaiPalla näyttäisi uutisen mukaan olevan parin kuukauden aukko MV-rintamalla, sinne varmaan voisi mennä paikkaamaan?
Ei kerro, vertailu pitäisi tehdä aikaan ennen Juujärveä ja hänen vaikutustaan, sillä Jukurit ja tämä Sport peli tähän mennessä on vaikuttanut viisikkotasolla paljon tiiviimmältä kuin aika ennen Juujärveä.Jos tämä haku onnistuu, niin kova juttu. Samalla saadaan sitten kovaa evidenssiä siitä, missä JYPin viisikkopuolustamisen kanssa mennään. Jos tää uus kaveri tilkitsee maalin ja torjuu 91%+ niin se kertoo jotain Ruususta, tai jos tämä kaveri pelailee sillä alle 90% torjuntaprosentilla, niin ei siinä enää voi veskaa/Ruusua syytellä. Toivotaan ensimmäistä ja pelätään jälkimmäistä.
Agree to disagreeEi kerro, vertailu pitäisi tehdä aikaan ennen Juujärveä ja hänen vaikutustaan, sillä Jukurit ja tämä Sport peli tähän mennessä on vaikuttanut viisikkotasolla paljon tiiviimmältä kuin aika ennen Juujärveä.
Vaihtoihan se suuntaa jonkin verran ja vielä pompulla. Ilman mailaan osumista olisi tuskin mennyt.No nyt tuli se hörps.
No nyt tuli se hörps.
No nyt tuli se hörps.
Joo Ruusu oli tänään hyvä. Mutta kokonaisuudessaan epätasainen. Hyvää iltaa saattaa seurata vähemmän hyvä peli. Mutta tänään nostan peukun pystyyn.Tässä maalissa hassusti minä katselin, että mitä ihmeen ruotsalaistuntumaa Stråka ottaa maalin edessä, kun pitäisi työntää vastustajaa maskista poispäin, ei sisään...
Ruusu onnistui siis pelaamaan pisteet JYPille, vai onko joku muuta mieltä? Mutta se perussyy on, että viisikot pelasivat Ruusulle, jotta se oli mahdollista.
Ruusu oli tänäänkin, niinkuin edellisessäkin todella hyvä kokonaisuutena. Moni varmaan on eri mieltä, mutta minä olen tätä mieltä.
Voi että Markus kun sulle saisi jonkun velcro-liivin rintaan millä jäisi puolet niistä putoilematta eteen niin sun elämä helpottuisi merkittävästi ja ne läheltä lyödyt räkämaalitkin putoaisi puoleen...
hyvienkään otteiden aikana voi koskaan tietää, milloin menee 1-2 helppoa omiin.
Toisaalta nämä asiat pätevät myös toiseen suuntaan.Jokaiselle, myös keskinkertaiselle maalivahdille tulee välillä huippupelejä. Yksittäisessä pelissä onnen osuus korostuu. Ruusun ongelmana on, ettei hyvienkään otteiden aikana voi koskaan tietää, milloin menee 1-2 helppoa omiin. Ruususta ei myöskään ole "pelaamaan yksin pisteitä" joukkueelle, kuten huippuveskarit joskus tekevät.
Maalivahdin varmuus heijastuu kenttäpelaajiin. Parhaimmillaan puolustaminen selkeytyy huomattavasti, kun tietyistä kulmista voi laskea tietoisesti vetoja läpi. Ruusu antaa paljon reboundeja joten tämä ase on poissuljettu.
Ruusun tilastot uran varrelta eivät ole kovin vakuuttavat. Tosin on sanottava, ettei hän koskaan ole päässyt pelaamaan betonipuolustuksen takana. Etenkään tämän kauden JYP ei ole sitä apua hänelle tarjonnut. Toivottavasti hän saisi vielä hieman tasoa ja varsinkin suoritusvarmuutta nostettua. Fyysiset ominaisuudet varmasti riittävät hyvälle liigatasolle.