JYPin maalivahtipeli

  • 78 522
  • 843

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä minä ainakin ymmärrän selvästi. Tasan nolla pistettä kuudesta mahdollisesta. Ei siinä ole mitään eroa siis siellä missä se merkitsee. Sinänsä hupaisaa on, että kun Konstalle meni pomppu se on ymmärrettävää, mutta kun Ruusulle menee pomppu joku parempi olis kyllä ottanu. Ymmärretäänkö tämä?

Hyviä ja riittäviä olis kumpikin, mutta heissä ei ongelma ole ollut missään vaiheessa. tätä ei kertakaikkiaan tunnuta ymmärtävän.
Olen monesta asiasta kanssasi samaa mieltä ja arvostan suuresti näkemystäsi lajista. Tässä on kuitenkin jotain, mitä en ymmärrä; maalivahtikysymyksessä korostat tulosta, mutta ketjukuvioissa riittää, että Kalaputaan kenttä luo edellytyksiä, vaan ei tuloksia. Mistä moinen?

En halua Anttia nostaa tikun nokkaan. Koko ketju sinne kuuluu muiden tulosvastuullisten mukana.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ruusu on pelannut liigaa aina, tuntee sarjan ominaispiirteet, pelitavat ja joukkueet kuin omat taskunsa.

Shostakilla takana pari treeniä ja 2 peliä.

Onhan näilläkin joku vaikutuksensa.

Ehkä nyt kannattaisi katsoa vähän enemmän pelejä sen isomman kuvan muodostamiseen. Tämä ei kuitenkaan poista sitä tosiasiaa mitä kahdessa pelissä on nähty, Shostak on ollut ihan hyvä ja hoitanut hommansa. Ei valittamista. Tulee varmasti vielä pelejä, että selän taakse menee useampi kuin kaksi maalia.
 
Viimeksi muokattu:

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Kerrotko ihan sarjataulukkoon piirtäen mikä? Kaiken kaheliuden lisäksi, sehän on kuvitelmaa, mikä Ruusulla tulos olisi ollut.

Voitolla ja tappiolla on iso ero, tappiolla ja tappiolla ei mitään.

Vastasin jo aiemmin, että nyt tilkittiin maalivahtiosasto. Sinun mielestäsi uuden maalivahdin pitäisi saada kenttäpelaajatkin pelaamaan? Kyllä sinne kentälle tarvitaan vahvistusta ihan samalla tavalla. Nyt Shostak pitää maalit max kahdessa, mitä ei aiemmin ole tapahtunut.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
"Hupaisaa" on, jos on sama päästääkö oma veskari 2, vai
Kyllä minä ainakin ymmärrän selvästi. Tasan nolla pistettä kuudesta mahdollisesta. Ei siinä ole mitään eroa siis siellä missä se merkitsee. Sinänsä hupaisaa on, että kun Konstalle meni pomppu se on ymmärrettävää, mutta kun Ruusulle menee pomppu joku parempi olis kyllä ottanu. Ymmärretäänkö tämä?

Hyviä ja riittäviä olis kumpikin, mutta heissä ei ongelma ole ollut missään vaiheessa. tätä ei kertakaikkiaan tunnuta ymmärtävän.

Mikä pomppu meni? Tarkoitatko Sportin 1-0 maalia? Meni Ottavaisen luistimesta se.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Tässä on kuitenkin jotain, mitä en ymmärrä; maalivahtikysymyksessä korostat tulosta, mutta ketjukuvioissa riittää, että Kalaputaan kenttä luo edellytyksiä, vaan ei tuloksia. Mistä moinen?

Joko tahdot tieten olla ymmärtämättä tai pahantahtoisesti revit lauseita eri yhteyksistään ja eri asioista jostain syystä, ehkä vittuillaksesi, arvanne häntä, mutta väännetään 1kerta rautalangasta:

Täällä puhutaan maalivahdeista ja heidän tuomastaan tuloksesta, siitä onko mitään väliä monellako maalilla tulee kuokkaan kun kuokkaan tulee joka tapauksessa oli maalissa kumpi tahansa. Tässä keskustelussa ja tässä kontekstissa kyse on siitä tuloksesta ja minun mielestä tulos tulee ainoastaan voittamalla tai yleensä pisteitä haalimalla edes. Siinä ei ole tosiallisesti mitään eroa monellako maalilla kuokkaan otetaan, koska tulos on aina nolla.

Tuo toinen lause, jonka tarkoitushakuisasti hait toisesta asia yhteydestä ja kokonaan toisesta topikista, koski sitä, mikä on tilanne JYPin ketjuissa, joilla pitäisi olla tulosvastuuta ja koska realismi on, että JYPissä ei ole liigan kärkiosaamista lainkaan, se paras, jolla omalla tekemisellä on olemassa edes joku maaliodottama on Lahtinen - Kalapudas - Turkulainen. Tuo toinen, jolla tuo vastuu kuuluisi olla, on enämpi vitsi tälle tasolle ja tulosta heiltä voi odottaa vain, jos vastustaja tekee ns. kardinaalihärsin, tai syntyy joku päätön tuuripomppu, omalla tekemisellään he eivät kykene luomaan mitään etäisesti vaaraa muistuttavaa vastustajan päähän omia miinuksiaan keräillessään. Siihen mietin, että jos ostaisivat vaikka edes yhden liigan mitat täyttävän sentterin, sen avulla voisi taso nousta Kalaputaitten rinnalle ja siitä olisi JYPille enemmän etua kuin maalivahdeista pohtimisella.

Toivottavasti tämä selvensi, jos vilpittömästi olit asiassa jotenkin ulalla, lopulta mitään oikeata tasohyppäystä ei tule, eikä voi tulla ennenkuin JYPin viisikkopeli eli pelitapa riittää tähän liigaan.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Vastasin jo aiemmin, että nyt tilkittiin maalivahtiosasto. Sinun mielestäsi uuden maalivahdin pitäisi saada kenttäpelaajatkin pelaamaan? Kyllä sinne kentälle tarvitaan vahvistusta ihan samalla tavalla. Nyt Shostak pitää maalit max kahdessa, mitä ei aiemmin ole tapahtunut.

Niin, minä olisin tilkinnyt sitä mikä vuotaa ja mikä on akuuteinta. En minä ensimmäiseksi ala eteisen tuulikaappia maalaamaan jos katto vuotaa kuin seula. Katon korjattuani voin sitten katsastaa muuta parannettavaa paremmaksi. Puuhun ei yleensä kiipeillä perse edellä ihan syystä. Tämä käsityserohan on itse asiassa synnyttänyt tämän topikin ja tämänkin tehdyn "korjausliikkeen seurauksena se sääliviiva luisuu peli peliltä horisonttiin, eli katto vuotaa edelleen yllättäen. Tosiasioiden, joita olen yrittänyt täällä paaluttaa vuoksi olen päätynyt muiden mielestä joksikin Ruusun fanipojaksi, vaikka yllättäen tai kontekstissaan ei edes yllättävästi kukaan ole käsittänyt, että syy tulemaan ei ole Ruusu/maalivahtipeli ollut missään vaiheessa. Shostak otettiin, kun sattui hollille sopivasti, mutta mitään olevaa se ei korjaa.

Edelleen, nollaa nollaan vertaamalla ei synny eroa, pientä taikka suurta.
 

Janilzki

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Forza Azzurri
Niin, minä olisin tilkinnyt sitä mikä vuotaa ja mikä on akuuteinta. En minä ensimmäiseksi ala eteisen tuulikaappia maalaamaan jos katto vuotaa kuin seula. Katon korjattuani voin sitten katsastaa muuta parannettavaa paremmaksi. Puuhun ei yleensä kiipeillä perse edellä ihan syystä. Tämä käsityserohan on itse asiassa synnyttänyt tämän topikin ja tämänkin tehdyn "korjausliikkeen seurauksena se sääliviiva luisuu peli peliltä horisonttiin, eli katto vuotaa edelleen yllättäen. Tosiasioiden, joita olen yrittänyt täällä paaluttaa vuoksi olen päätynyt muiden mielestä joksikin Ruusun fanipojaksi, vaikka yllättäen tai kontekstissaan ei edes yllättävästi kukaan ole käsittänyt, että syy tulemaan ei ole Ruusu/maalivahtipeli ollut missään vaiheessa. Shostak otettiin, kun sattui hollille sopivasti, mutta mitään olevaa se ei korjaa.

Edelleen, nollaa nollaan vertaamalla ei synny eroa, pientä taikka suurta.

Niinhän Viitanen sanoi, että vahvistetaan sitä osastoa, joka vahvistusta tarvitsee. Aloitti veskarista. Mutta tätä keskustelua näyttää olevan turha jatkaa välillämme, koska olet päättänyt olla oikeassa. JA ajatuksemme on eri planeetoista näine Ruusu 1 maalivahti osastoineen.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
@JypFabu ihan vilpittömästi kysyin ja siksi, koska mielestäni toisessa kontekstissa argumentoit samoilla perusteilla mielipiteidesi puolesta ja toisessa kontekstissa vastaavat argumentit on hupaisaa toisen kirjoittajan pohjatonta tyhmyyttä ymmärtää jääkiekkoa. Mulla ei mene jakeluun se, että esim. tilastot on ok, kunhan ne vaan tukevat omaa mielipidettä.

Siitä ollaan varmaan samaa mieltä, että kokonaisuus ratkaisee, ei yksilö.

Maalivahtipelissä on mielestäni kahden pelin perusteella turha faktana sanoa mitään JYPin vahtien paremmuuksista. Mielipiteet taas on mielestäni tervetulleita. Oman mielipiteen jo kerroinkin, en faktaa.

Ei ole minusta ihan kohtuullista lähteä kirjoittajia tuomitsemaan siitä, että Shostakia pitävät asiakaverina nostamalla päästettyjen maalien keskiarvo faktana argumentiksi. Fakta on toki myös se, että kahdessa pelissä on ollut vastassa heikommat jengit.

Siinä olet oikeassa, etten varmasti ymmärrä peliä riittävästi. Ymmärrys on tasan se, mikä reilussa 40 vuodessa on harrastelijalle omaan kapasiteettiin nähden siunaantunut. Siksi arvostan niitä, jotka pelistä näkevät enemmän kuin minä. Sinä, @JypFabu yhtenä heistä. Siksi kysyn, aion jatkossakin kysyä ja siltikään en aina ole samaa mieltä.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Maalivahtipelissä on mielestäni kahden pelin perusteella turha faktana sanoa mitään JYPin vahtien paremmuuksista.

Mihinkään tämänmoiseen vertailuun en ole pyrkinytkään yhdessäkään kirjoittamassani, mielestäni kumpikin on hyvä maalivahti, eikä JYP ongelmat tällä kaudella ole missään vaiheessa johtuneet maalivahtipelistä.

Se minua hiukan ihmetyttää kirjoituksien perusteella, että syntyy käsitys nimenomaan tämän ketjun kommenteista, että JYP kannattajat olisivat tyytyväisiä tappioihin, jos ei isoa marginaalia maaleissa ole. Tätä on vaikea ymmärtää, vaikuttaako antipatia jotakin pelaajaa kohtaan noin päättömästi, vai mistä se kertoo?
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mihinkään tämänmoiseen vertailuun en ole pyrkinytkään yhdessäkään kirjoittamassani, mielestäni kumpikin on hyvä maalivahti, eikä JYP ongelmat tällä kaudella ole missään vaiheessa johtuneet maalivahtipelistä.

Se minua hiukan ihmetyttää kirjoituksien perusteella, että syntyy käsitys nimenomaan tämän ketjun kommenteista, että JYP kannattajat olisivat tyytyväisiä tappioihin, jos ei isoa marginaalia maaleissa ole. Tätä on vaikea ymmärtää, vaikuttaako antipatia jotakin pelaajaa kohtaan noin päättömästi, vai mistä se kertoo?
Tässä ollaan kyllä samassa veneessä. Faniukkonakin loppujen lopuksi on sama, hävitäänkö 1-2 vai 0-6, jos aikamme gladiaattorit kentällä antavat kaikkensa. Silloin kun ei anneta, on veskan asema se epäkiitollisin.
 

T-aika

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Keskustelu on kyllä aivan järjetöntä tässä ketjussa. Osa kirjoittajista on sitä mieltä, että on se ja sama, pelaako maalivahti 95 prosentin vai 60 prosentin varmuudella, jos tuloksena on tappio. Minun mielestäni tällaiset puheet ovat aivan käsittämättömiä, kun puhutaan kuitenkin tämän lajin keskeisimmästä pelipaikasta.
Asenne tuntuu olevan, että jos joukkue edessä on surkea, niin maalivahti saa vetää vapaasti yhtä surkeasti. Vaikka tappiot eivät olisi olleetkaan maalivahdin syy, ei se tarkoita sitä, ettei maalivahdilta saisi vaatia liigatason otteita. Nyt, kun meillä on (pienellä otannalla) liigatasolle huippuveskari maalissa, joka on torjunut paremmin kuin edeltäjänsä, sivuutetaan nämä erinomaiset otteet täysin ja todetaan vain, ettei pinnatili karttunut sarjataulukossa. Maalivahtiketjussa kun ollaan, niin olisi varmaan kuitenkin tarkoitus keskustella ensisijaisesti maalivahtien pelillisistä otteista. Otteita katsomalla voidaan todeta, että tähän osastoon ollaan saatu nyt vahvistusta. Luultavasti otteista kannattaisi tehdä tarkempaa analyysia vasta 5-10 ottelun päästä, mutta oli pakko jo kommentoida tähän väliin, kun keskustelu tuntui niin järjettömältä.
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Tämän ketjun tarkoitushan ei ole ollut kuin Ruusun työntämistä vuorotelle junan ja bussin alle. Porukka on käytännössä vuosia sittten päättänyt että Ruusu on kaikkeen syyllinen, Nyt Ruusu on syrjäytetty joten fanien huutoon on vastattu. Riemukulkua voi alkaa meillä on nyt voittava maalivahti joten ei huolen häivää.

Jyp ei ole vuosiin hävinny maalivahti peliin, ei tälläkään kaudella. Vaikka JYPllä ei koskaan ole ollut sarjan parasta maalivahtia, Ei tälläkään kaudella. Ei ensi kaudellakaan. tuskin lähivuosinakaan.
Virtasen viimeisistä vuosista asti joukkueen heikoin lenkki on ollut puolustus, Nyt sitä valmentajan johdolla hehkutetaan miten ollaan peräpäätä saatu kuntoon, siis millä hyökkäyksen kustannuksella täysin. Tänään kohtuu heikkoa Sportia vastaan ei tainnut olla yhtään hyvää maalinteko paikkaa hyvän hyökkäyksen tuloksena.
Valmennuksessa käynyt pikkubussillisen verran väkeä, joukkue kurista ei ole ollut pilkahdustakaan Virtasen poistumisen jälkeen, ja hänenkin loppuaika oppositio taisteli sitä vastaan ja lopulta voitti,

Ei ole hamassa tulevaisuudessakaan mitään viitettä että jotain parempaa olisi näköpiirissä, Kenelläkään ei ole harmainta havainto mitä pitäisi tehdä. Kyllä sitä selitellä voi hamaan tappiiin.

Konsta kyllä oli tervetullut joukkueeseen, Mutta jos Viitanen lähti korjaamaan joukkuetta hänen mielestään suurimmasta ongelmasta, niin Veikko perkele ei ymmärrä tuon taivaallista siitä missä JYP joukkue kulkee ja suurimmat puutokset, Hän saa hamaan tappiin astia niitä hänen projektiin sopivia pelaajia. kyllä laiva vuotaa ihan muista kohdista, Se vuoto ei parane jos vähän uutta maalia sutii pintaan.

Seura johtokin on aika munatonta, tosin eihän siellä kenelläkään enää päätösvaltaakaan ole, varmaan äänestävät siitäkin kumpaa maitoa laittavat kahviin kahvi maitoa vai ihan normaalia, Kyllä ennen oli paremmin kun jollain oli piuhat käsissä ja päätöksiä saatiin pöytään.
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
Kyllä minä ainakin ymmärrän selvästi. Tasan nolla pistettä kuudesta mahdollisesta. Ei siinä ole mitään eroa siis siellä missä se merkitsee. Sinänsä hupaisaa on, että kun Konstalle meni pomppu se on ymmärrettävää, mutta kun Ruusulle menee pomppu joku parempi olis kyllä ottanu. Ymmärretäänkö tämä?

Sinänsä hupaisaa on, että samainen joukkue teki viikko sitten 19 laukauksella 5 maalia Ruusun taakse. Tänään niitä meni 34 laukauksesta kaksi. Tänään maalissa ei ollut Ruusu. Sattumaako? Tuskin. En uskalla edes miettiä, montako tänään olisi kaivettu Ruusun selän takaa tuolla laukausmäärällä. Itse mielummin katselen pelejä missä ollaan lukemien puolesta pelissä mukana koko ottelun, vaikka turpaan tulisikin, kuin se, että peli olisi taputeltu 30 minuutin kohdalla.

Loppukaudesta Shostak aloittaa kaikki mahdolliset ottelut, jos pysyy terveenä ja jotka jaksaa vain pelata. Muussa toiminnassa en näe mitään järkeä.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Minun mielestäni tällaiset puheet ovat aivan käsittämättömiä, kun puhutaan kuitenkin tämän lajin keskeisimmästä pelipaikasta.

Minusta taas tuntuu, että jos tämmöisiä teesejä naulataan seinälle, ei olla ihan tosiasioiden kanssa samalla kartalla.

Maalivahti on tärkeä pelipaikallaan, voi auttaa voittamaan, mutta ei tuo voiton voittoa yhdessäkään pelissä vaikka torjuisi aina kaiken. Koska edelleen totuus on, että voitoista pelataan, eikä tyylipisteitä jaella, niin vikkelämpi hoksaisi samantien, että nyt kiikastaa jostain muusta kuin maalivahdista. Shostak torjuu JYPille voiton sillä punaisella sekunnilla kun joukkue sen mahdollistaa, on se niin hyvä veska. Ihan samoin kuin Ruusu on voitot torjunut mitä on kairattu, kun joukkue on sen mahdollistanut. Kuinka näin yksinkertainen asia voi olla niin vaikea käsittää? En ymmärrä.
 

jypinfani

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, SaPKo, D-Kiekko <3
Sinänsä hupaisaa on, että samainen joukkue teki viikko sitten 19 laukauksella 5 maalia Ruusun taakse. Tänään niitä meni 34 laukauksesta kaksi. Tänään maalissa ei ollut Ruusu. Sattumaako? Tuskin. En uskalla edes miettiä, montako tänään olisi kaivettu Ruusun selän takaa tuolla laukausmäärällä.
26.11.2021, JYP-Sport 2-1, Ruusulla torjuntoja 31. Hurjaa! (-:
 

snake70

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Sinänsä hupaisaa on, että samainen joukkue teki viikko sitten 19 laukauksella 5 maalia Ruusun taakse. Tänään niitä meni 34 laukauksesta kaksi. Tänään maalissa ei ollut Ruusu. Sattumaako? Tuskin.
Samainen joukkue viiko ja yksi päivä aikaisemmin ei saanut kuin 1 maalin 29 laukauksesta maalia kohti. Tämä Ruusun haukkuminen on kovin huvittavaa. Mielen kiinnolla odotan että jaksaako Valkovenäjän messias illasta toiseen seiso päällään ja peli huumori 120 prosentin luokkaa, kun edessä oleva vetää illata toiseen vihkoon puolivaloilla,
 

ToBey

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Jyväskylä
26.11.2021, JYP-Sport 2-1, Ruusulla torjuntoja 31. Hurjaa! (-:

Niin. Tässä erona on se, että sinä kaivoit esille tuloksen pelistä, jossa JYPin kenttäpelaajat tekivät asioiden eteen kaikkensa ja voittivat. Minä vertasin tappiopelejä keskenään, joissa kummassakaan ei näyttänyt olevan JYPillä paras päivänsä. Siinä se ero ;)

Enkä muutenkaan ymmärrä, että miksi JYP ei peluuttaisi kesken kauden hankittua vahvistusta, niin kauan kuin otteet sitä valintaa tukee.
 
Viimeksi muokattu:

Huikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp Jyväskylä, Detroit Red Wings, Tre Kronor
Miten te jaksatte vänkyttää tuon yhden kanssa :D.

Yritin taas lukea tätäkin, niin puolet on taas yhden miehen oman mielipiteen ja ilmeisesti itsetunnon pönkittämistä ilman punaista lankaa. Pidä hei JypFabu viikon tauko jos pystyt?

Oliko täällä joku toiminto, ettei näe valittujen nimimerkkien kirjoituksia lainkaan? Helpottaisi lukemista.

Asiaan. Shostak tekee edelleen sen mitä tarvitaan. Alle kolme menee omiin. Oletan, että parantaa tuosta. Ruususta en sano enää täällä mitään. Voin hallilla kasvotusten viettää yhden erätauon väitelyyn itsestäänselvyyksistä, jos seura kelpaa.
 

Hiki-Pena

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Shostak torjuu JYPille voiton sillä punaisella sekunnilla kun joukkue sen mahdollistaa, on se niin hyvä veska. Ihan samoin kuin Ruusu on voitot torjunut mitä on kairattu, kun joukkue on sen mahdollistanut. Kuinka näin yksinkertainen asia voi olla niin vaikea käsittää? En ymmärrä.
Minäkin torjuisin nollat joka ilta, jos joukkue sen mahdollistaisi. Tai kääntäen, minäkin pelaisin Liigassa voittavassa joukkueessa, jos vaan veska ottaisi kaiken kiinni.

Tästä veteen piirretystä viivastahan täällä pulistaan; mikä on maalivahdin ja mikä edessä pelaavan joukkueen vastuualueen raja. Ei tuo niin mustavalkoista ole, että voisi todeta eri mieltä oleville, että eivät vaan ymmärrä. Ihan hyvin täällä on molemmin puolin näkemyksiä perusteltu.
 

Hokileidi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dynamo Moskova, NHL, Jokerit 2014-2022
Tietääkö täällä kukaan, löytyykö Shostakin sopimuksesta purkupykälää?

Severstal jäi eilen ensimmäisen kerran 20 otteluun ilman pisteitä häviämällä Amur Habarovskille kotikaukalossa 1-2. Maalin suulla torjui Severstalin juniorijoukkueesta nostettu 19-vuotias Artjom Nazarkin. Poika torjui hyvin, 26 laukauksesta 24, torjuntaprosentilla 92,3.

Ottelun jälkeisessä lehdistötilaisuudessa päävalmentajalta Razinilta kysyttiin maalivahtivalinnasta ja hän vastasi mielenkiintoisesti, ettei muita vaihtoehtoja ollut. Onkohan ykkösvahti Podjapolsky loukkaantunut uudelleen? Hänestä Razin ei sanonut mitään ja kakkosesta Shugajevista töksäytti oudosti: ”Shugajev ei ollut käytettävissä, koska hän ei ollut käytettävissä.”

En halua maalata piruja seinälle, mutta tässähän voi käydä vielä niinkin, että Severstal tarvitsisi Shostakin takaisin rosteriinsa.
 
Viimeksi muokattu:

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Ei tuo niin mustavalkoista ole, että voisi todeta eri mieltä oleville, että eivät vaan ymmärrä.

Jaa, minä mielestäni totesin, etten minä ymmärrä. Lienen niin huono ulosanniltani, etten edes kykene ketään muuta saamaan kiinni siitä perustasta, jota kommentoin ja yritän tuoda esiin, no muitakin huonoja sitten on kuin JYP. Silti, maalivahti edes kaiken torjumalla voi tuoda korkeintaan tasurin, ei voittoa. Joukkueen se vaatii, joka sen voiton kairaa. Minusta JYPillä on kaksi veskaria joiden taso voiton kairaamiseen riittää. Siksi en ymmärrä koko aiheen nostoa ja perustaa maalivahtien kautta kun syyt ja seuraukset on ihan muualla. Vaan olkoon, vitut perunoista kunhan varret kasvaa, vanha viidakon sanonta.
 

Tepi#45

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tietääkö täällä kukaan, löytyykö Shostakin sopimuksesta purkupykälää?

Severstal jäi eilen ensimmäisen kerran 20 otteluun ilman pisteitä häviämällä Amur Habarovskille kotikaukalossa 1-2. Maalin suulla torjui Severstalin juniorijoukkueesta nostettu 19-vuotias Artjom Nazarkin. Poika torjui hyvin, 26 laukauksesta 24, torjuntaprosentilla 92,3.

Ottelun jälkeisessä lehdistötilaisuudessa päävalmentajalta Razinilta kysyttiin maalivahtivalinnasta ja hän vastasi mielenkiintoisesti, ettei muita vaihtoehtoja ollut. Onkohan ykkösvahti Podjapolsky loukkaantunut uudelleen? Hänestä Razin ei sanonut mitään ja kakkosesta Shugajevista töksäytti oudosti: ”Shugajev ei ollut käytettävissä, koska hän ei ollut käytettävissä.”

En halua maalata piruja seinälle, mutta tässähän voi käydä vielä niinkin, että Severstal tarvitsisi Shostakin takaisin rosteriinsa.

KHL Talk:n twiitistä muistelen lukeneeni, että palaa aikaisintaan ensi kaudelle takaisin.

Tämä kausi JYPissä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös