Very nice! Meitä on jo siis 9.
Saadaanko 10 rikki?
En tiedä, oliko mut laskettu mukaan, mutta Sportiin kyllä tulossa!
Very nice! Meitä on jo siis 9.
Saadaanko 10 rikki?
En tiedä, oliko mut laskettu mukaan, mutta Sportiin kyllä tulossa!
Olin laskenut. (Minä, sinä, moby, bryant, Welmu, Humppis + 3 hänen kaveriaan.)
Vaihdoin Valtrani telaketjut slickseihin, tänään siis keulii paremmin!
Mä tulen, mutta vain että päästään uusille luvuille kannattajamäärässä.
JMA varmaankin liittyy takatukkansa kanssa seuraan. Laitetaan raktorit keulimaan.
mutta jätetään ne shotti-prikat vähemmälle tällä porukkamäärällä tai traktori keulii ja lähtee käsistä varmasti :D
Mites toi keskiviikko, löytyykö seuraa Sporttiin? Mr. mobylla on silloin menoja ainakin, eikai sitä peliä joudu yksin kattelee? Mehulinjalla joutuu kyllä olemaan.
Ilmeisesti siellä menee molemmat välierät näytöillä, eli kun en oo aiemmin käynyt, mihin kannattaa suunnistaa?
JYPin matsi tulee alakerran screeneiltä, KalPa-HPK näkyy yläkerrassa. Tai ainakin näin on ollut kahden ekan matsin kohdalla.
Tuuppa nykäsee hihasta kun bongaat #49 pelipaidan.
Tää peli menee taas kotisohvalla, mutta pitäkää lippu korkealla ja peukku + muut elimet pystyssä! Odotan kuulevani teidän kannustushuudot kotiin asti. Älkää tuottako pettymystä...
Joo, #49 paita huomenna päälle ja Sporttia kohti.. eikä pidä unohtaa hienoa Bob Hope kypärää minkä sain Turusta!
There´s always hope, Bob Hope!
Anyway, tänään nähdään Sportissa kaikki vai mitä?
Aika jännä, että sportin sivuille on merkitty vain tuo KalPa-HPK tälle päivälle. Mikähän siinä nyt sitten on ideana? Tähän mennessä molemmat pelit on kyllä näkynyt, toinen ylhäällä ja toinen alhaalla.
Sporttiin silti väki menossa? Luulis kyllä että molemmat näytetään...