Humpauttaja
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- JYP
Oon tästä lähdössä Sporttiin, joten tulehan moby seuraks... Muitakin toki paikalle. Mä oon se jolla on tuoppi.
Oon tästä lähdössä Sporttiin, joten tulehan moby seuraks... Muitakin toki paikalle. Mä oon se jolla on tuoppi.
Ja taas perjantaina pukkaa matsia. JYP-Lukko. Onko jengiä tulossa paikkalle vaikkapa Sportin ala/yläkertaan? Ottelun tarjoaa Nelonen Sport Pro, joten UrpoTV:n katsojat eivät nyt voi vedota kotistudion ihanuuksiin.
Tänään oltiin Baronalla, kuten myös ID. Hyvä voitto huudettiin ja Peki heitti aaltoja seisomakatsomon kaikille 7:lle ihmiselle. Huomenna ei taida Spordeen kyetä, tili hoosiannalla. Ja kaiken lisäksi viikonlopulle vaikka mitä taas ohjelmassa. Ugh!
Runkkarin vika matsi tulee siis Urholta, kukaan lähdössä kuppilaan katsomaan matsia?
Kuulemma Urholta on tulossa. Eli nou hätä sen suhteen.Ei helvetti, Nelonen Sports Pro:lta näyttää tulevan lauantaina narrien peli, näinköhän JYPin matsia näkee edes missään?
Kuulemma Urholta on tulossa. Eli nou hätä sen suhteen.
Tarkoitin, että näyttääköhän mikään stadin kuppila JYPin matsia kun tuo toinenkin peli tulee.
Edit. Perkele, klo 17 tulee liimatukkien potkistakin eli valioliigaa vaikka kuinka monen pelin verran. Nyt taitaa kyllä olla melko hapokasta löytää hyvä skriini. Tosin sportin sivuilla tällä hetkellä lukee tuo Tappara-JYP, mutta ehkä ne eivät ole vielä havahtuneet siihen Sport Pro:n otteluun.