InfernalDark
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Valtra, Pile #49
Siis tuleeko tuo maanantain matsi vain Urpo Totalin puolelta? Ei taida Total näkyä ainakaan missään stadin keskustan kuppilassa(?).
Kyllä teki taas gutaa! Ja mikä parasta, tuota ei mikään enää voi peruuttaa. Mitäköhän tänä keväänä on luvassa?
Kyllä teki taas gutaa! Ja mikä parasta, tuota ei mikään enää voi peruuttaa. Mitäköhän tänä keväänä on luvassa?
Joo voi vittu. Hyvinpä taas osuu noi tv-pelit mulle. Näköjään ainoa peli Kärppäsarjasta mikä näytetään on toi perjantain peli, jota oon menossa paikan päälle katsomaan.
Eli mut näkee Sportissa vasta välierissä, tiedoksi vaan. Ei tarvii perjantaina kuunnella mun paskoja juttuja.
UrhoTV Total on aika kova juttu, onneksi oli mahdollisuus vaihtaa siihen, samalla TV-maksutkin putosivat 30 %. Eli mua ei baareissa varmaankaan näe ennen finaaleja...
Meikäläinen ja Moby ainakin menossa sinne. (Ja kuulemma meikäläisten porttari on silloin ohitse)
Kai tiesit ettei porttikieltoa saa lengetaa Suomessa. TS. laki ei tunne termia porttikielto baareihin tms.(Ja kuulemma meikäläisten porttari on silloin ohitse)
Rock'n'JYP!
Noniin, perjantaina sitten Sportin alakertaan kaikki JYP-henkiset!
Meikäläinen ja Moby ainakin menossa sinne. (Ja kuulemma meikäläisten porttari on silloin ohitse)
Rock'n'JYP!
Mulla on vielä tuo langetus ehkä edessä. En ole viime (kostean) perjantain jälkeen Sportissa käynyt. Toivottavast Darkki kärsi sitten minunkin puolesta. Eli 100% huomenna kehissä. #42
Ja taas mennään!
Ketään tulossa Sporttiin huomenna? Humppis ja moby joutuvat ainakin jättämään pelin väliin. Eikai synttärisankari joudu yksin peliä seuraamaan?
Noniin. Maanantaina Turkuhalliin kaikki JYP-henkiset!
Maanantaina ei kyllä Turkuun taivu, paitsi ehkä jos saisi kyydin jostain.
Mutta mites on poijjaat, lauantaina olis välierää tarjolla. Kai me lähetään sporttiin tahi elmoon?? Eikös tuo peli pitäisi tulla sport prolta, kun toinen peli sitten tulee urholta?
Tänään Ompun Sporttiin katsomaan matsia.
Otahan nyt vaan suosiolla se bussi länäriä pitkin keskustaan, niin pääset huutamaan meidän porukkaan.
Sviidu, vähän jo kuumottais tuo ilta, mutta yritetään nyt tunti vielä tässä kirjastolla jotain hyödyllistä saada aikaan.
mikänottei... äkkiähän sinnekin hurauttaa