JYPin etäkannattajat

  • 122 690
  • 512

Welmu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noniin kaverrrriiiit, eiköhän lähdetä IFK:n kaatoon? Jyväskylästä on fanibussi myös tulossa otteluun, joten ääntä hallilla piisaa! Pistin facebookiin myös kyseisen tapahtuman, elikkä sinne saapi liittyä:

HIFK - JYP LA 9.10.2010


Tämän viikon torstain narrimatsi jää valitettavasti väliin rahatilanteen vuoksi.

Ei täälä Kiinassa mitkään feisbuukit toimi, mutta täytyy katsoa kalenteria... jaa tyhjää olisi, eli voisihan sitä paikalle saapua
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Näyttää Narrimatsi tulevan Urpolta tänään, täytyy vielä arpoa jos Sporttiin menis limulle ja kattois matsin samalla, siihen vois nippanappa olla varaa.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Näyttää Narrimatsi tulevan Urpolta tänään, täytyy vielä arpoa jos Sporttiin menis limulle ja kattois matsin samalla, siihen vois nippanappa olla varaa.

Mie voin hoitaa hjallikselle voita leivän päälle tämän illan osalta. Muutama tuopponen hallilla tulee varmaan nautiskeltua.

Mites ne ens viikon DDR-matsin liput, milloinkahan sinne E1:een vapautuu liput myyntiin?
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Mie voin hoitaa hjallikselle voita leivän päälle tämän illan osalta. Muutama tuopponen hallilla tulee varmaan nautiskeltua.

Mites ne ens viikon DDR-matsin liput, milloinkahan sinne E1:een vapautuu liput myyntiin?

Olen myös tulossa 113-katsomoon. Tänään reissussa jälkikasvun kanssa, joten vesilinjalla mennään. Röökin paidasta tunnistaa, kuten aina.

Darkki lupasi väijyä noita E1-lippuja. Voin hakea kohtuullisen määrän. Ilmoittele vaikka FB:ssa monta lippua tarvitset, niin käyn hakemassa, kun ne tulevat myyntiin.

IFK-matsia ennen voisi käydä maistelemassa hapanta vaikkapa Sportissa. Nuo Nordiksen viereiset soittoruokalat ovat niin täynnä, että sinne ei taida JYPin paita päällä mahtua.
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen myös tulossa 113-katsomoon. Tänään reissussa jälkikasvun kanssa, joten vesilinjalla mennään. Röökin paidasta tunnistaa, kuten aina.

Sama katsomo, eri linja. Eiköhän sieltä nyt aina yhden Röökin bongaa... Onko myös jälkikasvulla virtaspaita päällä?
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Joojoo, kääntäkää ny veistä haavassa prkl. Epistä kun en pääse paikalle. :D

Ei siinä mitään, nappaan siwasta sixarin mukaan ja kävelen täältä Meikusta Sporttiin. Tulkaahan sitten ottamaan voitonoluet Sporttiin pelin jälkeen ;)
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Sama katsomo, eri linja. Eiköhän sieltä nyt aina yhden Röökin bongaa... Onko myös jälkikasvulla virtaspaita päällä?

Eipä ole vielä. Tuskin menee kauaa, kun alkavat niitä vinkua. Mutta näkyillään tuolla hallilla. Ehkä sitä voisi yyyy-yhden oluen ottaa.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Noniin kaverrrriiiit, eiköhän lähdetä IFK:n kaatoon? Jyväskylästä on fanibussi myös tulossa otteluun, joten ääntä hallilla piisaa! Pistin facebookiin myös kyseisen tapahtuman, elikkä sinne saapi liittyä:

HIFK - JYP LA 9.10.2010

Noniin, nostetaanpas tätä. 28 osallistujaa on siis jo liittynyt naamakirjan tapahtumaan, elikkäs ihan kivalta näyttää. Vielä toki mahtuu lisää!

Ottelun etkot tapahtuu keskustan Sports Academyn alakerrassa, ja E1-katsomoon on suurin osa porukasta menossa JYP FC:n kanssa.

Huomenna siis nähkäämme!

#49
 

Jupa

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei oikein osu

Hyvä kysymys kuuluu, että miksi olen just nyt Keski-Suomessa, kun JYP Hifkin vieraissa...

Eli harmittaa. Nauttikaa!
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Joko saa alottaa? Kohta mennään!

Kai se pitäis joo kohta lähtee Siwasta tmv hakemaan keskiketterää. Taidan jättää Alkossa käynnin ja viskin tänään väliin nii selviän hallille asti :D

Hyvä kysymys kuuluu, että miksi olen just nyt Keski-Suomessa, kun JYP Hifkin vieraissa...

Eli harmittaa. Nauttikaa!

Harmi, mutta ensi kerralla sitten! Onhan näitä matseja vielä täälläpäin jäljellä.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Eka matsi luvassa vissiin mullekin. Toivottavasti lippuja saa vielä ovelta?

Mihin aikaan Academyyn väki menossa?

Kyllähän tuolla E1-katsomossa näyttää vielä viitisenkymmentä paikkaa olevan vapaana. Jos haluat välttyä jonottamiselta, niin kannattaa varata piletti lippupalvelun sivuilta ja noutaa se esim. Ärrältä.

Sporttiin tarkoitus mennä siinä kolmen ja neljän välillä. Itse olen siellä luultavasti hieman ennen puolta neljää.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Huomenna olisi Kansandemokraattisella Urho-kanavalla tarjolla JYP-Jokerit vääntö suorana Hippoksen hornan(nakki)kattilasta.

Sportin alakerrassahan nämä on esitetty. Rööki Ana odottelee siellä JYP-henkistä seuraa nikotiinista keltaiset sormet syyhyten...
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt ei pysty (siis taaskaan). Menee kotona sohvalla lihoessa tämäkin matsi.

Perrinin pelipaita tilattu, toivottavasti kolahtaa postiin piakkoin. Sittenhän meillä olisi kova ykkönen kasassa:

#42 Virtanen - #11 Perrin - #49 Pihlman

Seuraava URHO-matsi sitten tuolla koostumuksella Sportissa? Saadaanko me pakkeja jostain?
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Nyt ei pysty (siis taaskaan). Menee kotona sohvalla lihoessa tämäkin matsi.

Perrinin pelipaita tilattu, toivottavasti kolahtaa postiin piakkoin. Sittenhän meillä olisi kova ykkönen kasassa:

#42 Virtanen - #11 Perrin - #49 Pihlman

Seuraava URHO-matsi sitten tuolla koostumuksella Sportissa? Saadaanko me pakkeja jostain?

"Tänä iltana ei tuu pakkeja", heh. Ei tietoo kyl, mut Humppiksesta saadaan loistava maskotti!

Tän viikon la olisi myös tv-matsi Rinkeleitä vastaan. Sinnekkö herra saapuupi siis?
 
Viimeksi muokattu:

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saadaanko me pakkeja jostain?

Ei tietoo kyl, mut Humppiksesta saadaan loistava maskotti!

Heh, ei nyt tehä maskottia musta. Vois laittaa sen Vatasen paidan tilaukseen, kun oon siitä puhunu. Jollekin vielä Koskisen paita, niin siinähän on ketju kasassa. Tai tarkemmin mä voisin ottaakin sen Koskisen paidan, sopii paremmin mun jääkiekkotaitoihin :D
 

Bbird80

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Tänä iltana ei tuu pakkeja", heh. Ei tietoo kyl, mut Humppiksesta saadaan loistava maskotti!

Tän viikon la olisi myös tv-matsi Rinkeleitä vastaan. Sinnekkö herra saapuupi siis?

Auts, ei kyllä näköjään ens peliin pääsekään, ei taida pystyä edes seuraamaan kuin kännykästä. Pahapaha.

Pelipaitaa odotellessa.
 

InfernalDark

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valtra, Pile #49
Noniin tänään olisi rinkelinmaistoa tiedossa Sportissa. Ketään tulossa paikalle? Leukaa myöten paikat ruvella tiistain jäljiltä, mutta enköhän mä jotenkin sinne nilkuta.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Noniin tänään olisi rinkelinmaistoa tiedossa Sportissa. Ketään tulossa paikalle? Leukaa myöten paikat ruvella tiistain jäljiltä, mutta enköhän mä jotenkin sinne nilkuta.

Jaahas, taas ois matsia tarjolla. Kyllähän sitä pitää paikalle ilmestyä taas. Jos sitä pari oluttakin ottais, mikä ei varmaan yllätyksenä tule.
 

moby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP(#42)
Tiistaina tärähtää taas Urpo Tv:ltä SaiPa-JYP. Tuttuun tapaan Sports Academy toimii väijyntäpaikkana. Paikalla ainakin allekirjoittanut ´ja InfernalDark. Tervetuloa kaikki huutamaan JYP voittoon.
 

Humpauttaja

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tiistaina tärähtää taas Urpo Tv:ltä SaiPa-JYP. Tuttuun tapaan Sports Academy toimii väijyntäpaikkana. Paikalla ainakin allekirjoittanut ´ja InfernalDark. Tervetuloa kaikki huutamaan JYP voittoon.

Niin, kyllä nyt näyttää pahasti siltä, että tänäänkään ette pääse rauhassa ottelua seuraamaan. Vakkaripöytään suuntaamme taas. Kjäh, kjäh, hajotkaa ruojat!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös