Mitä tapahtunut, vai joku vitsi mikä ei auennut minulle?Eronen ja Tieksola otti aika kovasti yhteen treeneissä, eikä kovin hyvässä hengessä
Joukkueessahan on oltava hyvä henki, kun Rautakorpi poissa ja ruotsalainen tilalla.
Mitä tapahtunut, vai joku vitsi mikä ei auennut minulle?Eronen ja Tieksola otti aika kovasti yhteen treeneissä, eikä kovin hyvässä hengessä
Välillä on hyvä et räiskyy. Ainakin kertoo siitä, että kiinnostaa. Toki ei nuo välttämättä aina ole hyviä signaaleja, mutta toki myös joskus kuohuu ja nopeasti ohi.Eronen ja Tieksola otti aika kovasti yhteen treeneissä, eikä kovin hyvässä hengessä
Joukkueessa on hyvä henki.Mitä tapahtunut, vai joku vitsi mikä ei auennut minulle?
Joukkueessahan on oltava hyvä henki, kun Rautakorpi poissa ja ruotsalainen tilalla.
Normaalia joukkuearkea tuo, itsekin omalla uralla ihan vakio, että välillä tunteet räiskyy. Enemmän huolettaisi jos näin ei tapahtuisi varsinkin kun alkukausi ollut pettymys. Tämä keittiöanalyysi näkemättä tilannettaEiköhän asia Kopissa kuitata ja homma jatkuu, Futiksessahan tunteen purkauksia näkee tuon tuosta...
Eronen ja Tieksola otti aika kovasti yhteen treeneissä, eikä kovin hyvässä hengessä
Kertoo toki muusta valmennuksesta tai ehkä sen puutteesta. Eronenhan on pääosin hyvän kauden vetänyt tuon "apuvalmennuksen" lisäksi.Minulle on muutamien treenien seuraamisen jälkeen muodostunut sellainen kuva että Eronen on enemmän apuvalmentaja kun Heiskanen ja Haataja. En tiedä onko tuo hyvä merkki vai ei. Minusta Teemun kannattaisi enemmän keskittyä pelaamiseen kun tämän laivan ohjaamiseen. Voi olla kova tuska kantaa kapteenin tunnuksia kun joukkue kyntää.
Kapteenihan on parhaimmat linkki valmennuksen ja pelaajien välillä, joten minusta tuo kuulostaa vain ja ainoastaan hyvältä jos Ertzi noin vahvaa roolia ottanut.Minulle on muutamien treenien seuraamisen jälkeen muodostunut sellainen kuva että Eronen on enemmän apuvalmentaja kun Heiskanen ja Haataja. En tiedä onko tuo hyvä merkki vai ei. Minusta Teemun kannattaisi enemmän keskittyä pelaamiseen kun tämän laivan ohjaamiseen. Voi olla kova tuska kantaa kapteenin tunnuksia kun joukkue kyntää.
Kertoo toki muusta valmennuksesta tai ehkä sen puutteesta. Eronenhan on pääosin hyvän kauden vetänyt tuon "apuvalmennuksen" lisäksi.
Kovasti sinä aina täällä jaksat nostella muiden juttuja milloin olkiukkoiluna, palstatotuutena ja milloin missäkin muodossa, korostaen miten sinä näet asiat kuten ne ovat. Sitten tulet tänne ihan oikeasti kertomaan, että pitkän linjan kokenut ammattilainen tuli ja vittuili työnantajalleen tuolla tavoin. Samalla kun sai joukkueen jäällä suoritustason lähes tappiinsa käytettävissä olevalla materiaalilla. Anna mun kaikki kestää, huhhuh.
Jatkat myös tätä omaa horinaasi siitä, miten kaikki täällä jumaloivat Rautakorpea (kukaan ei tee niin, tiedoksi) ja edelleen jauhat jostain seuran muroihin kusemisesta em. henkilön toimesta. Lopuksi kyseenalaistat onko täällä edes JYPin kannattajia.
Huhhuh, melkoisen oksennuksen sait täräytettyä ilmoille. Olin jo aikeissa olla sanomatta mitään, mutta nyt menet yli ja ihan helvetisti. En tiedä huomaatko, mutta jälleen kerran nostat itseäsi muiden yläpuolelle.
Toisekseen väität että valmennus teki valinnan näiden pelaajien välillä.
Kun Malinen hankittiin, hankittiin hänet paikkaamaan sentteritilannetta alaketjuihin. Tämänhän sanoi myös Seppänen. Schnarrista seurajohto puolestaan uskoi olevan ratkaisun ykkössentteriksi.Kuule, kumpaakin tarjottiin valmennukselle, toinen tuli, toista ei. Ymmärryksellään valmennus valintansa teki, nimenomaan valmennus, ei Seppänen, eikä kukaan muu. Minä olen valinnan perustaa ihmetellyt, voit siitä toki saivarrella liittyikö nuo hakuina toisiinsa vai ei, minusta se tieto ei ole oleellinen tieto. Oleellinen tieto on se, että kumpaakin tarjottiin toinen otettiin JA kaikki tieto valmennuksella oli sentteritilanteesta päätöksensä tehdessään.
Eli et vain voi myöntää että tässä asiassa Malinen-Schnarr olit väärässä.Vaikea välillä käsittää, mitä keskustelijat täällä oikein toiselta osapuolelta hakee, kun siinäkin on muka jotakin vikaa, että taustoja pohtii tosiasioiden ja tapahtuneiden asioiden kautta. Lieneekö nämä sitten jotakin tabuja aiheina jollekin on, tai saisi olla vain yhtä ja ainoaa näkemystä julkisesti esitettynä? en kyllä ymmärrä, enkä tiedä mitä tässäkin lopulta haetaan takaa.
Tulihan se sieltä, kyseessä on sinun käsityksesi asioista, ei fakta tai totuus...En ole löytänyt täältä juurikaan muuta kautta ruotivaa keskustelua noista potkuista, kuin Seppäsen vika ja Rautakorven peli oli hyvää. Kaksi asiaa, joita todellisuus ei minun käsityksellä tue mitenkään. Lienen se ainoa, jolla näkökulma sitten poikkeaa ja siitä tyypillisen some äläkän niskaansa, kun kehtaa sanoa muuten kun on konsensus.
Toisen todellisuus voi olla toisen illuusio.Tulihan se sieltä, kyseessä on sinun käsityksesi asioista, ei fakta tai totuus...
Eli et vain voi myöntää että tässä asiassa Malinen-Schnarr olit väärässä.
Tulihan se sieltä, kyseessä on sinun käsityksesi asioista, ei fakta tai totuus...
Ja vielä pahempaa, en edes ollut mitään mieltä itse asiasta, totesin vain, että aiemmat puheet faktasta olivat sittenkin vain sun näkemyksiä, joita ohjaavat ennakkoasenteesi asioihin aivan kuten muidenkin tänne kirjoittavien.Tässä on lapsellisuuden huippu kommenttina, ei siis pelkästään lainattu, vaan ihan yleinen, en omaa argumenttia enkä perustetta, mutta olen toista mieltä kirjoitus. Joka ikävästi indikoi joko lukutaidon puutetta tai laiskuutta lukemaan ja ajattelemaan mitä kirjoitettu on.
Totuutta ei kukaan omista, koskaan, totuutta en minäkään ole missään väittänyt omistavani, niine perustein, jotka olen ylös laittanut katson kykeneväni kiistämään esitettyä kulloistakin väittämää, josko siitä oikea keskustelu syntyisi.
Liekö Dostojevski joskus sanonut, että jaarittelu on ainoa keino löytää totuus.
Näihin lieruihin en jatkossa ota kantaa mitenkään, mutta nyt esimerkkinä tähän yhteen.
Ja vielä pahempaa, en edes ollut mitään mieltä itse asiasta, totesin vain, että aiemmat puheet faktasta olivat sittenkin vain sun näkemyksiä, joita ohjaavat ennakkoasenteesi asioihin aivan kuten muidenkin tänne kirjoittavien.
Joku muu kuin Dostojevski taisi todeta, että objektiivisuus on ihmisen omalle subjektiivisuudelle luoma harha.
Uskovaisuus, rukoilu, jumalointi ja sitä rataa.Tästäkään ei ole vaatimusta olla samaa mieltä, vastineen perusteella tuntuu lähinnä vituttavan, että jollakulla on lupa ja oikeus mielensä mukaan kirjoittaa.