Eli et vain voi myöntää että tässä asiassa Malinen-Schnarr olit väärässä.
Kyllä minä myöntäisin, jos kokisin olevani asiassa jotenkin väärässä. Minusta asia on tasan kuten kirjannut olen. Sillä muutoksella ehkä aiempaan mielipiteenvaihtoon, että Malinen saattaa olla enemmänkin valmennuksen oma haku, johon seura siunauksen antoi.
Yhtä kaikki, ei tämäkään poista sitä pohjaa siltä pohdinnalta, että millä tahallisella tai tahattomalla pohjalla päätöksiä tuona syksynä tehtiin. Täällä on kyllä riittänyt Seppäsen syyttäjiä jokaiselle sormelle, mutta onkuin tabu kannattajien keskuudessa kehdata ryhtyä asiaa oikeasti syvemmin luotaamaan, miksi ja mikä johti mihinkin tulemaan.
Niillä tosiasioilla, jotka julkisuuden kautta olen nenäni eteen saanut asia on kaikkea muuta, kuin Seppänen 0 Rautakorpi 6, tämä saa jopa vielä lisää kiinnostusta syihin, miksi ja miten, vaikka yhden totuuden maa tämä onkin, kaikki paska menee Seppäselle ja Rautakorvella oli vähintään jo toinen käsi kannun kahvassa ja aiheetta, syyttä ja silkkaa pahuutta erotettiin, kun todellisuudessa pelin taso meni kuukauden alaspäin kuin lehmän häntä, eikä tuo yhtään asiaa seuratessa ole edes se yksi ja pääsyy kenkimiselle. Näitä ei kukaan oikein tahdo pohtia minkään todettavan asian kautta, enimmin kuviteltujen puuttumisten ja ties minkä salaliittojen kautta.
Miksi, jos kerran sekä Viitanen, että Seppänen pitkin syksyä joutuivat muistuittelem,aan valmennusta, että ollaan kyllä sovittu asioita, jopa allekirjoitettu, silti niitä ei noudateta. Täällä asia koetaan puuttumisena, mikromanagerointina, mutta silti veikkaan, jos täällä joku johtavaa asemaa työelämässään nauttii, niin yksikään heidän alaisensa ei sooloile ohi omistajien päätösten ja saa siitä sädekehää päänsa päälle, eikä kuulukaan. Paitsi täällä.
Sitä en ole missään kiistänyt, etteikö virheitä ole osapuolet tehneet, minusta Seppänen kiltteyttään, kun mono pehvaan olisi tullut laittaa jo yhden kauden jälkeen. Silti yritti, haki nimet strategiapaperiin, sitoutti organisaatiota valitun ja sovitun taakse, kuten asemassaan kuuluukin. Lopulta, tiedossa myös on, että Rautakorpi ei ollut Seppäsen valinta, mutta jäi vähemmistöön asiasta päätettäessä ja siinä mieleen nousee millainen tehtävänanto on Rautakorvelle annettu? Onko siinä ollut lupa päättää niinkin isoista asioista kuin seuran tulevaisuuden Strategioista ohi ylempien? Koska noinhan hän on toiminut.
Yllä oleva minusta jo pintaraapaisuna kertoo jokaiselle ajattelevalle, että asiaan on muitakin näkökulmia kuin pohtia, onko lopulta millainen suhde kahden sentterin valinnan kautta po. kokonaisuuteen isossa kuvassa, kumpikin oli valinta ja kummallakin oli todellisuuteen vaikutus. Mitkä syyt olivat taustalla, kun sekin on tiedossa, että ihan ammattilaisten ehdotus Shnarr oli, jonka omin perustein hyväksyi sekä Viitanen, että Seppänen. Eikö todellakaan oikeasti kenellekään nouse kysymysmerkki pään yläpuolelle kysymään, millä tolalla oli valmennuksen skouttaus? Vai, kun pitkän linjan ammattilaiseksi valmennuksen pomo tiedettiin, oliko joku muu syy taustalla ein sanomiseen, kun oikeasti luulisi, että tuossa postissa pitää selvitellä asiaa vähän syvemmin kuin katsella netistä statseja?
Mene ja tiedä, tietenkin jos se egoasi silittää, kuvittele ihan rauhassa olleesi oikeassa ja minä väärässä mietteineni, minä kyllä koen meidän katsoneen eri kuuta taivaalla ja kommenttini ihan loogisella pohjalla laittaneeni.