Niin, kaiken voi selitellä kuvitelmiinsa parhain päin. Pelaajaa kuitenkin johto tarjosi valmennukselle tilanteessa jossa sentteritilanne oli mikä oli, jos ammattilaistasolla valitaan Schnarrista ja Malisesta ja valitaan Malinen, minä sanon ettei valmennus edes hallilta kotiaan löytää. Mihinkäs maailman totuuteen perustat väittämän, ettei näillä pelureilla ollut kytkyä toisiinsa. Tiesikö siis Rautakorpi kun tarjottiin, että pelaajat on ihan eri kategoriaa, toinen ykkössena ja toinen ei? Tietääkseni johto pelaajan valmennukselle tarjosi ja valmennus sitten päätyi Maliseen. Oliko se tietoista vittuilua työn antajaa kohtaan en osaa sanoa, mutta siltä se vähän näyttää.
En minä sitäkään osaa valheena pitää, ettei valmentajan persoonan vuoksi saatu pelaajia joita oli haluttu, emmehän me edes olisiko kieltäytyjissä ollut cv:tään kovempiakin senttereitä tarjolla, mutta valkku oli no no.
Kummallista tämä intohimo puolustaa valkkua joka kiistatta kusi tietoisesti seuran muroihin, minä jokseenkin olen kuvitellut täällä olevan JYP kannattajia, mutta näköjään hyväksytään moinenkin, ehkä se on sitä parempaa kusemista sitten.