En nyt rupea lainaamaan mitään viestiä, en positiivista, en "hokkarit naulaan"-sävyistä.
Mun mielestä Riksman oli yksin koko joukkue lähestulkoon lopun väsytystaistelussa kun koitettiin pitää johto erän viime minuuteilla. Totta on, että kuteja meni ohi ja osan omat blokkasivat, mutta olihan herra nyt jotenkin ihan yksin välillä ja otti tärkeitä torjuntoja. Ohjaili jopa patjoilla kulmiin vaikka sairaanloisen kiireistä oli. Nämä hokkarit naulaan viestit voisi mun puolesta pitää ihan omana tietonaan, kun kerran totuuden ja pelinkulun kannalta ei mitään totuuspohjaa. On välillä hidas, on välillä klesana, mutta tänään antoi mahdollisuuden kolmeen pisteeseen. Olihan siinä kenttäpelaajillakin osansa IFK:n tasoituksessa. Jos tuota jonkun piikkiin alkaa laittamaan, löytää jokaisen osalta jonkun virheen, oli se ratkaiseva tai ei. Itse vaan olen aina perustanut tuollaiset tilanteet siihen, että pienet virheet kertaantuvat ja ketään ei voi saada puhtaita papereita jos tulee takaisku omiin kentälläollessa. Näin hieman kärjistetysti.
Sitä en silti sano, etteikö Rinnettä voisi koska vaan askiin laittaa. On omilla otteillaan osoittanut olevansa potentiaalinen, ja jo nyt liigatason veskari. Ei muutakun vastuu puoliksi niin ei Riksrakspoks kuluta itseään loppuun.