Ja muut kokeneet Ässät pelasit ihan hyvin vai? Montako tasapainoista hyökkäystä näit koko pelin aikana Padalta??
Keskustellaan niistä siellä Rocky ketjussa, tämä ketju käsittelee Riksmania.
Ja muut kokeneet Ässät pelasit ihan hyvin vai? Montako tasapainoista hyökkäystä näit koko pelin aikana Padalta??
Riksman torjui ensimmäisen vedon ja Salmio kävi laittamassa karat sisään. Kyllä sen puolustajan pitäisi siinä kakkoskiekossa ensimmäisenä olla, oli kyseessä Sammlatapsa tai VV8.Riksman oli yksin syyllinen kahteen ensimmäiseen maaliin. Tämän jälkeen voit etsiä historiasta Ässien kahden maalin takaa nousut Jyväskylässä.
Riksman torjui ensimmäisen vedon ja Salmio kävi laittamassa karat sisään. Kyllä sen puolustajan pitäisi siinä kakkoskiekossa ensimmäisenä olla, oli kyseessä Sammlatapsa tai VV8.
Kuka tälläisen säännön on kirjoittanut/laatinut? Itse olen pelannut jokusen valmentajan alaisuudessa ja jokaikinen on painottanut puolustajien vastuuta kakkoskiekoissa. Toki tuon olisi voinut liimata, mutta jos puolustus olisi edes halunnut voittaa tuon tilanteen niin maalia ei olisi tullut.Liigamaalivahdin ei pitäisi tiputella b-pisteen kaarelta vetorannelaukauksella lähteviä vetoja. Ja yleinen sääntö on, että kakkoskiekko on vielä maalivahdin.
Kuka tälläisen säännön on kirjoittanut/laatinut? Itse olen pelannut jokusen valmentajan alaisuudessa ja jokaikinen on painottanut puolustajien vastuuta kakkoskiekoissa. Toki tuon olisi voinut liimata, mutta jos puolustus olisi edes halunnut voittaa tuon tilanteen niin maalia ei olisi tullut.
Kuten kirjoitin muutamat kierrokset takaisin, että Juusolla lipsuu jo, miksi ei Rinne pelaa?
Onko Juusolla flunssa vai miksi ei ole tänään edes penkillä purkkaa jauhamassa?
Voi myös olla, että lepuutetaan. Ehkä valmennuksessa on laskettu etukäteen mahdollisesti voitettavat ottelut ja Juuso laitetaan niissä maalille. Rinne taas laitetaan niihin matseihin, jotka tiedetään hävittävän.Onko Juusolla flunssa vai miksi ei ole tänään edes penkillä purkkaa jauhamassa?