Mä vähän luulen, että jos Halla-Aho valitaan persujen pj:ksi, niin persut tulee taas tekemään yhden jytkyn lisää. Vaikka Halla-Aho on aika vastenmielisen oloinen ihminen kaikin puolin ja paljon sanotaan, ettei perusduunareita kiinnosta Halliksen maahanmuuttohöpinät, niin oma perstuntumani on erilainen. Mun nähdäkseni ylivoimaisesti suurimmat syyt persujen vajoamiselle ovat olleet köyhien kurittaminen ja löysyys maahanmuuttopolitiikassa. Jos Hallis ottaa voimakkaan muukalaisvihamielisen kannan ja tekee vähän pesäeroa kokkareiden köyhien kyykyttämiseen, voisi kuvitella että hyvinkin viidennes suomalaisista nuo ajatukset ostaisi.
Tämä ajatus perustuu puhtaasti ymmärrykseen ihmisten keskimääräisestä idioottimaisuudesta. Itselleni toki Hallis olisi varmaan viimeisten joukossa äänestettävien listalla (jos oletus on että ylipäätään äänestää), mutta en silti näe tarpeelliseksi joidenkin lehtijuttujen tavoin vähätellä hänen uhkaansa. Muukalaisvihamielisyys ja sisäänpäinkääntyneisyys myy nyt pelottavan hyvin, myös Suomessa.