No se on selväksi käynyt, että olipa niin tai näin, niin asia saatiin näyttämään siltä, että aito/väärennös ovat molemmat "tosia" vaihtoehtoja ja siitä voi sitten omaan agendaan valita sopivamman vaihtoehdon. Tietysti Jussin sekaantuminen asiaan tekee väärennös-vaihtoehdosta vakuuttavamman, vaikka ei koskaan julkisuuteen asiasta enempää sanoisi - kuten oli avustajansa välityksellä toimittajalle vastannut, että käy kansanedustajan kanssa keskustelua tarvittaessa yksityisesti.
Toisaalta, Fatim toi asian itse julkisuuteen (Jussin pyynnön), miksi? Oliko oikeasti vain hämmentynyt erikoisesta pyynnöstä, haluaako omalta osaltaan kärjistää asiaa vai peräti luoda itse jonkinlaista savuverhoa totuutta sumentamaan, jos kirje olisikin feikki?
Viimeksi mainittu vaihtoehto on tavallaan absurdi, koska hän epäilemättä saa rasistista ja vihapostia niin paljon, että olisi niitä aitojakin tuoda julkisuuteen. Miksi vaarantaa maine tökeröllä väärennöksellä, kun tietää varmasti, että nykyään (vähintäänkin) internetin salapoliisit zoomailevat kaiken jaetun todistaakseen milloin mitäkin?
On toimittanut myös alkuperäisen kirjeen Jussille, palauttaakohan sen Fatimille? Ja mitä sillä ylipäätään tekee?
Olen todella kyllästynyt tähän nykyiseen poliittiseen kulttuuriin ja keskusteluun, koska se on täynnä vihaa ja vastakkainasettelua ja koko ajan pyritään jollain tavalla jallittamaan "vastapuoli".
Vituttaa persut ja heidän tekemänsä politiikka mutta yhtälailla vituttaa vasemmisto/vihreät/demarit, koska ovat lähteneet samaan polkkaan mukaan ja väritelleet tai jopa väärentäneet asioita itselleen edulliseksi. Luottamus häviää joka suuntaan.