Ei todellakaan, mutta tässä tapauksessa mennään jo henkilön leimaamisen puolelle, mikä myös jatkuu ko. kirjoituksessa siihen asti kun Halla-aho löytää muita "puolijauhoisia" haukuttavakseen. Pääasia tietysti on että yleisöllä on kivaa, eikö niin?
Siis kun otsikossa puhutaan Husein Muhamedin höpinöistä, niin mennään henkilön leimaamisen puolelle? Nyt en kyllä ymmärrä. Minusta siinä "leimataan" vain ne Muhamedin kommentit, ei itse henkilöä.
Kuten todettua, "Mitä Jussi Halla-aho" tarkoittaa sisältää monennäköisiä puheenvuoroja. Katkelmia voi vapaasti kommentoida, itse otin lähinnä kantaa Daespoon lauseeseen "Tuon kirjan kirjoittajien asiantuntemus osoitti kyllä aika hyvin sen keskustelun tason mitä ns. vastapuolelta löytyy" mikä on jo aika pitkälle viety johtopäätös muutamasta lauseesta, jotka niiden kohde on kaiken lisäksi itse valinnut syistä jotka bloggauksesta käyvät hyvin ilmi.
Minua alkoi lähinnä ihmetyttää se, että eivätkö kirjan tekijät ole lainkaan ajatelleet teoksen sisällön tasokkuutta ja sitä kautta uskottavuutta. Eihän esimerkiksi noissa Ketun ja Alhon kommenteissa ole mitään järkeä.