Vellihousu
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Porin Ässät
Vellihousu,
Kun joka välissä laitat kapuloita "halla-aholaisuuden" rattaisiin, niin oletko samalla huomannut että tässäkin keskustelussa on useita nimimerkkejä jotka eivät kuulu Perussuomalaisiin tai heitä äänestäneisiin? On käymässä niin, että tahot jotka joka välissä laittavat kapuloita "halla-aholaisuuden" rattaisiin, argumentoivat niin huonosti, vääristelevästi ja valheellisesti että se kääntää väkisinkin monien neutraalisti asioita tarkastelevien sympatioita Halla-ahon puolelle. Edellinen vihapuheeksi helposti luokiteltavissa oleva tekstisi on hyvä esimerkki tästä.
Voit olla kirjoittamisestani mitä mieltä hyvänsä, mutta viitsisitkö kuitenkin kertoa mikä "edellinen viestini" on vihapuheeksi luokiteltavissa ja miksi? Kiitos vastauksesta jo etukäteen ja pahoittelut, en ehkä ehdi heti vastata, mutta jos minulla vastattavaa on, laitan sen sitten yv:nä mikäli ketju on jo mennyt aiheesta ohitse.
Mainitsemasi asiat olen hyvin huomannut ja pannut merkille senkin etten välttämättä kerää omilla teksteilläni ystäviä, menestystä tai vaikutusvaltaa. Mutta mitä sitten? Mielipiteeni ovat mitä ovat ja ilmaisen ne siten kuin oikeaksi katson enkä osaisi toisin tehdäkään. Jatkoajassa on niin helvetin monta mielipidettä siitä mikä on "huonoa, vääristelevää ja valheellista" argumentointia etten lähtisi liian nopeasti tekemään johtopäätöksiä siitä mihin suuntaan itse kunkin mielipide jonkun sympatioita kääntelee.
Mutta tämä tästä, tältä erää.