Jussi Halla-aho

  • 750 567
  • 6 265

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kaikista ihmisistä juuri sinä esität kysymyksen vääntämisestä...

Mietin vaan, että miksei Hallista vastaan tällaista ihmistä saada väittelemään? Tällaisella olisi mielestäni jopa kysyntää, ei enää näillä kioski-tyyppisillä ohjelmilla

Ajattelin vaan kun sinulla oli tarve taas nälviä.

Onko Halla-ahon haastatteluilla oikeasti kysyntää? Eikö hänen mielipiteensä ole kuullut, kuten @bebeto sanoi, kyseessä on rikkinäinen levy, joka on soinut vuosikausia. Hän ei vastaa vastaväitteisiin ja jos jää alakynteen, siirtyy henkilökohtaisuuksiin.

Halla-aho on älykäs akateemikko, mutta minusta hänen ylivertaisuutensa keskusteluissa on minusta myytti. Tietysti jos pitää keskustelupalsta tyylisestä retoriikasta, niin mikäs siinä.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olipa kaikin puolin surkea haastattelu. Ihmettelen kyllä Halla-ahon kyvyttömyyttä ottaa kantaa hänen kannaltaan ikäviin asioihin. Toki vikaa oli välillä toimittajassakin, sillä hän kysyi jatkuvasti lapsentasoisia "tykkäätkö tästä vai et"-kysymyksiä.
 
Olipa kaikin puolin surkea haastattelu. Ihmettelen kyllä Halla-ahon kyvyttömyyttä ottaa kantaa hänen kannaltaan ikäviin asioihin.

Käyttäisin ehkä ennemmin sanaa haluttomuus kuin kyvyttömyys. Kyllähän hän varmasti tietää, miksi vankilassa leijonapaidat ovat suosiossa, kun minäkin sen tiedän. Tietysti siksi, että kiihkoisänmaallisuus vetoaa lähinnä alimpiin kansankerroksiin.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Käyttäisin ehkä ennemmin sanaa haluttomuus kuin kyvyttömyys. Kyllähän hän varmasti tietää, miksi vankilassa leijonapaidat ovat suosiossa, kun minäkin sen tiedän. Tietysti siksi, että kiihkoisänmaallisuus vetoaa lähinnä alimpiin kansankerroksiin.
Olen aikaisemmin pitänyt Halla-ahon mediastrategiaa hyvänä, mutta tässä kohtaa täytynee tarkastella aiempaa arviotani; ei liene kovinkaan kansaanmenevä taktiikka kierrellä ja kaarrella kiusallisissa kysymyksissä. Tähän kun lisätään vielä kasvojen voimakas punoitus, voisin jopa väittää, että Jussi oli hivenen kiusaantuneen oloinen.
 

SergeiK

Jäsen
Suosikkijoukkue
pelaajamarkkinoiden varteenotettava vaihtoehto
Tuo oli kiusaannuttava haastattelu. Mutta silti aika kiehtova isomman konseptin osana.

Tajuan että tuo Marjan vallassa on siis konsepti jossa haastattelija asemoi itsensä mahdollisimman hankalaksi haastateltavalle ja haastattelija hakee Marko Virtasen tavoin pelikirjastosta sopivan persoonan haastamaan haastateltavansa.

Petteri Orpo saatiin kiusaantuneeksi matematiikalla, Ville Niinistö paljastettiin slogeneita viljeleväksi tyhjäksi arvaksi jolla ei ole ratkaisuja ja Halla-ahoa lähdettiin haastamaan tunteella.

Minä pidän tunneihmisiä samalaisina aivokuolleina kuin himouskovaisia, mutta haastattelija Marja Sannikka ei ollutkaan oikeasti tunneihminen vaan tekeytyi sellaiseksi. Menihän tuo vähän yli ("kivat ruokahetket"), mutta todella kiinnostava ohjelma. Minä en tiedä mikä on toimittajan aatemaailma ja se on hiton hyvä asia.

Pitääpä katsoa loputkin haastikset Youtubesta.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Toimittajan tehtävä olisi ollut puolueeton tiedonvälittäjä. Aika vaikea nähdä että eilisen keskustelun vetäjä olisi tuossa onnistunut,
Jossain vaiheessa sympatiat olivat jopa JHA:n puolella ja se on aikamoinen saavutus toimittajalta. Sitten tosin Jussikin onnistui kääntämän asetelman naurattavilla väyrystelyillään.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Ajattelin vaan kun sinulla oli tarve taas nälviä.

Onko Halla-ahon haastatteluilla oikeasti kysyntää? Eikö hänen mielipiteensä ole kuullut, kuten @bebeto sanoi, kyseessä on rikkinäinen levy, joka on soinut vuosikausia. Hän ei vastaa vastaväitteisiin ja jos jää alakynteen, siirtyy henkilökohtaisuuksiin.

Halla-aho on älykäs akateemikko, mutta minusta hänen ylivertaisuutensa keskusteluissa on minusta myytti. Tietysti jos pitää keskustelupalsta tyylisestä retoriikasta, niin mikäs siinä.

Jos muka oikeasti on jäänyt epäselväksi vuosien varrella, niin sanon nyt vielä kerran, että myös minusta Hallis on aika puuduttava tyyppi, joka epäilemättä myös käyttää lukuja kuin piru raamattua. Samaan syssyyn on kuitenkin todettava, että ilmeisesti hänen kokonaisvaltainen lyömisensä väittelyssä on helpommin sanottu kuin tehty, sillä muuten varmasti joku olisi tähän vuosien varrella tarttunut.

Nälvimiskommenttiasi en ymmärrä, minussa on paljon vikoja, mutta en mielestäni ole nälvijä ja nostan myös käden pystyy virheen merkiksi, jos tarve vaatii, myös tällä palstalla.

Olipa kaikin puolin surkea haastattelu. Ihmettelen kyllä Halla-ahon kyvyttömyyttä ottaa kantaa hänen kannaltaan ikäviin asioihin. Toki vikaa oli välillä toimittajassakin, sillä hän kysyi jatkuvasti lapsentasoisia "tykkäätkö tästä vai et"-kysymyksiä.

Samaa mieltä tuosta sinun kanssasi ja muutaman muunkin. Tuo on aika vastenmielistä, että
Hallis ei koskaan halua tehdä pesäeroa äärijengiin, vaikka mahdollisuutta tarjotaan. Näin ollen hän ilmeisesti itsekin identifioi itsensä sinne.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Melkoinen einstein tarvitsee olla että osaa aistia kiusaantumisen kun saman haastattelun alussa kuuli miehen itsensä sanovan että on lähtenyt vähän väkipakolla äänitorveksi näihin asioihin. Ja saman se on tainnut ennenkin sanoa muutamaan kertaan. Eikös se myöntänyt ihan suoraan senkin ettei ole puheenjohtaja-ainesta.

Kyllähän tuo Halla-aho tietää että monet senkin kannattajat ovat pettyneet ja pahasti eivätkä välttämättä enää äänestä kun vaalit koittavat. Pakko siis kierrellä kun ei haluta suututtaa enempää ihmisiä. Vaikka kyllähän turhautuneet suuttuvat tuosta kiertelystäkin.

Jälkeenpäin ajateltuna olihan tuo osuva läpileikkaus kotimaisesta maahanmuuttokeskustelusta mitä tämäkin palsta on tulvillaan. Ainut sama kieli mitä osapuolet puhuivat taisi olla se Arabian hassuttelu lopussa. Esim. täällä Jatkoajassa ei taida olla enää edes sitä Arabiaa.

Poliitikkonahan Halla-aho ei mun mielestä ainakaan ole lähelläkään mitään äärilaitaa. Suomessa sen sijaan saattaa kohta käydä niin että kansanryhmien turhautuminen ajaa siihen että äärilaidan poliitikkoja alkaa kunnolla pulpahtaa pinnalle, ja se näkyy kadullakin.
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
Melkoinen einstein tarvitsee olla että osaa aistia kiusaantumisen kun saman haastattelun alussa kuuli miehen itsensä sanovan että on lähtenyt vähän väkipakolla äänitorveksi näihin asioihin. Ja saman se on tainnut ennenkin sanoa muutamaan kertaan. Eikös se myöntänyt ihan suoraan senkin ettei ole puheenjohtaja-ainesta....

Nojaa, näin on voinut joskus olla, mutta eiköhän Hallis tätä nykyä tee duuniaan myös ihan normaalilla ansaintalogiikkalla. Kirkkoslaavia tutkineille tyypeille harvoin tulee eteen yhtä mukavia korvauksia kuin mitä kansanedustajana ja tietysti myös meppinä saa. Eli kyllä mä sanoisin, että Hallis esiintyy mielellään maan johtavana mamu-kriitikkona, koska tästä myös maksetaan hyvin.

Pj.ainesta Halliksessa ei tietenkään ole ja tämän hän tosiaan itsekin tiedostaa.
 

mjr

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet
Pj.ainesta Halliksessa ei tietenkään ole ja tämän hän tosiaan itsekin tiedostaa.

Halla-ahossa on kaksi hyvää asiaa - ensimmäinen ja hyvin olennainen on tosiaan tuo, ettei miehessä ole milliäkään karismaa ja johtajuutta, somea voidaan villitä, mutta hänestä ei ole miksikään Soiniksi. Toinen on sitten melkoinen Venäjä-kriittisyys esim. Ukrainan kysymyksessä: Eurooppa on pullollaan näitä putinilaisia "kansallisradikaaleja", joten on todella hyvä, että meikäläinen skenen johtohahmo ei edusta mitään rupla-nationalismia.
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Stubbi? Kysyn vaan? Millä meriiteillä ja millä aatteella hän näitä asioita hoitaa. Twitterillä! Vähänkin kun seuraa, niin aina jossain ulkomailla, vaikka hän on tämän maan valtiovarainministeri.

Onhan se erikoista, että euroalueeseen kuuluvan Suomen rahaministeri on työmatkoilla muissa maissa. Tähän säälittävään kirjoitukseesi kun vielä lisäisi sen, että kansanedustajien palkat ovat relevantti leikkauskohde, niin oltaisiin lähellä palstahistorian populistisinta viestiä. Toivottavasti oli kirjoitettu kännissä niin kuin nimimerkkisi antaa odottaa.

Suhtaudun aika epäilevästi Ylen nuorisolaisosaston ajankohtaistoimitukseen (Kioski, Perjantai), joten pitää vielä vahvistaa, kannattaako kyseinen haastattelu katsoa?
 
Viimeksi muokattu:

Rankkari

Jäsen
Suhtaudun aika epäilevästi Ylen nuorisolaisosaston ajankohtaistoimitukseen (Kioski, Perjantai), joten pitää vielä vahvistaa, kannattaako kyseinen haastattelu katsoa?
Joku sentapainen puolen tunnin haastattelu tuli eilen telkusta.
Haastattelijalla oli myönteinen linja pakolaisuuteen, ja haastateltavana olevalla tunnetusti vastustava. Hyvin se haastattelu meni, kun molemmat osapuolet pysyi asiallisena ja varsin rauhallisena.
Politikon tarvitsemaa esiintymistaitoa Halla-Aholla ei ole, mutta oma perusteltu poliittinen linja säilyi hyvin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Käyttäisin ehkä ennemmin sanaa haluttomuus kuin kyvyttömyys. Kyllähän hän varmasti tietää, miksi vankilassa leijonapaidat ovat suosiossa, kun minäkin sen tiedän. Tietysti siksi, että kiihkoisänmaallisuus vetoaa lähinnä alimpiin kansankerroksiin.
Niin tiedätkö? Minä en ainakaan tiedä, ilmeisesti sinulla on olemassa tällekkin väittämällesi jokin lähde? Sama koskee tätä Odin porukka kysymystä, minä olen jopa heidän sivuillaan vierailut, mutta en kyllä sieltä mitään rotuerottelua tai puhdistus ideologiaa löytänyt, toisin kuin tämä haastattelija siellä väitti olevan. Halla-aho on lähtökohtaisesti akateeminen henkilö, sellainen henkilö, joka osaa ajatella omilla aivoillaan ja suhtautuu kriittisesti kaikkiin väittämiin, ellei niiden pohjalle löydy jotain faktoja. Nyt häntä yritettiin väkisin ajaa kertomaan mielipiteitä ja tunteita, ei vastaamaan asiallisiin kysymyksiin asiallisesti.

Tälläiset "mitä mieltä olet oodineista" tyyliset kysymykset, joita ryyditetään jollain natsi viittauksilla ovat täysin typeriä. Niin kauan kuin nämä oodinit eivät riko lakia, niin jokainen oppinut pitäisi olla pakotettu kertomaan, kuten Halla-aho sanoi, että maassa on kokoontumisen, liikkumisen ja mielipiteen vapaus. Kaikki nämä natsi partio jutut ja milloin missäkin haastattelussa vilahtavat professorit yms. ovat lähinnä tehneet itsestään pellejä, yrittäessään väittää, että näitä vastaan voitaisiin toimia lain puitteissa.

Sama pätee tähän leijonakoru asiaan, toki jokainen voi päässään heitellä ja luoda kaikkia elämäm koulu viitepohjia, mutta mitään faktoja ei tälläiselle toiminnalle löydy. Ei ole olemassa mitään tutkimuksia asiasta ja lähinnä nämä elämäm koulu huutelijat tekevät itsestään pellejä, asettamalla itsensä toisten yläpuolelle. Akateeminen Halla-aho ei tästä syystä oikein voi vastata siihen, miksi jossain vankilassa on paljon leijona paitoja, kun se voi johtua niin monesta asiasta ja häneltä selvästi puuttuu se faktapohjainen tieto. Faktapohjaista kun voisi olla vaikka, että vankilan lähikaupassa myydään pelkkiä halinalle paitoja, joten vankilassa suurimmalla osalla on halinalle paidat. Tässäkin tapauksessa puhuttiin nimen omaan yhdestä vankilasta. Menisittekö itse poliitikkona laukomaan tuonne YLE:n lähetykseen mutulla jotain, minä en menisi.

Ainoa asia mikä allekirjoittanutta häiritsi, tuon haastattelin typerien kysymysten lisäksi, oli Halla-ahon vastaus siihen onko ihmiset eläimiä ja saako ihmistä kutsua eläimeksi. Totta helvetissä saa, pitää ja ollaan.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Nojaa, näin on voinut joskus olla, mutta eiköhän Hallis tätä nykyä tee duuniaan myös ihan normaalilla ansaintalogiikkalla. Kirkkoslaavia tutkineille tyypeille harvoin tulee eteen yhtä mukavia korvauksia kuin mitä kansanedustajana ja tietysti myös meppinä saa. Eli kyllä mä sanoisin, että Hallis esiintyy mielellään maan johtavana mamu-kriitikkona, koska tästä myös maksetaan hyvin.

Pj.ainesta Halliksessa ei tietenkään ole ja tämän hän tosiaan itsekin tiedostaa.
Joo tuskin tuo nykyinen palkka ainakaan huono kannustin on.
 

dana77

Jäsen
Suosikkijoukkue
vaikea selittää
Pakko Halla-ahosta on sanoa, että vaikka hän edustamassaan viiteryhmässä on ehdottomasti pätevin edustaja niin mikään huippu hän ei ole. Hallis osaa tutkijana esittää tilastot raflaavasti ja tehdä populistisia tulkintoja, jotka näennäisesti kestävät päivänvaloa sen verran kuin pintapuolisissa väittelyissä tarvitaan. Kuitenkin hän ei mikään erinomainen väittelijä ole yleisessä sarjassa. Toki hänen tehtävänsä ei ole yhtä helppo kuin monilla, sillä hän joutuu kiusallisissa asioissa kiertelemään totuutta kuin kuumaa puuroa.

Se pistääkin miettimään, että onko olemassa joku syy niin että on joku syy ettei tästä ryhmästä löydy vielä parempia edustajia. Onko takana se, että fiksut ihmiset eivät lähtökohtaisesti ole halukkaita hommaan, vai mikä.
 

Walrus21

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se pistääkin miettimään, että onko olemassa joku syy niin että on joku syy ettei tästä ryhmästä löydy vielä parempia edustajia. Onko takana se, että fiksut ihmiset eivät lähtökohtaisesti ole halukkaita hommaan, vai mikä.
Varmaankin se, että leimaantuminen on aika vahvaa. Toisaalta potentiaalisia edustajia karsinee myös se, että lukeneet ihmiset harvoin kiihkoilevat mamu-asioiden ympärillä. Tuntuu olevan aika töhöä porukkaa tämä maahanmuuttokriittisten osasto, vaikka sinälläänhän päteviä argumentteja löytyy asian puolesta.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
vaikka sinälläänhän päteviä argumentteja löytyy asian puolesta.


No, ei oikein löydy, jos ei vääristellä ja tehdä probagandaa meitin pikku Göbbelssin tapaan. Tässä tuorein esimerkki



Orpo vastasi Halla-ahon väitteisiin maastapoistettavien määrästä | Yle Uutiset | yle.fi



Faktoilla tässä vaan ei voi operoida, koska JHA on messias, ja kaikki valheiden debuggaaminen saa JHA uskovaiset, muiden uskovaisten tapaan, uskomaan yhä lujempaa Messiaan sanomaan.

(JHAn paskanjauhantaa on debugattu ja vääräksi propagandaksi todistettu niin paljon, että se olis jo vaikuttanut, jos se voisi vaikuttaa… googlatkaa itse… vaan ettehän te googlaa, koska MV ja Homma tietää paremmin)


Tieto ei uskovaisiin (missään uskonnossa) uppoa, jospa edes naurunalaiseksi saattaminen saisi natsit pysymään peräkammareissaan keskikaljakeissinsä vieressä
 

Barnes

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tasuno Tasalakki
(JHAn paskanjauhantaa on debugattu ja vääräksi propagandaksi todistettu niin paljon, että se olis jo vaikuttanut, jos se voisi vaikuttaa… googlatkaa itse… vaan ettehän te googlaa, koska MV ja Homma tietää paremmin)
No kerrohan minulle näistä monista Halla-ahon debuggauksista?

Ihan varmasti Halla-aho on ollut väärässä, ei hän mikään Mestari ole, mutta aika vähissä ovat olleet kuulleeni Halla-ahon oikomiset. Ehkä siksi että en seuraa JHA-keskustelua tarpeeksi, tai ehkä siksi että minulle ei kelpaa todistusaineistoksi joku Saku Timonen, joka sanoo Scriptan olevan täynnä valheellista tietoa, muttei todista niitä Scriptan valheita.
 

jussi_j

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
No, ei oikein löydy, jos ei vääristellä ja tehdä probagandaa meitin pikku Göbbelssin tapaan. Tässä tuorein esimerkki

....

Niin, tuossakin Orpon laskelmassa puhutaan vain myönteisistä ja kielteisistä päätöksistä. Kuitenkin tosiasia on se, että iso osa kielteisen päätöksen saaneista kuitenkin jää suomeen, joko laittomasti tai "toissisjaisten syiden takia", eli käytännössä saavat oleskeluluvan.
 

Tuamas

Jäsen
Niin, tuossakin Orpon laskelmassa puhutaan vain myönteisistä ja kielteisistä päätöksistä. Kuitenkin tosiasia on se, että iso osa kielteisen päätöksen saaneista kuitenkin jää suomeen, joko laittomasti tai "toissisjaisten syiden takia", eli käytännössä saavat oleskeluluvan.

Kerros lisää näistä toissijaisista syistä?
 

MustatKortit

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joel Pohjanpalo ja Aleksi Mustonen
...


Faktoilla tässä vaan ei voi operoida, koska JHA on messias, ja kaikki valheiden debuggaaminen saa JHA uskovaiset, muiden uskovaisten tapaan, uskomaan yhä lujempaa Messiaan sanomaan.

(JHAn paskanjauhantaa on debugattu ja vääräksi propagandaksi todistettu niin paljon, että se olis jo vaikuttanut, jos se voisi vaikuttaa… googlatkaa itse… vaan ettehän te googlaa, koska MV ja Homma tietää paremmin)

Mielestäni tätä toimintaa voisi siinä tapauksessa tuoda vähän enemmänkin julkisuuteen, sen sijaan että isoimmat mediatalot kutsuvat aina Halliksen väittelyyn, jossa vastaan asettuu faktoja osaamaton ihminen.

Mä en ole jaksanut kovin tarkkaan seurata Hallista ja Hommaa en lue ollenkaan, mutta näitä tv-esiintymisiä katsomalla olen ihmetellyt, missä mainitsemasi kiistattomien todisteiden osaajat oikein luuraavat? Tulisi nyt joku asiantuntija sitten vaikka Kansan Uutisista tai Vihreästä Langasta vähän vastaan...
 
Sama koskee tätä Odin porukka kysymystä, minä olen jopa heidän sivuillaan vierailut, mutta en kyllä sieltä mitään rotuerottelua tai puhdistus ideologiaa löytänyt, toisin kuin tämä haastattelija siellä väitti olevan.

"Valkoisen Suomen puolesta taisteleva järjestö" aloitti katupartioinnin Joensuussa | Yle Uutiset | yle.fi


Faktapohjaista kun voisi olla vaikka, että vankilan lähikaupassa myydään pelkkiä halinalle paitoja, joten vankilassa suurimmalla osalla on halinalle paidat.

Juu ja voihan se olla, että Soldiers of Odinin kerho tiloissakin on natsi memorabiliaa näytillä ihan vain siksi, että sitä sattui saamaan netti kaupan alennus myynnistä. Missään nimessä se ei välttämättä tarkoita, että odinilaisten katu partioilla olisi jotain tekemistä natsi aatteen tai muun rotu erottelun kanssa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
"Valkoisen Suomen puolesta taisteleva järjestö" aloitti katupartioinnin Joensuussa | Yle Uutiset | yle.fi
Juu ja voihan se olla, että Soldiers of Odinin kerho tiloissakin on natsi memorabiliaa näytillä ihan vain siksi, että sitä sattui saamaan netti kaupan alennus myynnistä. Missään nimessä se ei välttämättä tarkoita, että odinilaisten katu partioilla olisi jotain tekemistä natsi aatteen tai muun rotu erottelun kanssa.
Minä en Oodineista niin paljoa tiedä, mutta heille on täällä oma ketju. Tuossakaan YLE:n uutisessa, mikä sekin on lähes mielipidekirjoitus (ei toki pahimmasta päästä niitä mitä on uutisina levitelty tässä tapauksessa), enemmän kuin uutinen ei kyllä lue mitään mistään värillisten puhdistuksesta. Ainoa mistä olen moisia väitteitä löytänyt, on olikohan daily mailin tms. juttu, mikä aloittaa koko "uutisen" ilmoittamalla, että Oodinit on neo-natseja. (minä en edes tiedä mitä helvettiä neo-natsi tarkoittaa)

Minullakin on muuten kaiken laista SS aiheista tavaraa, johtuen sukulaisen osallisuudesta "panttipataljoonaan" eli hän oli "SS" mies, mutta ei mikään natsi, vaan ihan suomalainen. Onkin muuten hieman huvittavaa miten Eurooppalaiset kaverit suhtautuvat tuonkin asian sanomiseen. Menee aika tuttua "suvaitsevaisuus" kaavaa, natseja kaikki tyyni. Ilmeisesti minäkin siis olen natsi, tuosta "panttipataljoonasta" muuten oli vasta radiossa oikein oivallinen juttu puheella, suosittelen kuuntelemaan. Löytynee jostain päin areenaa.

Mutta nuo asiathan eivät liity Halla-ahoon. Enkä väitä etteikö Oodineissa olisi hyvinkin suurella todennäköisyydellä natsi henkistä porukkaa, onhan se rakennettu aka pitkälti sen SVL:n pohjalle. Mutta se ei tee suoraan mistään katupartiosta natseja, saati että he olisivat ilmoitelleet mistään etnisistä puhdistuksista. Tai minä en ainakaan ole törmännyt sellaisiin kirjoitukseen, jolloin voin hieman kyseenalaistaa tuon haastattelijan väittämää, ennemminkin haastattelijalla ei vaikuttanut olevan lähteet kunnossa ja tällöin on asioihin hankala vastata. Varsinkin jos ei tiedä.

Enkä edelleenkään ymmärrä miksi Halla-ahon pitäisi mennä kommentoimaan jotain leijanapaitoja tms. muuta vastaavaa perustuen mutuun. Jos arvon @Kirjoittelija on meitä kaikkia muita niin paljon viisaampi, että osaa suoraan rinastaa leijonapaidat yhteiskuntaluokkaan, niin kaikin mokomin. Minä en ainakaan ole valmis vetelemään mitään suoria johtopäätöksiä tai omaa moisia ennakkoluuloja ketään kohtaan. Pari työtöntä skiniä ei kai kuitenkaan tee kaikista työttömistä, kaljunomistajista, natseja? Tai kaikista natseista, työttömiä, kaljunomistajia?
 

Tuamas

Jäsen
"Olemme isänmaallinen valkoisen Suomen puolesta taisteleva järjestö".

Suora lainaus jutussa lainatusta SOOFn paikallisosaston esittelytekstistä.

Ps. Neo-natsi on suomeksi uusnatsi.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös