Kirjoittelija
Jäsen
Minä en Oodineista niin paljoa tiedä, mutta heille on täällä oma ketju. Tuossakaan YLE:n uutisessa, mikä sekin on lähes mielipidekirjoitus (ei toki pahimmasta päästä niitä mitä on uutisina levitelty tässä tapauksessa), enemmän kuin uutinen ei kyllä lue mitään mistään värillisten puhdistuksesta.
Niin että kun järjestö ilmoittaa taistelevansa valkoisen Suomen puolesta, tällä ei mielestäsi ole mitään tekemistä rotuerottelun kanssa? Ihan vakavissasiko olet tätä mieltä, vai esitätkö vain ettet ymmärrä? Kenties siksi, että väärän väristen syrjiminen on lähellä omaakin sydäntäsi?
Jos arvon @Kirjoittelija on meitä kaikkia muita niin paljon viisaampi, että osaa suoraan rinastaa leijonapaidat yhteiskuntaluokkaan, niin kaikin mokomin. Minä en ainakaan ole valmis vetelemään mitään suoria johtopäätöksiä tai omaa moisia ennakkoluuloja ketään kohtaan. Pari työtöntä skiniä ei kai kuitenkaan tee kaikista työttömistä, kaljunomistajista, natseja? Tai kaikista natseista, työttömiä, kaljunomistajia?
Googleta nyt alkuun vaikka kausaliteetin ja korrelaation ero. Minä en ole missään vaiheessa väittänyt, että kaikki työttömät klanipäät ovat natseja. Minä sanoin, että kiihkoisänmaallisuus vetoaa lähinnä alimpiin kansankerroksiin. Tämän nyt huomaa ihan jokainen, joka vain vähänkään pitää silmänsä auki.