Jussi pyörittelee jotain uuvattia YLE-TV2:lla, miten vitussa tollasia lehmiä päästetään televisioon?
#rikkaus #kahvihetket
Millä tavalla pyörittelee? Minusta Halal-aho vaikuttaa melko säälittävältä.
Jussi pyörittelee jotain uuvattia YLE-TV2:lla, miten vitussa tollasia lehmiä päästetään televisioon?
#rikkaus #kahvihetket
Surullista luistelua. Alittaa jopa Niinistön "lähden pois, lähdenkö pois" reaktiot
En minä tuollaista oikein vakavasti otettavana maahanmuuttokriitikkona osaa pitää. Jotenkin säälittävän oloinen heppu.
Jollen olisi aivan varma, että Halla-aho keräisi jäätävän äänipotin eduskuntavaaleissa, mikäli ne pidettäisiin nyt, lähtisin perustelemaan, miksi Halla-aho on niin kova näissä tv-väittelyissä kuin on.
Jos toimittajien taso on tuollaista paskaa kuin tuossa kioskin ohjelmassa niin eipä tuo ole ihme ettei Suomessa julkisesti keskustella kuin sillä kuuluisalla öyhötyksellä. Tuota samaa jankkaustahan on netti täynnä niin pitääkö sitä vielä verotuloista töllöön tukea?
Ehdoton helmi oli kyllä nämä ruokahetket yms...
Hei, nyt pitää unohtaa pahat asiat ja pitää vaan ajatella näitä kivoja asioita. Se nyt on valitettavaa, että positiiviset asiat jää lähinnä näihin ruokahetkiin nyt sitten, mutta otetaan mitä saadaan.Ehdoton helmi oli kyllä nämä ruokahetket yms...
Fanipojista ja lähetysajoista en ole kiinnostunut. Mitä se Yle teki väärin kun noin yleistät ja leimaat vaikka leimaat samalla muita yleistämisestä..?Älä nyt heti tuomitse, eikö se ole hyvä että Jussi saa lähetysaikaa oikein valtakunnan verkossa. Luulisi että fanipojat pissivät hunajaa mutta ei, YLE teki tässäkin väärin.
islamilaista maailmansalaliittoa vastaan, niin funboyt pistää kannat kopiseen.
Halla-Ahon kansansuosio, siis äänimäärä, on minua aina hämmästyttänyt. En osaa kuvitella miestä vaalilavalle villitsemässä kansaa.
Äijä lähti ohjelmaan, vaikka tiesi tasan tarkkaan mitä tulee vastaan ja pärjäsi aivan hyvin tyylillään.
Taidan piruuttani ruveta Jussin faniksi. Pitäisikö minun liittyä Fasebookkiin sitä varten ja muuttuisinko sitten kunnon fasistinatsiksi?
Se on kuulemma nykyään muotia. Ja uhka yhteiskunnalle. Saisin ehkä jotain nuoruuden muistoja palautettua, radikaalimeininkiä.
Mietin vielä heittovuoron verran.
Enemmän säälittävältä vihervasemmiston äänenkannattajalta vaikutti itse toimittaja, joka oli saanut orgasmin laittaessaan ruokaa mamujen kanssa. Tosiasiassa Jussi kertoi hyvin mielipiteensä ja vastasi juuri niin kuin pitää. Toimittaja pelkästään odotti että Jussi olisi lausunut jotain sellaista josta häntä olisi voinut syyttää rasistiksi. Asia vaan on niin että tämä yhteiskunta ei kestä enää yhtään lukutaidotonta elintasopakolaista, jotka tulevat elämään tänne veronmaksajien verovaroilla. Kaiken lisäksi rahat on pitänyt käydä lainaamassa kansainvälisiltä rahoituslaitoksilta, jotka etupäässä on juutalaisomistuksessa.
Se on nääs se aate, ei karisma mikä vetoaa pilottitakkeihin. Jussi sanoo asioita joita he haluavat kuulla ja kun se sanoma tulee vielä europarlamentaarikon suusta niin antaahan se uskottavuutta asialle.
Äänestyspäätös on siis tehty täydellisesti. Ei ulkoisen olemuksen tai karisman perusteella, vaan puhtaasti sen perusteella mitä ehdokas sanoo tai kirjoittaa.
En minä tuollaista oikein vakavasti otettavana maahanmuuttokriitikkona osaa pitää. Jotenkin säälittävän oloinen heppu.
Varmasti keräisi mutta ei hän olemuksensa perusteella oikein päivänpolitiikkaan sovi kun väistelee kysymyksiä eikä oikein sano juuta eikä jaata.
No mutta eikö näin menettele kaikki uurnilla käyvät vai olenko ymmärtänyt demokraattisen vaikuttamisen vallan väärin? Ei kai kukaan pelkkää kuorta äänestä, pitää olla sisältöäkin. Halal-ahon sisältö on vain niin nähty, aivan kuin rikkinäistä äänilevyä kuuntelisi.
Halal-ahon sisältö on vain niin nähty, aivan kuin rikkinäistä äänilevyä kuuntelisi.
Mites olisi Sebastian Tynkkynen?