Se että internetin ihmelapsi Hallis ei tietäisi tällaista moneen kertaan puhki uutisoitua asiaa, joka koskettaa oleellisesti hänen elämäntehtäväänsä on juuri niin uskottavaa kuin Arsene Wengerin I didn't see it kun oman joukkueen kaveri on sikaillut.
Minä en tiedä Halla-ahosta, mutta allekirjoittaneella on ollut vaikeuksia löytää nämä lähteet, näille kaikille väitteille. Ja minä sentään pyrin seuraamaan päivän politiikkaa ja näitä mamukeskusteluja aika aktiivisesti, sekä olen oikeasti pyrkinyt tutustumaan näihin väitteisiin, nettisivuilta, naamakirjassa jne. Näitä natsi sitä ja tätä juttuja kyllä olen saanut lukea vaikka mistä lähteestä, mutta lähteitä ei näissä kauheasti mainita. Toki, minä olenkin minä ja Halla-aho onkin "Mestari", joten hän varmasti tietää kaiken ja minä en. Tai sitten todennäköisemmin minä olen todella paska internetin käyttäjä, kun en selvästi ole löytänyt lähteitä näihin juttuihin, vain jonkin tahon väittämiä, ilman linkkejä. Toki jos se riittää muualle, kuin perus analyyttisen ihmisen ajatteluun, niin mikäs siinä. En vain usko, että mistään koulusta pääsisi enää läpi ilman, että on lähdeviitteet kunnossa. No "toimittajat" näyttää pääsevän.
Edelleen uskon, että Oodineissa on huomatava osa jotain natsihenkisiä ja vielä suurempi osa, ellei kaikki maahanmuuttovastaisia, mutta en nyt ymmärrä väittämää, että Halla-ahon pitäisi tietää jokainen kirjoitus mitä on johonkin sosiaaliseen mediaan kirjoitettu ja varsinkin, että pitäisi vastata toimittajan suorastaan valheelliseen väitteeseen jostain. Pitääkö seuraavassa keskutselussa uskoa, että jokainen maahanmuuttaja on täystyöllistetty ja työttömyys on tyystin kadonnut suomesta, vain koska se nainen sanoo niin? Nythän tämä nainen väitti samassa tilanteessa tämän Oodin poppoon heitelleen rotupuhdistus juttuja (ei sanatarkasti, en jaksa katsoa uudestaan ja etsiä kohtaa) vähän tuollainen antaa mahdollisuuksia vastata ja on jo pohjimmiltaan väärin esitetty kysymys, jos se ei edes perustu faktaan, eli pyydettiinkö Halla-ahoa vastaamaan fiktioon, minkä tämä sitten kiersi? Miten se on Halla-ahon vika?