TosiFani sen linkin laittoikin, sussa ei ollut miestä siihen. Ei siitä mihinkään pääse, vaikka kuinka yrittiäisit väittää muuta. Ei se ole minun asiani etsiä googlesta sinun väittämiäsi juttuja, jos siis yrität olla varteenotettava keskustelija. Mutta sinä et siihen pysty, syystä joka kaikille on varmasti epäselvää kun kuitenkin ilmeisesti sinulla ne linkit olisi olemassa.
Ei edelleenkään kiinnosta nämä omituiset asian vierestä ilmeisen tarkoitushakuisesti menevät vihjailusi. Jos sulla on itse asiasta jotain, niin anna palaa. Epäilen, että sinusta ei ole miestä siihen. Döööö.
Pidän hyvin erikoisena, ettei asia mene perille, vaikka olen toistuvasti ilmaissut sen sinulle. Sinulta tulee aina tuollainen samanlainen ihmeellinen nollasisältöinen "kuitti" takaisin.
EDIT: Sama juttu näköjään jatkuu vaan tuossa alla. Samasta tekstistä on keskusteltu tässä ketjussa aikaisemmin, viittasin aikaisempaan keskusteluun, annoin referaatin, lyhyen lainauksen ja pyydettäessä pidemmän suoran lainauksen. Annoin ohjeet googlettaa, jos muka oikeasti kiinnostaa. Et googlettanut. Olin oikeassa. Agendasi oli pelkkä omituinen vihjaulu ja tyhjästä vänkääminen.
Oma johtopäätöksesi: minussa ei ollut miestä antamaan linkkiä ja minua hävettää nyt.
VMP.