Oletko koskaan käynyt jenkkikaupungin Chinatownissa?
Oletko tosissasi sitä mieltä, että Chinatown on osoitus huonosta maahanmuuttopolitiikasta/-integraatiosta?
Oletko koskaan käynyt jenkkikaupungin Chinatownissa?
Hauskaa sinänsä että näitä alaikäisiä käytetään koko ajan esimerkkeinä. Ikään kuin suomalaisissa perheissä ei ajateltaisi että siihen asti kun ollaan täysi-ikäisiä ja asutaan kotona, noudatetaan perheen arvoja.
Tässä ihan kiinnostavaa kommentointia maallistuneelta muslimilta arvoistaan:
Khaled Diab: Why don't lapsed Muslims eat pork? | Comment is free | guardian.co.uk
Lienee toki nyt kuollut, koska kirjoitti tästä Guardianissa jo 2008, ja islamista luopuminen merkitsee automaattista tappotuomiota.
Minä keskustelin lähinnä omien kokemusteni pohjalta. Niihin ei ole kuulunut mainittuja asioita, mikä ei tietenkään tarkoita etteikö mitään tuollaista missään tapahtuisi. Väitän kyllä että nuo ovat aika äärimmäisiä juttuja. Onko Suomessa tapahtunut montakin todistettua kunniamurhaa? (Minä en siis oikeasti tiedä tai ainakaan muista ja siksi kyselen).
Kuitenkin Ruotsissa ja muissa Pohjoismaissa niitä on tapahtunut todella paljon, googlaamalla löytyy heti kymmeniä tapauksia, joten on hyvin todennäköistä että Suomessakin jossain vaiheessa sellainen päätyy otsikoihin.
Tällä hetkellä kantasuomalaiset ovat viime vuosina pitäneet huolen siitä, että nämä perhe-/lapsisurmat pysyvät otsikoissa.
Muistutan nyt tämänkin naisen mielipiteistä. Voi olla katkeroitunut, jne, mutta meitä Jatkoajan asiantuntijoita enemmän perillä islamilaisen kulttuurin ytimestä.
Ayaan Hirsi Ali – Wikipedia
Kirjassa Neitsythäkki Ayaan Hirsi Ali toteaa mm: "Loukkaamisen pelko pitää yllä epäoikeudenmukaisuutta ja inhimillistä hätää", hän kirjoittaa. Tyhmä ymmärtäminen vangitsee vähemmistökulttuurin jäsenet omaan "jälkeenjääneisyyteensä".
Lapsisurmat ovat järkyttäviä asioita, mutta ne eivät liity tähän asiaan oikein mitenkään enkä ymmärrä miksi tuot ne tässä yhteydessä esiin.
En tiedä tilastoiko poliisi erikseen kunniamurhia, joten niistä on vaikeaa saada tietoa Suomessa. Kuitenkin Ruotsissa ja muissa Pohjoismaissa niitä on tapahtunut todella paljon, googlaamalla löytyy heti kymmeniä tapauksia, joten on hyvin todennäköistä että Suomessakin jossain vaiheessa sellainen päätyy otsikoihin. Vai miksi Suomessa asiat olisivat Ruotsia/Norjaa/Tanskaa/Britanniaa/Ranskaa/Saksaa paremmin tämän asian suhteen?
Tällä hetkellä kantasuomalaiset ovat viime vuosina pitäneet huolen siitä, että nämä perhe-/lapsisurmat pysyvät otsikoissa.
Tämä helpotti, eihän kunniamurhat sittenkään ole mikään ongelma kerta meillä on lapsi/perheväkivaltaa kantaväestönkin osalta jo valmiiksi.
Itse en vaan ymmärrä kun puhutaan "kunniamurhista", koska sillä tavoin pyritään selittämään omaa heikkouttaan/tekoaan siinä missä "Raamattu/Koraani/Jumala/Muhammed käski", "mustasukkaisuus" tai "olin jurrissa".
Jokaisessa tapauksessa pitää tekijä tuomita pysyvästi lukkojen taakse.
Itse en vaan ymmärrä kun puhutaan "kunniamurhista", koska sillä tavoin pyritään selittämään omaa heikkouttaan/tekoaan siinä missä "Raamattu/Koraani/Jumala/Muhammed käski", "mustasukkaisuus" tai "olin jurrissa".
Jokaisessa tapauksessa pitää tekijä tuomita pysyvästi lukkojen taakse.
Sinun motiivisi tuoda suomalaisten perhesurmat esiin. vain vähätelläksesi muslimien tekemiä kunniamurhia. Eli siis tarkoiteksesi on saada kunniamurhat näyttämään normaaleilta, kaikkiin kulttuureihin kuuluvina asioina joita ei voi välttää.
.... Tosin samalla lailla se menee Suomessa esim. mustalaisilla, mutta jostain syystä siitä ei ole koskaan tehty ongelmaa.
Aina puhutaan islaminuskoisten patriarkaalisuudesta muistamatta että islaminuskoiset naiset ylläpitävät tuota kulttuuria aivan yhtä lailla.
Oletko tosissasi sitä mieltä, että Chinatown on osoitus huonosta maahanmuuttopolitiikasta/-integraatiosta?
Sinun motiivisi tuoda suomalaisten perhesurmat esiin. vain vähätelläksesi muslimien tekemiä kunniamurhia. Eli siis tarkoiteksesi on saada kunniamurhat näyttämään normaaleilta, kaikkiin kulttuureihin kuuluvina asioina joita ei voi välttää. Todellisuudessa nämä kaksi asiaa eivät liity mitenkään toisiinsa muutoin kuin että kumpikin on tuomittavaa ja molemmissa kuolee ihmisiä.
Mutta on selvää ettei todellista kulttuurien sulautumista tapahdu jos joku osa käytännössä eriytyy valtaväestöstä omiin piireihinsä.
Sinun ensisijainen huoli on siinä miten nämä murhat tulisi määritellä/lokeroida, itse olen enemmän huolissani murhista piste:
Minun ainoa huoli on se että Suomeen tulee sellaista maahanmuuttajaväestöä joka ei integroidu Suomeen ja heidän mukanaan tulee lisää väkivaltaa esim. kunniamurhien muodossa.
...Eli se perusteesi on se että ei ole mitenkään itsestäänselvää Suomen muslimit maallistuvat loputtomasti, osa kyllä, mutta voi hyvin olla että päinvastoin meillä onkin kohtapuoliin Sharia-kaupunginosia väestön keskittymisen seurauksena ja näillä alueilla mitään maallistumista ei enää tapahdu imaamien rautaisen otteen takia, kunniamurhia odotellessa, Ruotsissa ne ovat jo todellisuutta.
Tästä olen samaa. Mielestäni tulisi tehdä laki mikä estää näitä tulevaisuudessa Suomessa rikoksia tekeviä maahanmuuttajia tulemasta maahan alunperin.
Samaan tapaan tuo sinun väitteesi siitä, että islaminuskoiset naiset ylläpitävät yllä kulttuuriaan on täysin absurdi. Mitä muuta he voivat tehdä ottaen huomioon, että turpakäräjät eivät muslimeille riitä.
Hienoa! Olemme siis samoilla linjoilla. #Raja2013
eli minua kiinnostaa maahanmuuttajissa se, että ollaan maassa maan tavalla ja noudatetaan yhteisiä pelisääntöjä. Jos näitä yhteisiä sääntöjä ei pystytä noudattamaan, niin sitten minun mielestäni nämä tapaukset voi palauttaa sinne mistä tulikin.
Pointtini oli juuri se, että asia ole noin yksinkertainen että miehet vain uhkaavat nyrkillä ja naiset tottelevat. Naisilla on islamilaisessa kulttuurissa myös oma valtansa ja siinä missä arvot siirtyvät isältä pojalle, ne siirtyvät myös äidiltä tyttärelle. Joillekin islaminuskoisille naisille pelkkä ajatuskin siitä että nainen saisi itse päättää elämästään on täysin absurdi. Miksi puolustaa sellaisen ihmisen valinnan vapautta joka ei valinnan vapautta edes kaipaa?