Kyllä minä olen henk. koht. sitä mieltä että maalaisjärjen käyttö on nykyään kovasti kortilla ja yksinkertaisetkin asiat väännetään väkisin monimutkaisiksi.
Tasa-arvoa toitotetaan joka torvella, mutta onko sellaista ihan oikeasti olemassa? Mielestäni sitä ei ollut eilen, ei tänään eikä myöskään huomenna.
Aikaisemmin vain asioita ei tehty näin hemmetin hankaliksi kuin nykyään.
Nyt on kauhein rikos jos on kriittinen mamuja (ja myöskin homoja) kohtaan.
Lakukääreetkin on täytynyt pistää uusiksi eikä neekerinsuukkoja saa enää kutsua sillä nimellä. Samaan aikaan sairaita, vanhuksia, työttömiä ja vähäosaisia saa potkia päähän ihan surutta. Vaikka itse en ole työtön, niin en voi käsittää enkä hyväksyä sitä, miten heitä kohdellaan syyllistäen ja eläteiksi leimaten taustoista mitään tietämättä. Myös vanhukset saa Suomessa aivan karmivaa kohtelua hoitolaitoksissa. Olen itse nähnyt useamman kerran kuinka "palvelutalossa" eräskin vanhus, joka ei itse kyennyt kunnolla syömään sai sitten olla ilman ruokaa. Hoitajankuvatus vain lässytti kuin vähämieliselle "voi, eikö maistunut tällä kertaa, no kyllä illalla sitten taas menee" ja tätä samaa ihmistä myös istutettiin väkisin aulassa tuntikausia kun ei kukaan viitsinyt viedä häntä sänkyyn pyynnöistä huolimatta. Kohtalotovereita oli tietysti samassa paikassa useita ja jos koko maata ajatellaan niin taatusti tuhansia. Sitä en ymmärrä että samaan aikaan jos joku ei hyväksy mamua tai homoa ja anna heille varauksetta kaikkia samoja oikeuksia kuin muillekin, tuomitaan oitis rasistiksi. Ihan pihalla ollaan kyllä nykyään jo perusasioissa. Maassa ollaan maan tavalla, tai sitten ei ollenkaan, näin sen pitää olla mamujen kohdalla ja kyllä nuo homojen adoptio-oikeudet ja vihkimiset kirkossa voi myös tyrmätä. Ei sellainen nyt vaan ole terveellä pohjalla jos lapsella on 2 samaa sukupuolta olevaa huoltajaa ja se on myös sitten uskonrauhan rikkomista jos raamatun vastaisesti mies tai naispari vaatii kirkkohäitä. Tuli vähän off topic tässä tätä tasa-arvoasiaa, mutta kyllä minä rohkenen väittää, että Halla-Ahon mielipiteet, vaikka joskus hieman väritettyjä ovatkin, ovat enemmän maan hyväksi kuin turmioksi. Vaikka joku vahvasta mielipiteestäni varmaan vetää herneet nenäänsä, niin tasa-arvoa on tämäkin, että sanon sen mitä mieltä minä olen enkä jotain lässynlässyä joka olisi näiden tasa-arvokiihkoilijoiden mieleistä kuultavaa. Huomio on kiinnitetty ihan väärien asioiden edistämiseen nykyään Suomessa.