No jos on piikki, niin johan näissä haastatteluissa on piikkejä annettu vaikka mitään aiheeseen liittyvää ei ole edes kysytty. Alkaa kuulostaa katkerammalta kuin oma ex-puoliso. Toivottavasti Kanadassa keskittyy kuitenkin muihin asioihin ja tarkastelee omaa toimintaa myös peilistä, molemmat.
Siis onko sun ex Ahokkaan kanssa Kanadassa? Selittäisi kyllä sun asennetta ko. herraa kohtaan.
Ja iso hymiö. Tää oli kyl multa jo aika heikko, myönnetään.
Mut pakko kysyä että mistä kumpuaa sun vankkumaton usko että viime kauden katastrofiin oli syyllisenä lähinnä Ahokas ?
Mä oon vaan kiinnostunut kun itse en ole vielä tuolta yhtä syyllistä osannut löytää. Aika monta muutakin epäonnistujia keksin nopealla laskutoimituksella ja harvoin näissä pelkästään yksi kaveri vetää koko homman vihkoon.
Eli jos on lisätietoa/huhua niin kiinnostaa tietää. Ehkä vielä jonain päivänä selviää mitä helvettiä tuolla tapahtui viime kaudella.
Joo-o, kaks sivua taas tuoretta paskaa. Eiköhän ketjun voisi muutoinkin laittaa jo lukkoon, kun kyseinen herra ei enää TPS:ää valmenna?
Käytit siis aikaasi lukemalla kaksi sivua viestejä miehestä jonka ketjun haluat lukkoon?
Kannattaisko sum vaikka avata joku uusi keskustelu mikä kiinnostaa porukkaa yhtä paljon kuin tämä?
Mieti tätä lukee jengi joka ei ees diggaa Ahokkaasta eikä halua kuulla siitä sanakaan. Silti ei voi olla lukematta ja kommentoimatta.
Onko muuten joku iso pelko, että keskustelu Kiviharjusta tai Ahokkaasta jotenkin vie tilaa muulta keskustelulta? En oikein ymmärrä näitä pahan olon purkauksia muuten.
Eiköhän tämä keskustelu Ahokkaasta lopu kun ei enää ole Tepsiin liittyviä uutisia. Nyt niitä vielä on.