Mainos

Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 699 020
  • 13 833

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kirjoittaa parhailla kesähelteillä kaikkien kiekkosarjojen ollessa tauolla jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle.
Onneksemme tämä Vapaan puoli on nimenomaisesti ei-jääkiekkoaiheinen. Siispä kirjoittaminen tänne on ehdottoman tyylikästä.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onneksemme tämä Vapaan puoli on nimenomaisesti ei-jääkiekkoaiheinen. Siispä kirjoittaminen tänne on ehdottoman tyylikästä.

Nimenomaan ja nykyään se on vielä niin helppoa kun on nämä älyluurit niin voi samalla siemailla olutta, kirjoitella palstalle ja nauttia auringosta ja lomasta samalla. Huikeaa etten sanoisi.

Viimeksi muokattu:

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Junttia on muuttaa kerrostaloon ja kuvitella siellä olevan yhtä hiljaista kun siellä jossain perävirran kotikylässä.
Vielä juntimpaa on muuttaa moottoritien viereen ja yllättyä liikenteen aiheuttamasta metelistä niin kovin että ryhtyy valittamaan asiasta eri tahoille. (Löytyy suvusta tällainen tapaus)

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Vielä juntimpaa on muuttaa moottoritien viereen ja yllättyä liikenteen aiheuttamasta metelistä niin kovin että ryhtyy valittamaan asiasta eri tahoille. (Löytyy suvusta tällainen tapaus)
No kun sai halvalla loistavalta paikalta ;) Sinänsä toki on ihan järkevää pyrkiä vaikuttamaan esimerkiksi meluaidan rakentamisen puolesta. Eihän se, että on ostanut talon meluisalta paikalta tarkoita kuitenkaan, ettei ongelmaan voisi silti yrittää saada ratkaisua.

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kai te muuten tajuatte että se Sriracha "buumi" meni jo, ketään ei muista enää. Suomi tulee aina vuosia perässä näissä.

Vittu mä oon juntti. Ostin just tänään ekan kerran elämässäni Srirachaa, kun aattelin tehdä illan kisaevääks juntteja hodareita grillimakkarasta.
Mikä tai mitä on Sriracha? Käyttäydyn junttimaisesti ja kysyn Jatkoajan keskustelupalstalta, en googleta.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers

Vielä juntimpaa on muuttaa johonki peräkylään ja ostaa omakotitalo. Sitten parin vuoden päästä avioeron keskellä itketään kun on tylsä paikka ja yritetään epätoivoisesti myydä sitä taloa vähintään samaan hintaan kun on laitettu saunat, pihat jne. uusiksi.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mikä tai mitä on Sriracha? Käyttäydyn junttimaisesti ja kysyn Jatkoajan keskustelupalstalta, en googleta.

Eikös tää ole jotain majoneesia/maustetta. En googlettanu minäkään junttimainen kun olen.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
No jumaleisson tuohan voi olla herkkua. Juntti kun olen niin kysyn saako tätä Srichpaskaa suomalaisista marketeista?

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Junttia on lähteä aina mukaan näihin jatkuvasti muuttuviin ruoka- ilmiöihin ja hehkuttaa somessa srirachaansa tai avokadopastaansa. Vittu vielä ulkoilun jälkeen, niin on junttien junttia.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Junttia on lähteä aina mukaan näihin jatkuvasti muuttuviin ruoka- ilmiöihin ja hehkuttaa somessa srirachaansa tai avokadopastaansa. Vittu vielä ulkoilun jälkeen, niin on junttien junttia.

Elä muuta viserrä. Ja sitte se peilin kautta otettu kuva omastamielestä upeasta vartalosta(akat yleensä tähtää persekuviin vaikka tarkoitus olisi kuvata niitä hiuksia mitkä on juuri värjätty). Ja ne helvetin saikkupäivitykset... sain sitä ja sitä lääkettä lääkäriltä joten varmaan ensi viikolla töihin taas. Nähdään taas pian rakkaat työtoverit. Voi vittu voiko olla juntimpaa?

Päivittäis vaikka sillon kun on hiivaa taikka kihomatoja niin ymmärtäis paremmin.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
No jumaleisson tuohan voi olla herkkua. Juntti kun olen niin kysyn saako tätä Srichpaskaa suomalaisista marketeista?
Vastataan molemmille samalla. Kyseessä on alunperin thaimaalainen maustekastike mikä on maultaan melkoista paskaa. Sitä käytetään lähinnä sen takia että siinä on chiliä ja se polttelee suussa. Sitten kun chiliin ehtii tottumaan niin siitä ei jää jäljelle kuin se etikan maku, mikä on siinä todella läpipistävää, kuten valitettavasti niin monessa muussakin chilimaustekastikkeessa. Sitä ei kukaan ole osannut kertoa että miksi helvetissä niihin kaikkiin pitää tunkea sitä vitun etikkaa. Käyttö on tuolla lähinnä pöytämausteena ja nykyisin sitä saa jo liki kaikista suuremmista ruokakaupoista. Parhaita merkkejä, jos nyt yleensäkkin tuliselle pahalle maistuvalle etikalle voi paremmuuspinnoja antaa, ovat vihreäkorkillinen missä on kukko kyljessä (se aito alkuperäinen), sekä hieman tulisempi punakorkillinen missä on lentävän hanhen kuva kyljessä.

Lisätään nyt vielä että ko. tuote on nähty niin Master cheffissä, useasti, kuin myös huippukokki Jamie Oliverin yms. käytössä, mistä tuo buumi lienee lähtenytkin liikkeelle. Lisäksi onhan tuota vedelty ISS avaruuasemallakin. Sriracha: The Rise and Fall of the Popular Hot Sauce - Thrillist (linkki the thrillistin artikkeliin Srirachasta)

Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@BlackWolf ei niinhin kaikkiin tarvitse etikkaa. Muutama ohje löytyy kotikokkeja -ketjusta. Itse tehtynä parempaa kuin markettiroska.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En kyllä eilen ostaessani Srirachaa tiennyt lähteneeni johonkin buumiin mukaan. Mutta nytpä tiedän, kun sen täältä luin.

Helvetin hyvin kuitenkin maistui eilen hodarin välissä. Kai sitä pitäis noi kaikki kastikkeetkin tehdä alusta loppuun itse ettei olisi niin vitun juntti.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
@BlackWolf ei niinhin kaikkiin tarvitse etikkaa. Muutama ohje löytyy kotikokkeja -ketjusta. Itse tehtynä parempaa kuin markettiroska.
Itse tehtynä on onneksi kaikki parempaa kuin markettiroska. Sen kun vielä suuri kansanosa tajuaisi niin alkaisi kaupastakin saamaan ihan toisella tavalla materiaaleja. Valitettavasti saamme nykyään hautautua täysi ja puolivalmisteisiin, kun eihän sitä nyt elämän kiireessa jaksa ja ehdi kuin laittaa maksalaatikon lautaselle, lämmittää mikrossa ja kaataa päälle valmista ketsuppia. Ei älkää kysykö mistä keksin tuon yhdistelmän, siitä voi jokainen kuukkelittaa, on ihan oikeasti noin.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Vuokralainen ei kaikkea tarvitse tehdä itse, kyllä sitä itsekin puolivalmiiseen usein sorrun. Nuo chilisoosit on sellaisia mitkä teen itse, aina. Samoin lihat marinoin aina itse. Muissa voin joustaa.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
@vetti no eipä tietenkään. Jostain se vaan on maistaminen aina aloitettava. Jospa sitä vaikka ihastuisi chilisoossiin ja innostuisi joskus tekemään sitä itse.
Grillimakkaraakaan en ole vielä itse tehnyt ja kai sekin olisi paljon parempaa itse tehtynä, kuten lähes kaikki.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
@vetti no eipä tietenkään. Jostain se vaan on maistaminen aina aloitettava. Jospa sitä vaikka ihastuisi chilisoossiin ja innostuisi joskus tekemään sitä itse.
Grillimakkaraakaan en ole vielä itse tehnyt ja kai sekin olisi paljon parempaa itse tehtynä, kuten lähes kaikki.
Sä olet vähän myöhässä, toi makkara buumi vähän meni jo sekin. Se oli tuossa vuosi-kaksi sitten in.

Hipsteriys on helvetin rankkaa, aina kun kuvittelee olevansa aallon harjalla niin onkin valahtanut pohjalle.

Rod Weary

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Eiks toi oo raskasta muillekin kuin hipstereille, kun pitää olla selvillä trendien elinkaaresta? Yhtä juttua ei voi tehdä, koska buumi on vihdoinkin saavuttanut junttilan, toista siksi, kun jopa junttilassakin buumi meni jo. Sehän ei ole junttia julistaa, että olin paikalla jo kauan ennen buumia.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eiks toi oo raskasta muillekin kuin hipstereille, kun pitää olla selvillä trendien elinkaaresta? Yhtä juttua ei voi tehdä, koska buumi on vihdoinkin saavuttanut junttilan, toista siksi, kun jopa junttilassakin buumi meni jo. Sehän ei ole junttia julistaa, että olin paikalla jo kauan ennen buumia.
Erittäin raskasta, siksi se onkin niin hauskaa silloin kun huomaa itse ollrensa aikka Sriracha hipsteri. Oikeasti kuka edes jaksaa miettiä muiden mielipiteitä tai jotain ihme trendejä?

teppana

Jäsen
@Vuokralainen ei kaikkea tarvitse tehdä itse, kyllä sitä itsekin puolivalmiiseen usein sorrun. Nuo chilisoosit on sellaisia mitkä teen itse, aina. Samoin lihat marinoin aina itse. Muissa voin joustaa.

Täytyy myöntää että soosit teen 50/50 itse. Mutta lihan marinointi on kyllä ehdoton. Enkä ole edes koskaan ajatellut että olisi junttia ostaa valmiiksi marinoitua lihaa. Ihan vain sen laadun takia. Itse saa läskit tuhatkertaisesti paremman makuiseksi kuin ne valmiiksi marinoidut ja vaiva on melkein sama kuin perseen pyyhkiminen löysän paskan jälkeen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Ei helvetti. Totta sä sanoit tälle siveyspoliisille jotain vastalauseita?
En tietenkään sanonut vastaan vaan häippäsin hiljaa paikalta. Otin varmuuden vuoksi kielletyt pyykit mukaani ettei niitä siveellisyyden takia poisteta narulta ja viedä roskiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy