Onneksemme tämä Vapaan puoli on nimenomaisesti ei-jääkiekkoaiheinen. Siispä kirjoittaminen tänne on ehdottoman tyylikästä.Kirjoittaa parhailla kesähelteillä kaikkien kiekkosarjojen ollessa tauolla jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle.
Onneksemme tämä Vapaan puoli on nimenomaisesti ei-jääkiekkoaiheinen. Siispä kirjoittaminen tänne on ehdottoman tyylikästä.Kirjoittaa parhailla kesähelteillä kaikkien kiekkosarjojen ollessa tauolla jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle.
Onneksemme tämä Vapaan puoli on nimenomaisesti ei-jääkiekkoaiheinen. Siispä kirjoittaminen tänne on ehdottoman tyylikästä.
Vielä juntimpaa on muuttaa moottoritien viereen ja yllättyä liikenteen aiheuttamasta metelistä niin kovin että ryhtyy valittamaan asiasta eri tahoille. (Löytyy suvusta tällainen tapaus)Junttia on muuttaa kerrostaloon ja kuvitella siellä olevan yhtä hiljaista kun siellä jossain perävirran kotikylässä.
No kun sai halvalla loistavalta paikalta ;) Sinänsä toki on ihan järkevää pyrkiä vaikuttamaan esimerkiksi meluaidan rakentamisen puolesta. Eihän se, että on ostanut talon meluisalta paikalta tarkoita kuitenkaan, ettei ongelmaan voisi silti yrittää saada ratkaisua.Vielä juntimpaa on muuttaa moottoritien viereen ja yllättyä liikenteen aiheuttamasta metelistä niin kovin että ryhtyy valittamaan asiasta eri tahoille. (Löytyy suvusta tällainen tapaus)
Kai te muuten tajuatte että se Sriracha "buumi" meni jo, ketään ei muista enää. Suomi tulee aina vuosia perässä näissä.
Mikä tai mitä on Sriracha? Käyttäydyn junttimaisesti ja kysyn Jatkoajan keskustelupalstalta, en googleta.Vittu mä oon juntti. Ostin just tänään ekan kerran elämässäni Srirachaa, kun aattelin tehdä illan kisaevääks juntteja hodareita grillimakkarasta.
Vielä juntimpaa on muuttaa moottoritien viereen ja yllättyä liikenteen aiheuttamasta metelistä niin kovin että ryhtyy valittamaan asiasta eri tahoille. (Löytyy suvusta tällainen tapaus)
Mikä tai mitä on Sriracha? Käyttäydyn junttimaisesti ja kysyn Jatkoajan keskustelupalstalta, en googleta.
Juntti kun olen, niin googletin https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Sriracha-kastike - toki käytän tuota aika paljon. Teen itse, en osta valmiina. Lisää junttiutta. @MacRefEikös tää ole jotain majoneesia/maustetta. En googlettanu minäkään junttimainen kun olen.
Junttia on lähteä aina mukaan näihin jatkuvasti muuttuviin ruoka- ilmiöihin ja hehkuttaa somessa srirachaansa tai avokadopastaansa. Vittu vielä ulkoilun jälkeen, niin on junttien junttia.
Mikä tai mitä on Sriracha? Käyttäydyn junttimaisesti ja kysyn Jatkoajan keskustelupalstalta, en googleta.
Vastataan molemmille samalla. Kyseessä on alunperin thaimaalainen maustekastike mikä on maultaan melkoista paskaa. Sitä käytetään lähinnä sen takia että siinä on chiliä ja se polttelee suussa. Sitten kun chiliin ehtii tottumaan niin siitä ei jää jäljelle kuin se etikan maku, mikä on siinä todella läpipistävää, kuten valitettavasti niin monessa muussakin chilimaustekastikkeessa. Sitä ei kukaan ole osannut kertoa että miksi helvetissä niihin kaikkiin pitää tunkea sitä vitun etikkaa. Käyttö on tuolla lähinnä pöytämausteena ja nykyisin sitä saa jo liki kaikista suuremmista ruokakaupoista. Parhaita merkkejä, jos nyt yleensäkkin tuliselle pahalle maistuvalle etikalle voi paremmuuspinnoja antaa, ovat vihreäkorkillinen missä on kukko kyljessä (se aito alkuperäinen), sekä hieman tulisempi punakorkillinen missä on lentävän hanhen kuva kyljessä.No jumaleisson tuohan voi olla herkkua. Juntti kun olen niin kysyn saako tätä Srichpaskaa suomalaisista marketeista?
Itse tehtynä on onneksi kaikki parempaa kuin markettiroska. Sen kun vielä suuri kansanosa tajuaisi niin alkaisi kaupastakin saamaan ihan toisella tavalla materiaaleja. Valitettavasti saamme nykyään hautautua täysi ja puolivalmisteisiin, kun eihän sitä nyt elämän kiireessa jaksa ja ehdi kuin laittaa maksalaatikon lautaselle, lämmittää mikrossa ja kaataa päälle valmista ketsuppia. Ei älkää kysykö mistä keksin tuon yhdistelmän, siitä voi jokainen kuukkelittaa, on ihan oikeasti noin.@BlackWolf ei niinhin kaikkiin tarvitse etikkaa. Muutama ohje löytyy kotikokkeja -ketjusta. Itse tehtynä parempaa kuin markettiroska.
Sä olet vähän myöhässä, toi makkara buumi vähän meni jo sekin. Se oli tuossa vuosi-kaksi sitten in.@vetti no eipä tietenkään. Jostain se vaan on maistaminen aina aloitettava. Jospa sitä vaikka ihastuisi chilisoossiin ja innostuisi joskus tekemään sitä itse.
Grillimakkaraakaan en ole vielä itse tehnyt ja kai sekin olisi paljon parempaa itse tehtynä, kuten lähes kaikki.
Erittäin raskasta, siksi se onkin niin hauskaa silloin kun huomaa itse ollrensa aikka Sriracha hipsteri. Oikeasti kuka edes jaksaa miettiä muiden mielipiteitä tai jotain ihme trendejä?Eiks toi oo raskasta muillekin kuin hipstereille, kun pitää olla selvillä trendien elinkaaresta? Yhtä juttua ei voi tehdä, koska buumi on vihdoinkin saavuttanut junttilan, toista siksi, kun jopa junttilassakin buumi meni jo. Sehän ei ole junttia julistaa, että olin paikalla jo kauan ennen buumia.
@Vuokralainen ei kaikkea tarvitse tehdä itse, kyllä sitä itsekin puolivalmiiseen usein sorrun. Nuo chilisoosit on sellaisia mitkä teen itse, aina. Samoin lihat marinoin aina itse. Muissa voin joustaa.
En tietenkään sanonut vastaan vaan häippäsin hiljaa paikalta. Otin varmuuden vuoksi kielletyt pyykit mukaani ettei niitä siveellisyyden takia poisteta narulta ja viedä roskiin.Ei helvetti. Totta sä sanoit tälle siveyspoliisille jotain vastalauseita?