Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 619 614
  • 13 543

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaverilla paloi käpy samantien

Tunnistan tilanteen. Omalla kohdalla tuli vastaavanlainen kun jouduttiin tekemään siirrot kahdella farkku-autolla loppuillasta, paku piti yllättäen palauttaa. Menivän siinä neljältä sälliltä useampi reissu ja joka kerta sama tantta tuli tiedustelemaan montako krt vielä ajetaan rapun eteen. Huhkittiin niin että vikat kuormat ajettin 22:20 kohdilla perille. Tantta taas ilmesty paikalle ja vittuili kaverille(joka muutti) että moneskohan kuorma oli jo. Sanoin siitä sohvaa kantaessa väsyneenä että etkö sä saatana pysy laskuissa mukana kun kyyläät joka reissun rapun ovella. Siihen loppui pään aukominen.
 
Viimeksi muokattu:

Leon

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Stars, Panthers
Kaikki toivo ei ole menetetty. Jatkoajan sivistyneistö on kuullut kavereiltaan, että pihvin lisukkeiden (ranut) päälle ei loroteta ketsuppia. Niinpä sitä ei sovi käyttää muutenkaan, koska näin vaan on. Kukaan ei tosin tiedä miksi. Mutta näin se on!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kyttääjistä tuli mieleen se nainen joka tuli valistamaan minua pyykinripustuksesta ja vielä naapuri rivitaloyhtiöstä. Eli siis narulle ei ole tapana laittaa kuivumaan rintaliivejä ja pikkuhousuja kun täällä kulkee niin paljon lapsia. Siis häh, mitä niille lapsille tapahtuu jos ne näkee alushousut? Olen lapseton niin en ehkä siksi tajua.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Joo tuo on ihan normi settiä Red Machine. Lisätään omasta ja tyttöystävän puolesta vielä sen verran että tällä hetkellä muija kulkee keppien kanssa kun jalka paskana ja käy sairaalassa kolme kertaa viikossa hoidossa. Taksi sitten hakee hänet tuosta talon edestä ymmärrettävistä syistä kun liikkuminen on hankalaa. Eiköhän sitten naapuritalon tantta mene tukkimaan taksin pääsyn kämppämme eteen jollain helvetin kukkalaatikolla. Kävin sitten siirtämässä tämän kukkalaatikon syrjään ja sanoin tälle akalle kun siinä kyyläsi että jos näen sen laatikon vielä siinä niin seuraava osoite tälle laatikolle on tuo läheinen vesakko tai roskalava. Jotaki mumisi siinä ku ei saa sitä ja tätä. Käskin pitää turpansa kiinni. Sen jälkeen on näppärästi päässyt taksi hakemaan.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kyttääjistä tuli mieleen se nainen joka tuli valistamaan minua pyykinripustuksesta ja vielä naapuri rivitaloyhtiöstä. Eli siis narulle ei ole tapana laittaa kuivumaan rintaliivejä ja pikkuhousuja kun täällä kulkee niin paljon lapsia. Siis häh, mitä niille lapsille tapahtuu jos ne näkee alushousut? Olen lapseton niin en ehkä siksi tajua.

Ei helvetti. Totta sä sanoit tälle siveyspoliisille jotain vastalauseita?
 

Tadu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hyviä settejä yllä. Ainoa oma erikoinen kokemus naapureista tapahtui Hoasin opiskelijakerrostalossa kun joku tyttö (käsialasta päätellen) laittoi mulle kohteliaan lapun postilaatikkoon, että voisinko lopettaa kävelemisen asunnossa kello kymmenen jälkeen sillä se kuulemma häiritsi. Kirjoitin lappuun vastaukseksi, että "jos unenpuute vaivaa niin tule tänne nukkumaan. Terveisin asunto 20" ja vein lapun ilmoitustaululle.

Junttia on muuttaa kerrostaloon ja kuvitella siellä olevan yhtä hiljaista kun siellä jossain perävirran kotikylässä.
 
Suosikkijoukkue
Ipa, ipa, ipa, ipaa...
Kirjoittaa parhailla kesähelteillä kaikkien kiekkosarjojen ollessa tauolla jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle.
 

benicio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Kirjoittaa parhailla kesähelteillä kaikkien kiekkosarjojen ollessa tauolla jääkiekkoaiheiselle keskustelupalstalle.
Onneksemme tämä Vapaan puoli on nimenomaisesti ei-jääkiekkoaiheinen. Siispä kirjoittaminen tänne on ehdottoman tyylikästä.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Onneksemme tämä Vapaan puoli on nimenomaisesti ei-jääkiekkoaiheinen. Siispä kirjoittaminen tänne on ehdottoman tyylikästä.

Nimenomaan ja nykyään se on vielä niin helppoa kun on nämä älyluurit niin voi samalla siemailla olutta, kirjoitella palstalle ja nauttia auringosta ja lomasta samalla. Huikeaa etten sanoisi.
 
Viimeksi muokattu:

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
Maximus Lindroth
Junttia on muuttaa kerrostaloon ja kuvitella siellä olevan yhtä hiljaista kun siellä jossain perävirran kotikylässä.
Vielä juntimpaa on muuttaa moottoritien viereen ja yllättyä liikenteen aiheuttamasta metelistä niin kovin että ryhtyy valittamaan asiasta eri tahoille. (Löytyy suvusta tällainen tapaus)
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Vielä juntimpaa on muuttaa moottoritien viereen ja yllättyä liikenteen aiheuttamasta metelistä niin kovin että ryhtyy valittamaan asiasta eri tahoille. (Löytyy suvusta tällainen tapaus)
No kun sai halvalla loistavalta paikalta ;) Sinänsä toki on ihan järkevää pyrkiä vaikuttamaan esimerkiksi meluaidan rakentamisen puolesta. Eihän se, että on ostanut talon meluisalta paikalta tarkoita kuitenkaan, ettei ongelmaan voisi silti yrittää saada ratkaisua.
 

MacRef

Jäsen
Suosikkijoukkue
KuPS - elä laakase, naatittaan
Kai te muuten tajuatte että se Sriracha "buumi" meni jo, ketään ei muista enää. Suomi tulee aina vuosia perässä näissä.

Vittu mä oon juntti. Ostin just tänään ekan kerran elämässäni Srirachaa, kun aattelin tehdä illan kisaevääks juntteja hodareita grillimakkarasta.
Mikä tai mitä on Sriracha? Käyttäydyn junttimaisesti ja kysyn Jatkoajan keskustelupalstalta, en googleta.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Vielä juntimpaa on muuttaa moottoritien viereen ja yllättyä liikenteen aiheuttamasta metelistä niin kovin että ryhtyy valittamaan asiasta eri tahoille. (Löytyy suvusta tällainen tapaus)

Vielä juntimpaa on muuttaa johonki peräkylään ja ostaa omakotitalo. Sitten parin vuoden päästä avioeron keskellä itketään kun on tylsä paikka ja yritetään epätoivoisesti myydä sitä taloa vähintään samaan hintaan kun on laitettu saunat, pihat jne. uusiksi.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mikä tai mitä on Sriracha? Käyttäydyn junttimaisesti ja kysyn Jatkoajan keskustelupalstalta, en googleta.

Eikös tää ole jotain majoneesia/maustetta. En googlettanu minäkään junttimainen kun olen.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
No jumaleisson tuohan voi olla herkkua. Juntti kun olen niin kysyn saako tätä Srichpaskaa suomalaisista marketeista?
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Missä kiven alla pitää eksistoida ettei tiedä srirachaa, en ymmärrä. Ja saa ihan lähikaupasta kyseistä soosia.
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
Junttia on lähteä aina mukaan näihin jatkuvasti muuttuviin ruoka- ilmiöihin ja hehkuttaa somessa srirachaansa tai avokadopastaansa. Vittu vielä ulkoilun jälkeen, niin on junttien junttia.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Junttia on lähteä aina mukaan näihin jatkuvasti muuttuviin ruoka- ilmiöihin ja hehkuttaa somessa srirachaansa tai avokadopastaansa. Vittu vielä ulkoilun jälkeen, niin on junttien junttia.

Elä muuta viserrä. Ja sitte se peilin kautta otettu kuva omastamielestä upeasta vartalosta(akat yleensä tähtää persekuviin vaikka tarkoitus olisi kuvata niitä hiuksia mitkä on juuri värjätty). Ja ne helvetin saikkupäivitykset... sain sitä ja sitä lääkettä lääkäriltä joten varmaan ensi viikolla töihin taas. Nähdään taas pian rakkaat työtoverit. Voi vittu voiko olla juntimpaa?

Päivittäis vaikka sillon kun on hiivaa taikka kihomatoja niin ymmärtäis paremmin.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mikä tai mitä on Sriracha? Käyttäydyn junttimaisesti ja kysyn Jatkoajan keskustelupalstalta, en googleta.
No jumaleisson tuohan voi olla herkkua. Juntti kun olen niin kysyn saako tätä Srichpaskaa suomalaisista marketeista?
Vastataan molemmille samalla. Kyseessä on alunperin thaimaalainen maustekastike mikä on maultaan melkoista paskaa. Sitä käytetään lähinnä sen takia että siinä on chiliä ja se polttelee suussa. Sitten kun chiliin ehtii tottumaan niin siitä ei jää jäljelle kuin se etikan maku, mikä on siinä todella läpipistävää, kuten valitettavasti niin monessa muussakin chilimaustekastikkeessa. Sitä ei kukaan ole osannut kertoa että miksi helvetissä niihin kaikkiin pitää tunkea sitä vitun etikkaa. Käyttö on tuolla lähinnä pöytämausteena ja nykyisin sitä saa jo liki kaikista suuremmista ruokakaupoista. Parhaita merkkejä, jos nyt yleensäkkin tuliselle pahalle maistuvalle etikalle voi paremmuuspinnoja antaa, ovat vihreäkorkillinen missä on kukko kyljessä (se aito alkuperäinen), sekä hieman tulisempi punakorkillinen missä on lentävän hanhen kuva kyljessä.

Lisätään nyt vielä että ko. tuote on nähty niin Master cheffissä, useasti, kuin myös huippukokki Jamie Oliverin yms. käytössä, mistä tuo buumi lienee lähtenytkin liikkeelle. Lisäksi onhan tuota vedelty ISS avaruuasemallakin. Sriracha: The Rise and Fall of the Popular Hot Sauce - Thrillist (linkki the thrillistin artikkeliin Srirachasta)
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@BlackWolf ei niinhin kaikkiin tarvitse etikkaa. Muutama ohje löytyy kotikokkeja -ketjusta. Itse tehtynä parempaa kuin markettiroska.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
En kyllä eilen ostaessani Srirachaa tiennyt lähteneeni johonkin buumiin mukaan. Mutta nytpä tiedän, kun sen täältä luin.

Helvetin hyvin kuitenkin maistui eilen hodarin välissä. Kai sitä pitäis noi kaikki kastikkeetkin tehdä alusta loppuun itse ettei olisi niin vitun juntti.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
@BlackWolf ei niinhin kaikkiin tarvitse etikkaa. Muutama ohje löytyy kotikokkeja -ketjusta. Itse tehtynä parempaa kuin markettiroska.
Itse tehtynä on onneksi kaikki parempaa kuin markettiroska. Sen kun vielä suuri kansanosa tajuaisi niin alkaisi kaupastakin saamaan ihan toisella tavalla materiaaleja. Valitettavasti saamme nykyään hautautua täysi ja puolivalmisteisiin, kun eihän sitä nyt elämän kiireessa jaksa ja ehdi kuin laittaa maksalaatikon lautaselle, lämmittää mikrossa ja kaataa päälle valmista ketsuppia. Ei älkää kysykö mistä keksin tuon yhdistelmän, siitä voi jokainen kuukkelittaa, on ihan oikeasti noin.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@Vuokralainen ei kaikkea tarvitse tehdä itse, kyllä sitä itsekin puolivalmiiseen usein sorrun. Nuo chilisoosit on sellaisia mitkä teen itse, aina. Samoin lihat marinoin aina itse. Muissa voin joustaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
@vetti no eipä tietenkään. Jostain se vaan on maistaminen aina aloitettava. Jospa sitä vaikka ihastuisi chilisoossiin ja innostuisi joskus tekemään sitä itse.
Grillimakkaraakaan en ole vielä itse tehnyt ja kai sekin olisi paljon parempaa itse tehtynä, kuten lähes kaikki.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös