Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 615 523
  • 13 531

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Yhdyn Jymäkkään. Kunnon sinappi käyrän kanssa on ehdoton. Ketsupilla siinä ei ole mitään jakoja.
Minä en sinun ja @Jymäkkä n yhtymisistä halua tietää mitään, mutta onhan nyt makkara ihan helvetin junttia. Lisää voi kysellä Jutilta, joka on junttiuden perikuva.

Kai te muuten tajuatte että se Sriracha "buumi" meni jo, ketään ei muista enää. Suomi tulee aina vuosia perässä näissä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Vittu mä oon juntti. Ostin just tänään ekan kerran elämässäni Srirachaa, kun aattelin tehdä illan kisaevääks juntteja hodareita grillimakkarasta.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Minä en sinun ja @Jymäkkä n yhtymisistä halua tietää mitään, mutta onhan nyt makkara ihan helvetin junttia. Lisää voi kysellä Jutilta, joka on junttiuden perikuva.

Kai te muuten tajuatte että se Sriracha "buumi" meni jo, ketään ei muista enää. Suomi tulee aina vuosia perässä näissä.

Ei kai nyt kukaan makkaraa junttina pidä, jotain rajaa sentään :)

Mutta se on junttimaista, että ei harrasta mitään ns. aerobista liikuntaa, vaikka siihen ei ole mitään fyysistä estettä. Todella junttia, ja yllättävän moni 40+ on tässä junttiryhmässä.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Ei kai nyt kukaan makkaraa junttina pidä, jotain rajaa sentään :)

Mutta se on junttimaista, että ei harrasta mitään ns. aerobista liikuntaa, vaikka siihen ei ole mitään fyysistä estettä. Todella junttia, ja yllättävän moni 40+ on tässä junttiryhmässä.

Ei jalkoja tarvi reenata, tietäväthän sen jo bodarit.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona

cottonmouth

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo & Philadelphia Flyers
Joka joulu ostamani viski- ja konjakkisinappi on hyvin kaukana juntista. Ai että, kun sitä heittää kinkun päälle!

Onko kukaan muuten koskaan todistanut, että tällainen "erikoissinappi" kaavittaisiin tyhjäksi? Eli se pilttipurkki ei joulunajan lyhyen käytön jälkeen muumioituisi, joulukuussa vuosittain lisääntyvien lajitoveriensa seurassa, jääkaapin ovihyllyyn?
 

teppana

Jäsen
Kaikenmaailman yhteiset talkoot. Ensin haravoidaan ja sitten syödään puolikylmiä halpis makkaroita kun "pena" ei osaa käyttää grilliä. Sitten joku korkkaa kaljan ja meillä kaikilla oli niin mukavaa vaikka "pirkon" kääkätys on vituttanu jo hyvän tovin. Sitten haukutaan ne naapurit jotka älysi jäädä pois kyseisistä bileistä. Hyi helevetti.

Itse olen onnistunut välttämään jokaisen "siivotaan pihat ja saunotaan" talkoot tähän mennessä. Niskakarvat nousee pystyyn kun ajatteleekin sinne menemistä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Mikähän näiden talkoiden idea edes nykyään on? Kuitenkin melkein kaikilla taloyhtiöillä huoltofirmat, joiden hommia tommoiset on. Jos asukas/asukkaat siellä jotain muuta haluaa viritellä, niin siitä sitten vaan.

Eikä siinä mitään, jos haluaa taloyhtiössä järjestää yhteistä toimintaa ja luoda yhteisöllisyyttä, mutta siitä seuraa yleensä se, että katsellaan kieroon ja supistaan näistä talkoot väliin jättäneistä. Se on junttia.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Taloyhtiökokoontumisista tuli mieleen nää pihapoliisit. Vittu siis tässäkin talossa on kaks taloyhtiöpoliisia jotka päivät pitkät kyttää että kukaan ulkopuolinen ei käytä vieraspaikkoja. Jos joku ajaa vieraspaikalle ja kävelee naapuritaloon nii jo sieltä hyökätään vittuilemaan ja uhkailemaan parkkisakoilla. Vitun juntit hankkikaa elämä saatana!
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Taloyhtiökokoontumisista tuli mieleen nää pihapoliisit. Vittu siis tässäkin talossa on kaks taloyhtiöpoliisia jotka päivät pitkät kyttää että kukaan ulkopuolinen ei käytä vieraspaikkoja. Jos joku ajaa vieraspaikalle ja kävelee naapuritaloon nii jo sieltä hyökätään vittuilemaan ja uhkailemaan parkkisakoilla. Vitun juntit hankkikaa elämä saatana!

Vastaus: ikä. Vain mummo tai pappa jaksaa tällaista kun kuolema on lähempänä kuin sosiaalinen elämä.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Vastaus: ikä. Vain mummo tai pappa jaksaa tällaista kun kuolema on lähempänä kuin sosiaalinen elämä.

Joskus vielä kun omistin turhakkeen nimeltä auto, niin tapahtui juuri näin, että ajoin sen vieraspaikalle, joka ei ilmeisesti ollutkaan sen talon johon olin menossa vierailemaan. Nurkan takaa hyppäsi räyhäämään noin viisikymppinen talopoliisi, joka uhkasi "vittu vetää mua turpaan ja soittaa poliisit". Tiedustelin kaverilta kummassa järjestyksessä se aikoo tämän toteuttaa, koska meikäläiselläkin saattaisi olla asiaa poliisille. No kumpaakaan ei sitten lopulta tapahtunut, mutta vieraspaikan elämä lienee turvattu tälläisen kotipartiomiehen tukevissa kourissa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Meillä on eri näkemys ikälopuista, koska ne on juurikin silti niitä, joita hiertää vähän se kun elämässä ei eläkkeellä ole enää mitään.
Kyllä me siitä ihan samaa mieltä ollaan

Voin kuvitella että nää on ollu koko elämänsä juuri semmoisia tiukkapipoisia virallisen oloisia penninvenyttäjiä.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Joskus vielä kun omistin turhakkeen nimeltä auto, niin tapahtui juuri näin, että ajoin sen vieraspaikalle, joka ei ilmeisesti ollutkaan sen talon johon olin menossa vierailemaan. Nurkan takaa hyppäsi räyhäämään noin viisikymppinen talopoliisi, joka uhkasi "vittu vetää mua turpaan ja soittaa poliisit". Tiedustelin kaverilta kummassa järjestyksessä se aikoo tämän toteuttaa, koska meikäläiselläkin saattaisi olla asiaa poliisille. No kumpaakaan ei sitten lopulta tapahtunut, mutta vieraspaikan elämä lienee turvattu tälläisen kotipartiomiehen tukevissa kourissa.
Minusta on melkoisen junttia kutsua autoa turhakkeeksi.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Toki se tarkoitti, että mulle henkilökohtaisesti auton omistaminen on täysin turhaa, mutta junttia silti niin kuin melkein kaikki harrastamani toiminta.
Se on hyvä että olet samassa veneessä allekirjoittaneen kanssa tuossa juntteudessa. Auton suhteen emme ole, kun olisi ikävää matkustaa lätkäkamojen tai junnujen pallopussien yms. kanssa julkisilla.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
Mennä kerran vuodessa johonkin vitun paskatapahtumaan ja selittää, että vähän tässä irrotellaan, koska työ työ työ..Vitun juntit/pellet, imekää munaa.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Keski-ikäistyvät siiderivalaat festareilla etsimässä nuoruuttaan ja bailaamassa. Laitetaan uusi räväkkä väri lyhyeksi kynittyyn tukkaan ja vedetään siiderikännit.

Liittyy vähän tuohon edelliseen nimimerkin @Le Banner mainitsemaan ilmiöön.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105
@nummenkallio juurikin näin. Ei siinä, se jokaiselle suotakoon, mutta itseäni jotenkin aina nuo itkettää. VITTU, ELÄKÄÄ!!
 

Jymäkkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, NY Rangers, Ketterä, Saksa (futis), IPV
@nummenkallio juurikin näin. Ei siinä, se jokaiselle suotakoon, mutta itseäni jotenkin aina nuo itkettää. VITTU, ELÄKÄÄ!!
No sitähän ne yrittää, mutta te vaan vittuilette täällä ;) No joo, tunnistan kyllä ilmiön. Vappuna "väkisin" hurjan hauskaa vappendaalia viettävät laitan samaan kastiin.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Tuli nuista taloyhtiön kyttääjistä mieleen muuan tapaus kun kaveri muutti ja saatiin viimeinen kuorma joskus 10 aikoihin illalla perille ja ajettiin auto normaalisti kämpän eteen. Samassa joku 70-vuotias akka yläkerrasta osoittaa helvetinmoisella valonheittimellä suoraan silmiin ja rääkyy että viekää se auto tuonne parkkikselle ja kantakaa sieltä. Kaverilla paloi käpy samantien ja vastasi kohteliaasti tälle eukolle että otahan käntty lääkkees ja laita se valo helvettiin vai pitääkö tulla auttamaan. Sen jälkeen ei ole ollut ongelmia.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös