Ei jalkoja tarvi reenata, tietäväthän sen jo bodarit.
:D no näinhän se menee!
Ei jalkoja tarvi reenata, tietäväthän sen jo bodarit.
Kaikenmaailman yhteiset talkoot. Ensin haravoidaan ja sitten syödään puolikylmiä halpis makkaroita kun "pena" ei osaa käyttää grilliä. Sitten joku korkkaa kaljan ja meillä kaikilla oli niin mukavaa vaikka "pirkon" kääkätys on vituttanu jo hyvän tovin. Sitten haukutaan ne naapurit jotka älysi jäädä pois kyseisistä bileistä. Hyi helevetti.
Mikähän näiden talkoiden idea edes nykyään on?
Taloyhtiökokoontumisista tuli mieleen nää pihapoliisit. Vittu siis tässäkin talossa on kaks taloyhtiöpoliisia jotka päivät pitkät kyttää että kukaan ulkopuolinen ei käytä vieraspaikkoja. Jos joku ajaa vieraspaikalle ja kävelee naapuritaloon nii jo sieltä hyökätään vittuilemaan ja uhkailemaan parkkisakoilla. Vitun juntit hankkikaa elämä saatana!
Vastaus: ikä. Vain mummo tai pappa jaksaa tällaista kun kuolema on lähempänä kuin sosiaalinen elämä.
Noku nämäkään ei mitää ikäloppuja oo. Oisko kuusissakymmenissä. Katkeroituneita jostaki sitäkin enemmänVastaus: ikä. Vain mummo tai pappa jaksaa tällaista kun kuolema on lähempänä kuin sosiaalinen elämä.
Noku nämäkään ei mitää ikäloppuja oo. Oisko kuusissakymmenissä. Katkeroituneita jostaki sitäkin enemmän
Kyllä me siitä ihan samaa mieltä ollaanMeillä on eri näkemys ikälopuista, koska ne on juurikin silti niitä, joita hiertää vähän se kun elämässä ei eläkkeellä ole enää mitään.
Minusta on melkoisen junttia kutsua autoa turhakkeeksi.Joskus vielä kun omistin turhakkeen nimeltä auto, niin tapahtui juuri näin, että ajoin sen vieraspaikalle, joka ei ilmeisesti ollutkaan sen talon johon olin menossa vierailemaan. Nurkan takaa hyppäsi räyhäämään noin viisikymppinen talopoliisi, joka uhkasi "vittu vetää mua turpaan ja soittaa poliisit". Tiedustelin kaverilta kummassa järjestyksessä se aikoo tämän toteuttaa, koska meikäläiselläkin saattaisi olla asiaa poliisille. No kumpaakaan ei sitten lopulta tapahtunut, mutta vieraspaikan elämä lienee turvattu tälläisen kotipartiomiehen tukevissa kourissa.
Minusta on melkoisen junttia kutsua autoa turhakkeeksi.
Se on hyvä että olet samassa veneessä allekirjoittaneen kanssa tuossa juntteudessa. Auton suhteen emme ole, kun olisi ikävää matkustaa lätkäkamojen tai junnujen pallopussien yms. kanssa julkisilla.Toki se tarkoitti, että mulle henkilökohtaisesti auton omistaminen on täysin turhaa, mutta junttia silti niin kuin melkein kaikki harrastamani toiminta.
No sitähän ne yrittää, mutta te vaan vittuilette täällä ;) No joo, tunnistan kyllä ilmiön. Vappuna "väkisin" hurjan hauskaa vappendaalia viettävät laitan samaan kastiin.@nummenkallio juurikin näin. Ei siinä, se jokaiselle suotakoon, mutta itseäni jotenkin aina nuo itkettää. VITTU, ELÄKÄÄ!!
Kaverilla paloi käpy samantien
Kyttääjistä tuli mieleen se nainen joka tuli valistamaan minua pyykinripustuksesta ja vielä naapuri rivitaloyhtiöstä. Eli siis narulle ei ole tapana laittaa kuivumaan rintaliivejä ja pikkuhousuja kun täällä kulkee niin paljon lapsia. Siis häh, mitä niille lapsille tapahtuu jos ne näkee alushousut? Olen lapseton niin en ehkä siksi tajua.