Junttimaisinta mitä tiedät

• 2 728 029
  • 13 876
Mennä 250 metrin päässä sijaitsevaan ruokakauppaan autolla.

(Siis ilman selittävää syytä tai lieventävää asianhaaraa, ihan muuten vaan ja huom. joka kauppareissu)

Ja jos saa lähettää terveisiä niin laittaisin lämpimät terkut naapuritalon Tesla-Mikolle:

" vittu sä oot laiska paska ja muutenkin urpo. Jos ihminen ei osaisi kävellä niin asuisime vielä luolissa. Ja puissa, vitun puupää"

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
in Sami we trust
Mennä 250 metrin päässä sijaitsevaan ruokakauppaan autolla.

(Siis ilman selittävää syytä tai lieventävää asianhaaraa, ihan muuten vaan ja huom. joka kauppareissu)

Ja jos saa lähettää terveisiä niin laittaisin lämpimät terkut naapuritalon Tesla-Mikolle:

" vittu sä oot laiska paska ja muutenkin urpo. Jos ihminen ei osaisi kävellä niin asuisime vielä luolissa. Ja puissa, vitun puupää"
Tästä viestistä tuli heti mieleen Al's Toy Barn Toy Story 2:sta ja Alin järkyttävän pitkä matka työpaikalleen lauantaina.

Mut siis joo samaistun kyllä mielipiteeseesi.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Klo 20:36 kauppaan, tyhjät tölkit koneeseen ja hyllystä uudet tilalle. Se olin minä.
KAi tajusit, että sun piti maksaa niistä uusista. Mieti, että huomenna sulla on taas samat tölkit siinä ja jos et olisi hankkinut uusia niin miksi käyttää rahaa?

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu, sokea mummo
Lentokoneessa, varsinkin kaukolennolla, huonot käytöstavat. Sai tossa äsken 11 tuntia katsoa kun lentoemot joutuvat paimentamaan aikuisia miehiä. **tun juntit.

Nahkasohva

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Ronnie O'Sullivan, Sunderland
Itsekäs hidastelu kaupan kassalla etenkin ruuhka-aikaan.

Tyypillinen tilanne:

Perheenäiti Kirsi menee perjantaina klo 17 lähikauppaan tekemään viikonlopun ruokaostokset. Ensimmäiseksi Kirsi lykkää hihnalle muovikassit, kuten ihan järkevää onkin. Sen jälkeen hän siirtyy valmiiksi pakkaamaan ostoksiaan, mikä sekin on tietysti ihan järkevää. Mutta nyt seuraa se varsinainen vitutuksen aihe. Jostain syystä Kirsi ei millään kykene pakkaamisensa lomassa edes hieman seuraamaan, kuinka hänen ostoksensa hihnalla etenevät vaan hän jatkaa keskeytyksettä pakkaamistaan, kunnes kassahenkilö kajauttaa: "Kaksisataakuusitoistajaseitsemänkymmentä!" Tämän jälkeen Kirsin pitää vielä sujauttaa muovikasseihinsa ainakin pari nakkipakettia, tomaattimurskapurkki ja selleri. Vasta sitten hän alkaa hitaahkosti siirtyä kohti maksupäätettä. Eikä siinä vielä kaikki. Missään tapauksessa Kirsillä ei ole maksu- saati bonuskorttia valmiina esillä vaan ne pitää kaivaa lompakosta, joka tietysti on käsilaukussa alimmaisena. Käsilaukun tonkiminenkin sitten ottaa aikansa. Tätä ainakin minuutin kestävää episodia saavat pitkässä kassajonossa huokaillen todistaa Outi, Kari, Mirja, Tuula, Nelli ja kaksi Markkua.

Ja tätä samaa saa kaupassa käydessään todistaa joka saatanan viikko – ja pahimmillaan edellä jonossa saattaa olla jopa kaksi tai kolme samanlaista Kirsiä.

axe

Jäsen
No edellinen on yleistä ja ärsyttävää, vaikken nyt ite sitä varsinaisesti junttimaiseksi laskisi, vaikka sellainen ajattelematon itsekkyys tietty voisi olla sitäkin. Yksi mun viime aikojen suosikeistani tässä ajattelemattomuuden junttiudessa on se, että vaikka kiekkokatsomossa tauon alkaessa tai pelin päättyessä noustaan siitä omasta penkistä portaille tai jollekin tasanteelle, ja sitten pysähdytään siihen kaikkien eteen toljottamaan kentälle, kun janoisimmat haluais kiireellä vessaan ja kusihätäisimmät baaritiskille.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
No edellinen on yleistä ja ärsyttävää, vaikken nyt ite sitä varsinaisesti junttimaiseksi laskisi, vaikka sellainen ajattelematon itsekkyys tietty voisi olla sitäkin. Yksi mun viime aikojen suosikeistani tässä ajattelemattomuuden junttiudessa on se, että vaikka kiekkokatsomossa tauon alkaessa tai pelin päättyessä noustaan siitä omasta penkistä portaille tai jollekin tasanteelle, ja sitten pysähdytään siihen kaikkien eteen toljottamaan kentälle, kun janoisimmat haluais kiireellä vessaan ja kusihätäisimmät baaritiskille.
Tuo helvetin hidastelu toisten edessä ärsyttää.

Prismassa viime perjantaina pelin jälkeen (onneksi olin hyvällä mielellä edes) mentiin Prisman kautta kotiin niin joku muija maitohyllyllä skannaa maitopurkkeja siinä ottaessaan niitä kassiinsa. On se nyt jumalauta itsekkyyden ruumiillistuma, ettei muka sovi odottaa kassajonossa, mutta omalla munimisella hidastetaan muiden ostosten tekoa.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tuo helvetin hidastelu toisten edessä ärsyttää.
Saatana menee välillä hermot kun joku yhtäkkiä pysähtyy räpläämään kännykkäänsä kun pikkuPetteri lähettää viestin tai joku ehkä tykkää hänen instakuvastaan, se pysähtyminen pitää tietenkin tehdä mahdollisimman keskellä kaikkea jotta muut eivät pääse ohi. No pieni kosketus välillä heihin tai sit sanon äänekkäästi "KRÖHÖM"!!

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saatana menee välillä hermot kun joku yhtäkkiä pysähtyy räpläämään kännykkäänsä kun pikkuPetteri lähettää viestin tai joku ehkä tykkää hänen instakuvastaan, se pysähtyminen pitää tietenkin tehdä mahdollisimman keskellä kaikkea jotta muut eivät pääse ohi. No pieni kosketus välillä heihin tai sit sanon äänekkäästi "KRÖHÖM"!!
Tai täytyy soittaa mammalle, että otanko mä nyt tätä vai tota. Jos noin hemmetin vaikeaa on hyväksyä, mitä toinen tuo kaupasta niin käyköön itse.

Olen varmaan näissä tottunut liian hyvää, kun on käyty miehen kanssa yhdessä kaupassa ja jos toinen meistä käy yksin niin toinen luottaa, että toinen kyllä osaa tuoda tarvittavan ja mitä kulloinkin tulee mieleen.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
...
Olen varmaan näissä tottunut liian hyvää, kun on käyty miehen kanssa yhdessä kaupassa ja jos toinen meistä käy yksin niin toinen luottaa, että toinen kyllä osaa tuoda tarvittavan ja mitä kulloinkin tulee mieleen.
Meillä "mamma" tekee usein ajattelutyön eli ostoslistan ja minä teen lihastyön eli haen kaupasta listan tarvikkeet. Kun teen kuitenkin pääsääntöisesti ruuat, on minulla lupa käyttää myös omia aivojani eikä tarvitse soitella kotiin.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Meillä "mamma" tekee usein ajattelutyön eli ostoslistan ja minä teen lihastyön eli haen kaupasta listan tarvikkeet. Kun teen kuitenkin pääsääntöisesti ruuat, on minulla lupa käyttää myös omia aivojani eikä tarvitse soitella kotiin.
Meillä mies tekee yleensä ruoan, jos itse tehdään. Hän käy vuorotöissä niin hän esim. suunnittelee, mitä syö 12 tunnin työvuoroissaan.

Yhdessä kuitenkin enimmäkseen käydään kaupassa ja siitä on tullut vuosien saatossa niin automaattista ja molemmat tietävät, mistä toinen tykkää jne. Kumpikin tykkää hyvästä ruoasta, muttei kummallakaan ole mitään oikeita ruokarajoituksia eikä olla muutenkaan mitään nyrpistelijöitä niin aika helposti tämä menee.

Ylistys ruoalle ja hyville kokeille, joka meillä tosiaan on puolisoni.

Simolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Länsirannikko
Itsekäs hidastelu kaupan kassalla etenkin ruuhka-aikaan.

Tyypillinen tilanne:

Perheenäiti Kirsi menee perjantaina klo 17 lähikauppaan tekemään viikonlopun ruokaostokset. Ensimmäiseksi Kirsi lykkää hihnalle muovikassit, kuten ihan järkevää onkin. Sen jälkeen hän siirtyy valmiiksi pakkaamaan ostoksiaan, mikä sekin on tietysti ihan järkevää. Mutta nyt seuraa se varsinainen vitutuksen aihe. Jostain syystä Kirsi ei millään kykene pakkaamisensa lomassa edes hieman seuraamaan, kuinka hänen ostoksensa hihnalla etenevät vaan hän jatkaa keskeytyksettä pakkaamistaan, kunnes kassahenkilö kajauttaa: "Kaksisataakuusitoistajaseitsemänkymmentä!" Tämän jälkeen Kirsin pitää vielä sujauttaa muovikasseihinsa ainakin pari nakkipakettia, tomaattimurskapurkki ja selleri. Vasta sitten hän alkaa hitaahkosti siirtyä kohti maksupäätettä. Eikä siinä vielä kaikki. Missään tapauksessa Kirsillä ei ole maksu- saati bonuskorttia valmiina esillä vaan ne pitää kaivaa lompakosta, joka tietysti on käsilaukussa alimmaisena. Käsilaukun tonkiminenkin sitten ottaa aikansa. Tätä ainakin minuutin kestävää episodia saavat pitkässä kassajonossa huokaillen todistaa Outi, Kari, Mirja, Tuula, Nelli ja kaksi Markkua.

Ja tätä samaa saa kaupassa käydessään todistaa joka saatanan viikko – ja pahimmillaan edellä jonossa saattaa olla jopa kaksi tai kolme samanlaista Kirsiä.
Mä tsekkaan aina sellaisen kassajonon, jossa on nuoria, yleensä vähin ostoksin. Ne ei edes ala unissaan jutella kassahenkilön kanssa, vaan koittavat päästä sosiaalisesta tilanteesta ohi mahdollisimman nopsasti.

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Mä tsekkaan aina sellaisen kassajonon, jossa on nuoria, yleensä vähin ostoksin. Ne ei edes ala unissaan jutella kassahenkilön kanssa, vaan koittavat päästä sosiaalisesta tilanteesta ohi mahdollisimman nopsasti.
He ovat nopeita ja ainoa viivytys on, jos kassahenkilö kysyy paperit ja siihenkin nuoret ovat yleensä varautuneita ja kaivavat paperit esiin viivyttelemättä.

HokiJone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Luleå HF, tehtaan takuu, sokea mummo
Oltiinkohan samalla lennolla? Ei hemmetti mitä menoa.
HEL-BKK AY141 reitillä tämä. Sehän tuo olis vielä sattuma että kaksi jatkislaista todistaa samaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy