Junttimaisinta mitä tiedät

  • 2 618 082
  • 13 543

sinikettu

Jäsen
Tuo kombinaatio. Muista kopata mukaan myös kiinalainen 14,99 e sykemittari!
Ok. Säikähdin jo, että olen puhdasverinen juntti. Ostan lidlistä yli 50 % ruuistani, vaatteiden koko on yleensä XL tai XXL ja käytän liikkuessa aika ajoin teknisiä paitoja. En tosin lidlistä ostettuja. Sykemittaria käytän myös, todennäköisesti kiinassa valmistettua, tosin merkkinä on Polar.

En tiennytkään, että junttius on emergentti ominaisuus.
 

Zamboni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Näin tuossa hiljattain aidon 80-luvun Ladan. No eipä Ladassa sen kummempaa, mutta valkoisessa autossa oli kyljissä leveät siniset ja oranssit teippausraidat tai maalaukset. Konepellissä oli iso Tapparan logo ja mahtoiko olla vielä pienemmät kyljissäkin. Auton sisällä oli tietenkin reilusti porkkana-aiheista krääsää. Lisäksi ajoneuvon kuljettajan habitus oli vahvasti mouhijärveläismäinen. Kaikkea sitä maalla onkin aikaa väkästellä.
 

Jyyd

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠️, Flyers
Soittaa NRJ:n lähetykseen tienatakseen festarilippuja biisitunnistushaasteessa, mutta ei tiedä Daruden Sandstormia. Vittu miten juntti.
 

axe

Jäsen
Näin tuossa hiljattain aidon 80-luvun Ladan. No eipä Ladassa sen kummempaa, mutta valkoisessa autossa oli kyljissä leveät siniset ja oranssit teippausraidat tai maalaukset. Konepellissä oli iso Tapparan logo ja mahtoiko olla vielä pienemmät kyljissäkin. Auton sisällä oli tietenkin reilusti porkkana-aiheista krääsää. Lisäksi ajoneuvon kuljettajan habitus oli vahvasti mouhijärveläismäinen. Kaikkea sitä maalla onkin aikaa väkästellä.

No et sääkään ihan hirveesti tunnu kaupungissa liikkuvan, kun tuo Lada on täällä pyörinyt jo ainakin viisi vuotta.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Tekno termin käyttäminen yleisnimenä kaikelle elektroniselle musiikille. Aivan vitun junttia. Junttia on myös esimerkiksi tomaatteja ostellessa puristella joka ainutta tomaattia vaikka parhaat näkee ihan silmävaraisesti. Aivan vitun junttia. Valkoiset farkut. Ei saatana miten junttia.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Valkoiset kesäfarkut hoikalla, upealla pepulla varustetulla neidolla. Parhautta. Ja sä oot juntti tässä asiassa. Laita vaikka äänestys pystyyn täällä.

Juu nähty on. Yleensä jonkun 16v pissiksen yllä. Sitten ne kenellä on muotoja ymmärtävät tuollaiset junttihousut jättää hyllyyn.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Juu nähty on. Yleensä jonkun 16v pissiksen yllä. Sitten ne kenellä on muotoja ymmärtävät tuollaiset junttihousut jättää hyllyyn.

Mun nainen on 40 ja käyttää tosinaan valkoisia farkkuja, housuja tai hameita. En kyllä näe mitään junttia tuossa. Ehkäpä olen itse liian juntti ymmärtääkseni. Musta voisi olla parempi väri tai sininen?

Edit. Tai ehkäpä näin 48 vuotiaana ei enää kiinnitä farkkujen väriin niin huomiota. On ihan muut jutut tärkeämpiä.
 

Kole13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Roger Moore Rion liveseurannassa..... huh..... kunnon läppäautomaatti. Onhan se kiva tietää missä on TISSIT! Ja joo tiedän että on parempiakin paikkoja seurata kisojen tapahtumia, oma myötähäpeämittari hakkaa kaikesta huolimatta rajoittimeen.
 
Suosikkijoukkue
Suomen suurin ja kaunein
Mun nainen on 40 ja käyttää tosinaan valkoisia farkkuja, housuja tai hameita. En kyllä näe mitään junttia tuossa. Ehkäpä olen itse liian juntti ymmärtääkseni. Musta voisi olla parempi väri tai sininen?

Edit. Tai ehkäpä näin 48 vuotiaana ei enää kiinnitä farkkujen väriin niin huomiota. On ihan muut jutut tärkeämpiä.

No perkeles. Sovitaan sitten vaikka että sinun vaimosi on poikkeus joka vahvistaa säännön. Valkoiset hameet ja mekot on on kokonaan toinen asia. Farkut täytyy olla ehdottomasti siniset. Sävyllä ei niin väliä. Valmiiksi kulutetut farkut on jopa vielä juntimpia kuin valkoiset. Raakadenimiä suosin ja sen vuoksi se ei ole junttia. Ei edes silloin kun on pitänyt niitä vuoden verran joka päivä pesemättä farkkuja kertaakaan.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Pääkallo ja tribaalitatskat. Varmaan jo mainittu, mutta eikös niiden pitäisi olla persoonallisia tai jotain.. Joo mulla on tää pääkallo kun mun isoisä on kuollut ja muutakin sukua.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Pääkallo ja tribaalitatskat. Varmaan jo mainittu, mutta eikös niiden pitäisi olla persoonallisia tai jotain.. Joo mulla on tää pääkallo kun mun isoisä on kuollut ja muutakin sukua.

Minkälainen olisi sun mahdollinen tatuointi ja miten toisit siinä esiin persoonallisuutesi? Mulle kuvan ovat henkilökohtaisia enkä tunne, että niitä pitäisi muille perustella. Mitenkään.
 

vsmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, ManU
Minulla on nilkasta polveen ulottuva Manchester United logo tatuoituna, joten saa haukkua juntiksi ihan vapaasti. Sillä on oma tarinansa minun elämässä. Sinun ei tarvitse perustella omiasi, mutta isolla prosentilla noita pääkalloja ja tribaaleja tulee vastaan tuossa rantakadulla päivittäin.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Someraivo...

Ketjun voi lukita.

Taas kerran tämä kouluttamattomiin ja mediakritiikittömiin oman elämänsä Robin Hoodeihin uppoava ilmiö on noussut esiin, kun loukkaantunut nuori yrittäjä kirjoitti Facebookiin ettei saa korvauksia vammastaan ja Lähitapiolan sivut ovat taas täynnä mouhoavia idiootteja.

Joo härskiä toimintaa JOS asiat ovat noin mustavalkoiset, mutta yleensä kuitenkin tällaisissa avautumisissa kerrotaan asioita melko valikoidusti, ja kun vastaosapuolet, vakuutus- sähkö yms. laitokset eivät asiakkaidensa asioita julkisesti kommentoi, tulee täysin yksipuolinen näkemys tapahtumista.

Tämä keissi nyt ei ole sentään ihan yhtä nolo mouhoajien osalta, kuin se jokunen vuosi takaperin nähty tapaus, jossa laskut maksamatta jättäneeltä asiakkaalta katkaistiin sähköt ennen joulua Turku Energian toimesta ja juntit nousivat taas barrikaadeille, kun tarina myytiin muodossa "ahne sähköyhtiö katkaisi jouluaattona sähköt köyhältä vanhukselta"
 
I

Ice-Cold

Someraivo...

Ketjun voi lukita.

Taas kerran tämä kouluttamattomiin ja mediakritiikittömiin oman elämänsä Robin Hoodeihin uppoava ilmiö on noussut esiin, kun loukkaantunut nuori yrittäjä kirjoitti Facebookiin ettei saa korvauksia vammastaan ja Lähitapiolan sivut ovat taas täynnä mouhoavia idiootteja.

Joo härskiä toimintaa JOS asiat ovat noin mustavalkoiset, mutta yleensä kuitenkin tällaisissa avautumisissa kerrotaan asioita melko valikoidusti, ja kun vastaosapuolet, vakuutus- sähkö yms. laitokset eivät asiakkaidensa asioita julkisesti kommentoi, tulee täysin yksipuolinen näkemys tapahtumista.

Tämä keissi nyt ei ole sentään ihan yhtä nolo mouhoajien osalta, kuin se jokunen vuosi takaperin nähty tapaus, jossa laskut maksamatta jättäneeltä asiakkaalta katkaistiin sähköt ennen joulua Turku Energian toimesta ja juntit nousivat taas barrikaadeille, kun tarina myytiin muodossa "ahne sähköyhtiö katkaisi jouluaattona sähköt köyhältä vanhukselta"

Eipä ole. Vakuutusyhtiöt on syöpää näissä tapauksissa. Täyttä syöpää.

Varatuomari kritisoi voimakkaasti vakuutusyhtiöitä: "Äärettömän karkeaa peliä"

"
Lakiasiaintoimisto Vesa Laukkanen ilmoittaa nettisivuillaan, että toimistolla on vireillä noin 40 aivovammajuttua, joiden hoitaminen vie vielä arviolta 4-5 vuotta. Laukkanen onkin hoitanut viimeiset kymmenen vuotta lähes pelkästään aivovammajuttuja. Hän sanoo hoitaneensa melkein 200 asiakkaan aivovammajuttuja.

- 142 juttua on saatu päätökseen. Niistä neljä on hävitty vakuutusyhtiötä vastaan. 138 on voitettu asiakkaan eduksi joko tuomioistuimen päätöksellä tai sovintosopimuksella vakuutusyhtiön kanssa, Laukkanen kertoo.

- Miksi vakuutusyhtiöt ovat epäonnistuneet oikea-aikaisissa korvauksissa 97-prosenttisesti? Vakuutusyhtiöt ovat yrittäneet huijata näissä jutuissa vammautuneilta yhteensä noin 138 miljoonaa euroa. Se on käsittämättömän törkeää!"
 

SamSpade

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ikurin Vire
Vakuutuslääkärit ovat melko vekkuleita. Kahden tai kolmen erikoislääkärin lausunnot eivät paina mitään. Näkemättä potilasta he pystyvät arvioimaan potilaan tilan paremmin kuin nuo pari ammattilaista jotka ovat tutkineet potilaan.
Näin siis omassa ystäväpiirissä vakavien loukkantumisien jälkeen.
Tietysti päätös on ollut eri kuin erikoislääkäreillä.
 

douppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool
Vakuutuslääkärit ovat melko vekkuleita. Kahden tai kolmen erikoislääkärin lausunnot eivät paina mitään. Näkemättä potilasta he pystyvät arvioimaan potilaan tilan paremmin kuin nuo pari ammattilaista jotka ovat tutkineet potilaan.
Näin siis omassa ystäväpiirissä vakavien loukkantumisien jälkeen.
Tietysti päätös on ollut eri kuin erikoislääkäreillä.

En tiedä liittyykö junttiuteen mitenkään, mutta pakko kommentoida tähän... eräs tuttavani oli pahassa auto-onnettomuudessa vuosia sitten, ja siitä jäi iso liuta pysyviä vammoja, jotka haittaavat jokapäiväistä elämää paljon.

Hänellä on aivan karmeita kokemuksia noista vakuutuslääkäreistä. Kaikenmaailman "diagnooseja" ja lausuntoja annettu tosiaan potilasta näkemättä, ja ne pääosin sotivat täysin erikoslääkäreiden ja neurologien lausuntoja vastaan. Eli jos jossain on valelääkäreitä, niin ne on vakuutusyhtiöiden leivissä.
 
Viimeksi muokattu:

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Valkoiset farkut. Ei saatana miten junttia.
Olen varmaan junttiuden multihuipentuma, mutta tykkään käyttää valkoisia farkkuja kesällä. Ne ovat hyvä työasu yhdistettynä pastelliväriseen paitaan ja tummansiniseen bleiseriin. Tummansiniset tai mustat farkut ovat kuumat ja vaaleat, haalistetunsiniset taas kelvottomat työasuksi.
 
Aivan vitun junttia. Valkoiset farkut. Ei saatana miten junttia.
Höhhöhhöö, oot niin väärässä.
Jakso 3: Juhannussalko | Kotikatsomo: Kohtuuttomuuksia | TV | Areena | yle.fi

Miehilläkään ei ole juntit jos on hyvännäköiset, vaikka just ruskeiden kenkien ja sinisen takin kanssa.
http://umekobeautyfashion.com/wp-content/uploads/2011/10/white-skinny-jeans-for-men-cheap.jpg

Mutta on niitä junttejakin valkoisia farkkuja sekä miehillä että naisilla. Viimeksi taisin mainita farkkushortseista. Itse tehdyt revityt valkoiset farkkushortsit karvaisilla reisillä ja läskillä mahalla, voilà!
 

Radiopää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Greta Thunberg
Valkoisista farkuista en osaa sanoa mitään, mutta puolipukeutuminen on junttia. Esimerkiksi farkkujen ja puvun takin pitäminen samaan aikaan. Tai pikkutakin ilman kauluspaitaa. Kravatin korvaaminen sellaisella cowboy-korulla vasta junttia on.
 

KiVi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Nanna Karalahti
Valkoisista farkuista en osaa sanoa mitään, mutta puolipukeutuminen on junttia. Esimerkiksi farkkujen ja puvun takin pitäminen samaan aikaan. Tai pikkutakin ilman kauluspaitaa. Kravatin korvaaminen sellaisella cowboy-korulla vasta junttia on.
En tiedä, onko junttia, mutta helvetin typerän näköistä ainakin. Asusta ei tule rento noin koottuna, vaan siitä tulee tyylitön.
 

attendo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hyvinkään Ahmat
Yleensä ne ketkä arvostelevat toisten pukeutumista, hiustyyliä, tanssitaitoa tai vaikka kenkiä, niin ovat itse seksuaalisesti epävarmoja ihmisiä, jotka arvostelevat muita nostaakseen omaa alhaalla olevaa itsetuntoaan. Antakaa kaikkien kukkien kukkia, ei kaikkien tarvii olla samasta muotista tehtyjä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös